Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef thaduck het volgende:
Leuke edits. Alleen zielig dat kotssmileys op users blijkbaar WEL toegestaan worden.
Hey Havoc, probeerde je te mailen op havoc@fok.nl maar die werkt niet??
heeft de DA niet naar het geslacht gekeken dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ja, Floortje heeft maar 1 kitten gebaard en we gaan 'm houden, ongeacht het geslacht
bedankt modjes![]()
Dat worden ze vanzelf wel wanneer ze ouder worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef Hanneke1983 het volgende:
we hebben haar expres zwanger laten worden aangezien men altijd zegt dat na een bevalling de kat in kwestie rustiger wordt.
inderdaad, wat een beestquote:Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef Aventura het volgende:
Het is echt al best een flink kitten! Maarja wat wil je, alles was voor Bassie
Daar heeft 'i zelf geen erg in joh, en anders is mams er ook nog om mee te spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat lieff!! Jammer dat we maar 1 kitten hebbenZo issie zo alleen en heeft íe niemand om mee te spelen...
Ze zijn knap he!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
little_sister, de kittens hebben wel een aparte vachtHoe zien de moeder/vader eruit? Woon je toevallig in de buurt? (omg. Leende)
Toevallig heb ik bij één van mijn katten, een van de hoektandjes kunnen bemachtigen. Op een gegeven moment was ze heel raar aan het slikken en vond ik het tandje. Ik heb ze daarna nog twee of drie keer hetzelfde zien doen, maar toen was ik te laat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
Met een maand of 6 is dus het gebit gevormd waar ze de rest van hun leven mee moeten doen. Kittens hebben weinig last van wisselen. Maar heel zelden vind je een melktandje: de meeste tandjes en kiesjes worden doorgeslikt tijdens het eten, en ze worden ook gewoon weer uitgepoept. Daar merken de kittens niets van.
Als je dat groeischema bekijkt zie je ook dat de kittens in 1-2 weken al bijna het dubbele wegen van hun geboorte gewicht... Gaat echt onwijs snel!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:49 schreef Mariposa het volgende:
OT: Lieve kittens! Je vergeet het trouwens heel snel dat ze zo klein waren. Wij haden die van ons ook met 8 weken. Maar het zijn nu van die grote poezen, dat ik het me nauwelijks kan voorstellen dat ze zo klein waren als toen we ze kregen.
de moeder is een lapje en heeft dus ook rood in zich. Kan best dat hij dat van de moeder heeft en dat de vader toch die grijze was hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
Uhmmie, er liepen hier 2 katers rond in de tijd dat de moederkat werd bevrucht; een grijze en een oranje. aangezien de kitten oranje is, denken we dat het dus van die oranje moet zijn, en niet van de grijze zoals we eerst dachten nog vóór de bevalling
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
gaaf Mariposa, dat je een tandje hebt weten te bemachtigen. wat doen ze met de rest? toch niet doorslikken ofzo he?
Helaas, ze slikken het wel door dus. Maar het is voor hun meer een kwestie van goed slikken, terwijl ze volgens mij niet eens door hebben wat er nou precies gebeurdquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
ONTWIKKELING VAN HET GEBIT 2 - 6 weken melkgebit wordt gevormd
vanaf circa 3.5 maand het wisselen begint: eerst snijtandjes, dan de kiesjes
circa 5 - 6 maanden als laatste wisselen de hoektanden
Met een maand of 6 is dus het gebit gevormd waar ze de rest van hun leven mee moeten doen. Kittens hebben weinig last van wisselen. Maar heel zelden vind je een melktandje: de meeste tandjes en kiesjes worden doorgeslikt tijdens het eten, en ze worden ook gewoon weer uitgepoept. Daar merken de kittens niets van.
Onder de melktandjes zitten weer de nieuwe tandjes, ze maken als het ware plaats voor elkaar. Soms zijn ze wat bijterig omdat het tandvlees wat jeukt. Meer zullen ze er niet van merken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |