abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27540718
Nee, het zijn vaasjes, geen gekleurde vibrators
pi_27554248
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:

Mooie kamer trouwens! Heel leuke combinatie van oud en nieuw... vind alle delen eigenlijk wel mooi
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:13:12 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_27570671
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik dacht net: Oeh, ik wou dat ik eens een regenachtige zondagmiddag alleen kon zijn met die gekleurde vaasjes

Mooie kamer Tink! Zo'n roll-over-tafel (is dat een side table?) lijkt mij, behalve leuk, ook erg handig! Boekje erop, kopje thee erbij, en een gat in de dag lummelen

Zo'n ding moet op zich makkelijk zelf te maken zijn vermoed ik?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_27604097
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:

Mooie kamer Tink! Zo'n roll-over-tafel (is dat een side table?) lijkt mij, behalve leuk, ook erg handig! Boekje erop, kopje thee erbij, en een gat in de dag lummelen
erg verleidelijk om lekker te blijven liggen. En als ik vroeg naar bed wil zet ik er even een tv-tje op
quote:
Zo'n ding moet op zich makkelijk zelf te maken zijn vermoed ik?
Dit was een ikea-bouwpakket, maar moeilijk moet het niet zijn. Tis een bovenblad met 2 zijbladen met rollertjes eronder. Bovenblad leunt op de zijkanten en is bevestigd aan de zijkanten met een soort pluggen die zichzelf vergrendelen (weet niet hoe die dingen heten) en van die houten doken.

Kamer is inmiddels al meer aangekleed met dingen aan de muur. Zo toch nog even rolgordijnen ophangen, vanaf 12 uur is er niet te zuinig zon (hou niet van rolgordijnen, maar ja 't is erg warm daar).
pi_29668398
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ze gewoon uit de hand op de muur getekend met potlood, en dan inkleuren...
Potlood leek me het veiligst omdat dat wel uit te gummen is...
Even een domme vraag, maar je hebt de bloem getekend met potlood en vervolgens ingekleurd... ook met potlood? Of wel gewoon met verf?

Vind het namelijk érg mooi! En krijg morgen de sleutel van m'n studentenkamer(s) (krijg 2 kamers) en ik wil er wel graag iets moois van maken, like this!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')