Rietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
OMG wat een pestbende zeg!
Riet en gipsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Riet![]()
Het is een woning van rond 1900, toen stopten ze nog riet tussen de muren als isolatie en ondergrond voor en gipslaag...zwarte prut en heel veel stof *uche* komt er vrijToen ik deze foto maakte dacht ik dat de lens vervuild was, maar dat was niet zo...hij fotografeerde gewoon de rondvliegende stofdeeltjes!
![]()
[afbeelding]
Maar liever riet dan asbest, zalk maar zegge![]()
Hallo zeg, wat is daar doorheen gegaan ?? Een tornado of zo ??quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef IlseV het volgende:
Hoi,
Eerst moet ik zeggen dat dit een leuk topic is.
Wij zijn ook met iets bezig, maar helaas is het een beetje uit de kluiten gewassen...
We dachten eerst gewoon onze woonkamer iets te vergroten, maar dit is het geworden.
[afbeelding]
De kwaliteitvan de foto is niet echt schitterend, maar denk wel dat je kan inschatten dat het een groot project was.
[afbeelding]
Maar dit is enkel de buitenkant. Binnen zijn we nog aan het klussen of ons leven er van afhangt...
Ilse
Heb je dat allemaal zelf opgeknapt? Dan is dat denk ik wel het grootste opknapproject tot nu toequote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef IlseV het volgende:
Hoi,
Wij zijn ook met iets bezig, maar helaas is het een beetje uit de kluiten gewassen...
We dachten eerst gewoon onze woonkamer iets te vergroten, maar dit is het geworden.
[afbeelding]
De kwaliteitvan de foto is niet echt schitterend, maar denk wel dat je kan inschatten dat het een groot project was.
[afbeelding]
Maar dit is enkel de buitenkant. Binnen zijn we nog aan het klussen of ons leven er van afhangt...
Ilse
Nee....quote:
Mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Aardig is het zeker, alleen niet groot....![]()
Maar ben best wel trots!![]()
Oude deur:
[afbeelding]
Nieuw geverfde deur en afdakje.... Wat scheef zit (de pannendinkies dan...), maar dat kan me helemaal niks schelen!
Zit vast als een huis!![]()
[afbeelding]
Holy shit!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef IlseV het volgende:
Hoi,
[afbeelding]
[afbeelding]
Ilse
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Bluezz het volgende:
StWeepjes zijn
Mèn wat een topklusweiv ben je toch
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef ook_gek het volgende:
Oblivion heeeeeeeeeel goed zeg. Dit verdiend even aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |