Zogenaamd? Ik ben vreemdgegaan, daar is niks zogenaamds aan. En die openbaring was ook naar aanleiding van jouw zoveelste poging tot contact met mij. Toch triest dat je na zo veel afwijzingen nog steeds achter een loser gelijk mij aan zit...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef poepsie het volgende:
[..]
Hoezo jij moet toch ook steeds melden in een topic over het zogenaamd vreemdgaan enz.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Zogenaamd? Ik ben vreemdgegaan, daar is niks zogenaamds aan. En die openbaring was ook naar aanleiding van jouw zoveelste poging tot contact met mij. Toch triest dat je na zo veel afwijzingen nog steeds achter een loser gelijk mij aan zit...
Ik wens hem veel sterkte. En nu niet meer reageren/mailen/IRC/iets dergelijks he!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef poepsie het volgende:
[..]
![]()
Allang een vervanger dus ben niet bang. Ik wilde je alleen even laten weten hoe zeer ik ervan geniet jammer dat het maar een dagje ziekenhuis was![]()
doei![]()
Best wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef het_ismij het volgende:
Ben je hier nou ook nog trots op of niet???
Wha tis maar waar je trots op bent,.. littekent van een avond waarop je deruit getieft bent omdat je te lam bent en naar het ziekenhuis moestquote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Sambijbal het volgende:
[..]
Best wel.
Volgens de dokter houd ik er een litteken aan over. Dat is ruig..
42.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Wha tis maar waar je trots op bent,.. littekent van een avond waarop je deruit getieft bent omdat je te lam bent en naar het ziekenhuis moest
Hoe oud ben je bdw??
jesus.. ik had je student geschat.. zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef godard_k het volgende:
[..]
jesus.. ik had je student geschat.. zal wel aan mij liggen
Anyway, ik verbaas me nog steeds over het "oprotten kut newby" postje.. met je 61 posts. . .
Slaperig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
Maar HVJJN, bijbal?
lker belangrijk??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:55 schreef MUUS het volgende:
Maar HVJJN, bijbal?
joh laat ons lker aanklotequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef greatgonzo het volgende:
te triest dat jullie uberhaubt de TS geloven met z'n verzonnen verhaaltje
Jeetje mijn wereld stort ineen..... is.... is het niet waarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef greatgonzo het volgende:
te triest dat jullie uberhaubt de TS geloven met z'n verzonnen verhaaltje
wow slechte moduh,.. en nog slechtere opmerking,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[Moraalridder-modus]
Bier is slecht
[/Moraalridder-modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |