quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Kwantum heeft dat idd wel. Zowel kokos als van dat grijze spul. Heb ik zelf geloof ik ook daar gehaald. Sommige bouwmarkten hebben het ook, maar kwantum ook.
Ja, ik kan het idd sowieso wel gaan kopen, dat is het niet. Maar het zou toch wel leuk zijn als hij met me mee zou gaan. En als hij dan ook nog eens af en toe een verfkwast of zo vast zou willen pakken zou het toch wel heel prettig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:13 schreef Oblivion het volgende:
Ik dacht wel dat je dat kon krijgen bij de kwamtum, anders ben je even?
En BE...![]()
En die stinkerd kan alleen maar ja zeggen...![]()
En anders doe je het zelf...
Ga ervoor...![]()
het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:19 schreef Dirkh het volgende:
stinkie, zeg nou maar gewoon ja, dan heb je tenminste nog eenig invloed gehad. Je weet hoe vrouwen zijn wat dat betreft, ze vragen eerst netjes jouw mening en uiteindelijk doen ze het toch.
Als je nu "Ja" zegt, kan je altijd achteraf zeggen dat jij ook die keuze hebt gemaakt, anders krijg je de rest van je leven naar je hoofd gegooid dat zij de knoop heeft doorgehakt en jij niks te zeggen hebt gehad. (wat in werkelijkheid ook zo is)
Je lult er omheen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:22 schreef stinkie het volgende:
het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
pffff, het is oud nieuws dat vrouwen over het algemeen zo zijn. Het feit dat ik er ervaring in heb, betekent alleen maar dat ik met een vrouw omga.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
En hoezo zou hij geen verfkwast pakken als jij het alleen koopt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik kan het idd sowieso wel gaan kopen, dat is het niet. Maar het zou toch wel leuk zijn als hij met me mee zou gaan. En als hij dan ook nog eens af en toe een verfkwast of zo vast zou willen pakken zou het toch wel heel prettig zijn.
Past daar een pizza doorheen? Ik denk dat dat een doorslaggevend detail kan zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je lult er omheen!
Had ik trouwens al gemeld dat er in de voordeur zo'n ubercute klein raampje zit dat open kan?
you manly man, youquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pffff, het is oud nieuws dat vrouwen over het algemeen zo zijn. Het feit dat ik er ervaring in heb, betekent alleen maar dat ik met een vrouw omga.
dat noemen ze een brievenbusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Past daar een pizza doorheen? Ik denk dat dat een doorslaggevend detail kan zijn.
Wij vrouwen doen dan gewoon de deur open...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Past daar een pizza doorheen? Ik denk dat dat een doorslaggevend detail kan zijn.
owquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat er in de voordeur zo'n ubercute klein raampje zit dat open kan?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wij vrouwen doen dan gewoon de deur open...![]()
Ja, dat is zo'n gluurgaatje met zo'n visooglens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
owheet dat niet een spionnetje ? of is dat wat anders
![]()
Nou nou, kleine pizzaatjes brengen ze bij jullie thuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat doen alleen een betpaald soort vrouwen.
Luikje open, pizza naar binnen schuiven, geld door het luikje geven en weer naakt terug huppelen naar de bank, waar je samen met je vriendin aan het patiencen bent.
Als iedereen tegen jou zegt: die film moet je zien, dan ga jij ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ah zo... Klopt... Maar mss kunnen we zijn 'meeloop' activiteiten wat ontplooien. Als hier nou iedereen zegt dat hij het moet doen...
En voor dat geld! 't Is een koopje!
Nee da's wat anders, maar volgens mij is een spionnetje zo'n spiegeltje dat mensen met een bovenwoning vroeger gebruikten om te zien wie er beneden aan de deur stond.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n gluurgaatje met zo'n visooglens.
Ik heb al 'toestemming' om de schuur (die juist zo lekker groot is) te slopen en ik 'mag' een nieuwe te bouwen, uiteraard geheel naar mijn inzicht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef Dirkh het volgende:
stinkie, tijd voor wat onderhandelen als ik jou was.
Op zowel de slaapkamer als in de woonkamer moet een plasmatv aan de wand.
De motor is hoognodig aan vervanging toe, die dan in de nieuw te bouwen schuur (en speciaal voor de motor aangepast is) komt te staan.
Ook dient er een beertender in de woonkamer komen te staan en een koelkast die voor 50 %gevuld dient te blijven met fustjes.
En uiteraard een aquarium, dat spreekt voor zich, die moet ook in de woonkamer.
Ik noem maar een paar tips.
Ken iemand met een kat die altijd op 't aquarium lag te slapen lekker warm op de lichtbak. Totdat die eraf was gehaald om de boel schoon te maken en de kat dacht * ff een tukkie doen op een lekker warm plekje * en met een plons in de bak verdweenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Hier 3 katten die dat aquarium met open armen zullen ontvangen!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Plasma is geen bezwaar schat! Koop maar, dan zal ik de gaatjes boren!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ken iemand met een kat die altijd op 't aquarium lag te slapen lekker warm op de lichtbak. Totdat die eraf was gehaald om de boel schoon te maken en de kat dacht * ff een tukkie doen op een lekker warm plekje * en met een plons in de bak verdween![]()
water en visjes vlogen door de lucht samen met de natte kat.
![]()
Nee, joh...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb al 'toestemming' om de schuur (die juist zo lekker groot is) te slopen en ik 'mag' een nieuwe te bouwen, uiteraard geheel naar mijn inzicht.
Een vissekom heb ik vast ook nog wel ergens. We hebben al twee koelkasten, dus ik stel voor om de mijne (de grootste uiteraard) te vullen met brood
plasma word een lastige, het was al vechten om mijn breedbeeld hier naartoe te krijgen
jij bent goedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, joh...![]()
In de schuur zet je je breedbeeld tv, een koelkastje...
Een lekkere bank.
En zij maar denken dat je aan het klussen bent....![]()
tuurlijk niet, dat komt in diue schuur te staan, meeste is net anderhalf jaar oud ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:30 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, dus dat zie je wel zitten...![]()
Nu al je witgoed verkopen... www.marktplaats.nl![]()
Mooi hè, hoe mensen oude huizen zo noemen.quote:
Ik weet wat ik bedoel... ik bezit er zelf éénquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe mensen oude huizen zo noemen.
Je bedoelt daar eigenlijk mee: Alles moet op nieuw gestucadoord worden, binnen en eventueel buiten, de kozijnen moeten of vervangen worden, of je bent een vermogen aan houtrotvulling kwijt. Piepende deuren, krakende traptredes, niet doorspoelende wc's, vloeren die uitgebroken moeten worden, funderingen die eigenlijk niet meer zo lang mee gaan, elektra wat bij de eerste de beste keuring vervangen moet worden, scharnieren die niet meer zijn dan een pin die de boel nog bij elkaar houdt, asbest begraven in de tuin en een muffe lucht die uit de kruipruimte komt.
De bewoner heeft wel karakter nodig, maar het huis is gewoon oud.
Sorry BE, je mag weer opnieuw aan de onderhandelingstafel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe mensen oude huizen zo noemen.
Je bedoelt daar eigenlijk mee: Alles moet op nieuw gestucadoord worden, binnen en eventueel buiten, de kozijnen moeten of vervangen worden, of je bent een vermogen aan houtrotvulling kwijt. Piepende deuren, krakende traptredes, niet doorspoelende wc's, vloeren die uitgebroken moeten worden, funderingen die eigenlijk niet meer zo lang mee gaan, elektra wat bij de eerste de beste keuring vervangen moet worden, scharnieren die niet meer zijn dan een pin die de boel nog bij elkaar houdt, asbest begraven in de tuin en een muffe lucht die uit de kruipruimte komt.
De bewoner heeft wel karakter nodig, maar het huis is gewoon oud.
Sorry BE, je mag weer opnieuw aan de onderhandelingstafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |