Is idd wel erg duurquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:45 schreef meeloper het volgende:
Een vriend van me heeft hem gekocht.. zag er héél relaxt uit. Hij past makkelijk in mijn broek, en alle funties zagen er top uit. Het enige wat mij nog tegenhoud is de 50,- kosten per maand.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:45 schreef meeloper het volgende:
Hij past makkelijk in mijn broek.....
Haha.. dat 'het past makkelijk in mijn broek' kwam er idd een beetje apart uit. Wat ik bedoel is dat iedereen zegt dat het een 'koelkast' is, en dat het lijkt op een gameboy of iets dergelijks, maar ik deed hem in mijn broekzak en hij was veel kleiner dan dat ik dacht. De trilfunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd, zal het je zo ff laten weten of die functie lekker werkt..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef steve2003 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is de trilfunctie op dat ding een beetje goed of nie??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef meeloper het volgende:
[..]
Haha.. dat 'het past makkelijk in mijn broek' kwam er idd een beetje apart uit. Wat ik bedoel is dat iedereen zegt dat het een 'koelkast' is, en dat het lijkt op een gameboy of iets dergelijks, maar ik deed hem in mijn broekzak en hij was veel kleiner dan dat ik dacht. De trilfunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd, zal het je zo ff laten weten of die functie lekker werkt..
![]()
Voorzover ik weet kan dat alleen met de Hip Topquote:Op maandag 13 juni 2005 00:49 schreef Antarcticas het volgende:
Ik heb een Nokia 7710, en daarmee kun je ook prima msn'en, internetten en mailen.
Kan ik dan ook zo'n onbeperkte data abbo erbij nemen of geldt dat alleen voor die Hiptop?
Lijkt me niet eerlijk als dat zo zou zijn namelijk...
Tof Timmy, ben namelijk erg benieuwd of dat zomaar mag?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Voorzover ik weet kan dat alleen met de Hip Top
Interessante kwestie, kom ik zeker nog op terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |