En dan?quote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef PICHT het volgende:
Nog een half uurtje!
Kwartiertje nog! En tien minuten daarna gaat het lokale ontruimingsalarm hier af waarvan de (grote) sirene gericht staat op de deur van mijn kantoor.quote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Robin2130 het volgende:
nog 20 min en we moeten onze ramen en spleten en deuren dichtdoen.
AH NEINZ!quote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef coltje87 het volgende:
Godverdomme!! Ik schrik me helemaal dood..
Ze lopen een beetje achter hierquote:Op maandag 2 april 2007 12:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier zijn ze stuk denk ik.. niks gehoord! Normaal hoor ik ze altijd
Zet die muziek dan ook wat zachter! Wat moet het worden met jou als we aangevallen worden!quote:
Ai, good old Winschoten.quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wtf, ze beginnen nu!
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.quote:
Daar doen ze niet aan in portugal ?quote:
Oeh spannend, je bent in Winschoten geweestquote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.
Winschoten is officieel ook een dorp met stadsrechten. Het schijnt dat de persoon die de stadsrechten heeft verleend aan Winschoten, daar achteraf (toen-ie op bezoek ging) nogal spijt van had...quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.
ontopic is nergens voor nodig. Het topic zit al bijna volquote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oeh spannend, je bent in Winschoten geweestGingen toen de sirenes ook? (moet toch beetje ontopic blijven)
Voordeel is dat we dichtbij Groningen wonen!En dat is wel toffe stad!
Hehe, grappigquote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Winschoten is officieel ook een dorp met stadsrechten. Het schijnt dat de persoon die de stadsrechten heeft verleend aan Winschoten, daar achteraf (toen-ie op bezoek ging) nogal spijt van had...
Ben jij Jan trouwens?quote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef WurM het volgende:
[..]
ontopic is nergens voor nodig. Het topic zit al bijna vol
edit: die loeisirenes zijn sowieso offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |