Zolang die geen elleboog in het gezicht krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef BB-King het volgende:
Beste kopper van het westelijk halfrond.
Dat kan een superduo gaan worden ja, lijkt me terecht dat je daar naar uitkijkt! Een goal of 30 samen moet lukken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:53 schreef Grunner het volgende:
Vandaag zijn zoveelste kopgoal in het groen-witte shirt gemaakt tegen Roda JC. Nog twee officiele wedstrijden en Martin Drent heeft er zijn laatste minuten voor de FC op het veld opzitten. Daarna zal ie dacht ik terug keren bij Groningen om een jeugdteam te gaan trainen. Zijn uiteindelijke doel: "Ooit zal ik hoofdtrainer van FC Groningen worden". Mijn zegen heb je!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Alleen van een bierelftal uit de vierde klasse ofzo, maar idd niet van Groningen.
Zo te zien heeft hij hier al een kratje achter zijn kiezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:36 schreef kikoooooo het volgende:
Martin Drent...
Toen ik nog in de supermarkt werkte, zag ik hem elke zaterdag 4 kratjes amstel halen... wat een prof![]()
bron: vi.nlquote:
Drent wil niet meer spelen voor Veendam
27/3/2006 14:35
Martin Drent komt niet meer in actie voor BV Veendam. De 35-jarige spits hoopt volgend seizoen nog wel in het betaalde voetbal actief te zijn.
Drent kwam begin dit seizoen naar de Langeleegte, waar hij niet altijd op een basisplaats kon rekenen. Tien maal viel hij in, 22 keer stond hij aan de aftrap en zeven maal scoorde hij. Als hij dit seizoen nog eenmaal in de basis zou starten, dan zou zijn contract automatisch worden verlengd. De Groninger heeft echter gevraagd aan coach Joop Gall om hem niet meer op te stellen, zodat zijn contract gewoon afloopt.
De aanvaller die 108 goals maakte in het betaalde voetbal hoopt komend seizoen zijn carrière bij een andere club af te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |