quote:Op maandag 2 mei 2005 00:21 schreef Dagobert het volgende:
De echte doe-het-zelvert kan niet zonder de frituur
inclusief deuk van vallende onderdelenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:21 schreef Dagobert het volgende:
De echte doe-het-zelvert kan niet zonder de frituur
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:27 schreef Ruis het volgende:
ik had echt een andere foto van Stinkie verwacht
\quote:Op maandag 2 mei 2005 00:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat gereedschap is niet voor dit 'klus' forum bedoeld
hmm als ik hier mijn huis mee had moeten opknappen dan was ik nu nog sago.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boor met assorti boortjes. Onmisbaar bij het betere schuur-verbouw-werk en voor een paar centen bij de Gamma te vinden. Inclusief doppensetje voor de boor
Pfah. Meeste van die zooi is draadloos. Echte mannen gaan voor een 8kg hamerboor.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef whitebully het volgende:
hmmm net toch maar eff een foto van het electrische gereedschap gemaakt.
[afbeelding]
heb nog wel wat meer maar dit is toch het meest gebruikte
over het algemeen maar niet vragen naar de kwaliteit van daar soort setjes want das neit al te denderendquote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boor met assorti boortjes. Onmisbaar bij het betere schuur-verbouw-werk en voor een paar centen bij de Gamma te vinden. Inclusief doppensetje voor de boor
Verschil tussen pro en klusser, wij mogen die snuitjes niet meer gebruikenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Er kan natuurlijk altijd een 'pimp hier met je gereedschap-verzameling'-topic geopend worden!
* Brighteyes kan niet wachten tot er iemand zo'n plank laat zien met van die potjes met schroefjes eronderaan!
ik ookquote:Op zondag 1 mei 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
En verder heb ik veel oud gereedschap van mijn opa...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |