Heej... waar heb jij dat koelkastje vandaan? zoiets zoek ik ook! Enne... stoer gedaan, vooral die breezerflesjes erbij..quote:Op zondag 1 mei 2005 23:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Kamer van KK
Vorig jaar Twee jaar terug opgeknapt
(filmpje)
Makkelijk ... nooit meer je bed uit ...en als ik binnenkom kan ik de spotjes aanzetten .... tenzij die op max. gedimt staan dit door activiteiten van de vorige avondquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb ook afstandsbediening voor m'n lampjes! How cool is that, he?!
Bij de betere zaken voor beddengoed...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef Koningin het volgende:
Oblivion, wat een leuk dekbedovertrek hebben jullie
Volgens mij heb ik dit al eens gevraagd, maar waar heb je dat gekocht?
OK, dan moet ik daar maar eens gaan kijken!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij de betere zaken voor beddengoed...![]()
Heul mooi..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Oblivion het volgende:
Oh hier kan ik natuurlijk ook mijn nieuwe foto's plaatsen...![]()
Zooitje...
[afbeelding]
Minder zooitje....
[afbeelding]
Tja, mijn inslaap-maatje... Kan niet meer zonder.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:39 schreef Gurb het volgende:
heb je trouwens de kroonluchter ook geverfd?
had al zo'n vermoeden, aangezien de haardombouw ook een andere kleur heeft gekregenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:34 schreef Oblivion het volgende:
Nee, foto's zijn geschoten door 2 verschillende camera's.
Die is wel iets anders geworden. Ietsjes maar, want een andere kleur wilde ik er niet op hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:11 schreef Gurb het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden, aangezien de haardombouw ook een andere kleur heeft gekregen
woon jij in zo'n omgetoverd kantoorpandquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:56 schreef Partyman het volgende:
Wandlampjes op de rode muur ... met een afstandsbediening
[afbeelding]
Spotjes te bedienen bij het bed met een dimmer en bij de deur met de schakelaar
[afbeelding]
m'n entree halletje
[afbeelding]
Kastje met 8ter de deurtjes zooi en lampie is ook met afstandsbediening aan en uit te zetten
[afbeelding]
Romantisch gedimt![]()
![]()
[afbeelding]
Hahahaha, nope app. ben juist dik tevreden met m'n systeemplafonnetje ... ideaal voor spotjes en alle kabels van m'n home cinema lopen er ook mooi overheenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef DarkElf het volgende:
Mooie slaapkamer Oblivion !alleen idd die tv even wegwerken, das zonde
Dat kan dus niet. De schouw is minder diep dan de tv is.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En de tv in de schouw? Oblivon
Echt niet! Is een lief klein breedbeeldje... Worden niet meer gemaakt. Collectors item.quote:
Zijn deze week bij de blokker in de reclamequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef nitpicker het volgende:
[..]
Heej... waar heb jij dat koelkastje vandaan? zoiets zoek ik ook! Enne... stoer gedaan, vooral die breezerflesjes erbij..
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:35 schreef tajine het volgende:
vinden jullie dit echt mooi???? hoe oud zijn jullie in godsnaam???? er ontbreekt alleen nog maar een k3 poster!!!
Die liggen voor mijn slaapkamer ook klaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb ook afstandsbediening voor m'n lampjes! How cool is that, he?!
Dat méén je niet!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:02 schreef -Trinity- het volgende:
IKEAkast, helemaal nieuw en zelf in elkaar gezet.
me 2quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef erik-de-perik het volgende:
haha ik dacht dat die 'vlekken' een maan was met wat sterren....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |