Da was ik nie'......quote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef H-blast het volgende:
Duidelijk iets voor meisjes of voor negers die willen patsen met kinderspeelgoed.
Nou ok. 50 euro en een ijsjequote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef CyFanate het volgende:
@ Poepoog: Zo gek is ik nou ook weer niet
Grote flop? Sja, ik vind van nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:31 schreef CyFanate het volgende:
Boutapparaat. Je hebt er helemaal geen flikker aan, de toetsen drukken veel te zwaar in, hij is voor de meeste onder ons onbetaalbaar (door de belachelijke hoge abbo kosten), de software die erop draait werkt uitermate traag, foto's opslaan duurt uren en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dit gaat een grote flop worden. Over paar maanden wil iedereen die hem heeft een ander. Hoe ik dit weet? Ik heb hem aangeschaf vorige maand. Ik heb er spijt van.
Nee dat kan niet..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef Goodfellas het volgende:
ff een bump..
kan je hem trouwens ook gewoon zonder hiptop abbo nemen? dus gewoon om mee te bellen/ sms'en enzo? want ik vind het zeker een mooi ding maar dat internet hoeft toch niet vind ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |