Ja, je wilt niet weten wat voor takkenwerk is het zo te krijgen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:45 schreef Gurb het volgende:
heel mooi idd, de kerstverlichting blijft trouwens het hele jaar hangen?
Bluezz, echt heel mooi afgewerkt, leuke kleuren ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Eerste deel van het zandbakprojectje is klaar...
Hij is geverft
Daarna komt er tzt nog een bistrosetje op te staan, met plantjes etc.
Alsof je een podiumpje hebt in je tuin
Voor :
[afbeelding]
Tijdens :
[afbeelding]
Klaar :
[afbeelding]
Neeeeeee ik mot geenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bluezz, echt heel mooi afgewerkt, leuke kleuren ook!
Maar wat ís het??Je hebt het over een zandbak, maar waarom komt er dan een bistrosetje op?
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... het is stiekem een uitklapbare konijnenren he?????![]()
![]()
je mag geen vijver tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeee ik mot geennijnen
Het is een oude verweerde zandbak van de vorige bewoners, mét kleine kidsjes... óf we slopen het eruit, óf ik maak er een vijver van, óf ik maak er een leuk gek item van in de tuin, namelijk een podiumpje met bistrosetje en andere leuke dingetjes.. misschien een pergolaatje of zo
Dat en het idee dat het achterin de tuin staat, bij een kaal projectstukkie en een enorme boom, gaf me dit ideetje.
Maar het is nog niet klaar
Ons of alleen een bepaalde persoon die dat niet wiltquote:
Hoewel ik het natuurlijk hartverscheurend vind dat je niet spontaan je zandbak ter beschikking stelt van het Hollandsequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeee ik mot geennijnen
Het is een oude verweerde zandbak van de vorige bewoners, mét kleine kidsjes... óf we slopen het eruit, óf ik maak er een vijver van, óf ik maak er een leuk gek item van in de tuin, namelijk een podiumpje met bistrosetje en andere leuke dingetjes.. misschien een pergolaatje of zo
Dat en het idee dat het achterin de tuin staat, bij een kaal projectstukkie en een enorme boom, gaf me dit ideetje.
Maar het is nog niet klaar
stokbrood met wat lekkers er op vergeet je nogquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Zie het al helemaal voor me met zo'n pergola en dan wat Franse muziek op de achtergrond en dan op zwoele zomeravonden daar je wijntje drinken en je op een Frans dorpspleintje wanen![]()
(Sanslapins
biensûr)
Oeh ja...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
stokbrood met wat lekkers er op vergeet je nog![]()
Op het groen, gebroken wit, en op het gebroken wit, groen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er nog niet klaar mee Obli, wordt vervolgd... ik heb kattenpootjes-sjabloon visioenen
Oh en ze hadden geen blauw.. dus is het (gebroken) wit geworden....
Wát zal ik voor sjabloonkleurtje nemen dan
Op haar enthousiaste 'ik heb de zandbak geverfd' op msn zei ik dus al: Ach, lief van je, maar ik ben nog lang niet zwanger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar wat ís het??Je hebt het over een zandbak, maar waarom komt er dan een bistrosetje op?
Je vergeet het witte paard volgens mij. Daar dromen vrouwen toch zo vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh ja...Eén of ander stinkkaasje
En dan nóg maar een wijntje en dan komt plots Alain Delon het dorpsplein op gemarchéed en die begint te chanten van 'Voulez vous couchez avec moi' en toevallig weet je nog van je tienervakanties wat dat betekent ('Ik heb hele grappige balonnetjes, zullen we ze op gaan blazen?"
) dus je gaat met hem mee en het enige wat je dan nog denkt is: Vive La France!
![]()
Nu dus ook onmiddellijk zo'n zandbak wil![]()
Vrouwen die over paarden dromen hebben gewoon een goede beurt nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet het witte paard volgens mij. Daar dromen vrouwen toch zo van![]()
Ahh, op die fiets . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 11:12 schreef Together-Alone het volgende:
Nee, er komt een achterwand tegen de muur. Van hetzelfde materiaal als het werkblad.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |