abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36991729
ziet er goed uit estolan, hoeveel pk heb je ongeveer als ie dalijk klaar is?

wel lekker rellen hier trouwes
pi_36991913
ghehe

a. het is de auto van Noidea
b. hoeveel pk's nog geen id, iig wel meer als 210pk, dat zienw e wel wanneer de AEM goed geprogrammeerd is, ik ben zelf ook erg benieuwd naar het resultaat


Auto zal wel agressiever zijn als Stock, en remmen zal hij zeker gaan doen
pi_37001651
oke,

jij had toch ook een sx?
pi_37001800
Ja, met een Toyota Supra blok erin, maar die rijd nog niet
pi_37043636
die las is kinky werk.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:02:39 #156
137749 fast-tuning
Tunuh en Styluh is vet!
pi_37112619
quote:
Arnout wrote:

Takenpakket Oki:
- Kroketjes halen
- Kutklusjes doen zoals tapeinden uit een catalysator boren
- Spullen brengen en halen bij de dealer, motorshop, erik e.d.

Voor de rest is die gast alleen maar irritant, ontzettend eigenwijs en onwetend. Ik heb em er nog nooit op kunnen betrappen dat het 'in 1 keer goed ging'. In het puur hypothetische geval dat hij aan autos van 'klanten' werkt staat of Doki of ik er altijd naast. In de praktijk kan je het dan beter gewoon zelf doen ja.
Wat er in de weekends gebeurt bij mij op de zaak heeft ook weinig tot niets met de bedrijfsvoering te maken. Onze instelling is dat door de weeks aan auto's van klanten gewerkt wordt en in de weekends aan eigen projecten. Helaas lijkt het de laatste tijd weer op een sociaal opvanghuis voor verveelde supra eigenaren (en vier cylinder mietjes). Binnenkort maar weer de bezem er door heen.
Oki is niet in dienst bij mij en al zijn uitlatingen zijn puur op persoonlijke titel. Als hij het heeft over 'wij' dan heeft ie het over zichzelf en misschien zijn tweede ik.
Estolan = Oki @ supras.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door fast-tuning op 19-04-2006 23:10:58 ]
R.I.P. Volkwagen Golf G60
pi_37136389
opruimslotje

en weer open, met het vriendelijke verzoek aan estolan of hij zich nromaal kan gedragen en ontopic kan blijven.

[ Bericht 84% gewijzigd door Alexxxxx op 20-04-2006 19:32:26 ]
pi_37139608
Haal die reply van fast tuning dan ook weg
pi_37139804
ik post alleen maar foto's
pi_37721862
Vandaag weer langs Erik geweest om wat spullen te halen

- Fan-Holder, Custom voor de PWR alu radiateur, zodat er 2 Spal-Fans op gemonteerd kunnen worden, die via de AEM worden aangestuurd



- Stoel-frames, samen met Leon eerst een proef frame gemaakt ( aangezien Sparco geen frames levert voor de 200SX ), stoel gepast en het frame daarna langs Erik gebracht, zodat hij er een stevige versie van kon maken


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2006 22:36:12 ]
pi_38279643
Nog wat foto's, nu toch echt heel bijna gaan rijden.













If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39133658
Vandaag 1e testrun gemaakt met Noidea

even in de avond langs Haarlem gegaan, nu gemapped zonder boost, dus je moet erg rustig rijden . Vandaag is hij uitgelijnt, heeft wel een Camber achter van 3graden LOL maar dat word binnenkort wle opgelost. Morgen naar de APK, en volgens weekend word hij af gemapped, dan is hij klaar

De rotora's remmen ook goed

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2006 23:47:40 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:27:31 #163
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39135038
ziet er goed uit

Dat mappen van die AEM eh? Heeft Arnout daar gewoon standaard/basis maps voor liggen die hij inlaad. Dan de motor laat lopen en met de verschillende waardes die de diverse sensoren aan de AEM doorgeven hem zelf handmatig wat bij/afstellen en dan loopt hij lekker?

Hoe moet ik dit zien? Op hoeveel punten wordt de AEM afgesteld?

Ontstekingstiming, benzineinspuiting, boost, en wat nog allemaal meer?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:33:51 #164
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39135221
Nieuwere AEM systemen kan je gebruik maken van de automap functie die een deel zelf doet Plus dat je een grote kans hebt dat ze een basemap hebben, een Suprablok of whatever word zo veel mee gedaan dat ze er vast wel een PnP harness voor hebben.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:57:05 #165
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_39135849
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Nieuwere AEM systemen kan je gebruik maken van de automap functie die een deel zelf doet Plus dat je een grote kans hebt dat ze een basemap hebben, een Suprablok of whatever word zo veel mee gedaan dat ze er vast wel een PnP harness voor hebben.
Ja met een SR20DET wordt heel wat afgestoeid natuurlijk, maar wat is een PnP harness? Plug and play harness? Maar wat bedoel je met harness?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 01:12:45 #166
46960 StefanP
polemicist
pi_39136149
Om de AEM op de kabelboom aan te sluiten.

Maaruh, ziet er goed uit! Heb je hem al gewogen? Ik ben benieuwd wat dat nou weegt. Heb je veel gestript? Zo te zien wel.

Wel een opmerking: ik heb m'n twijfels over de veiligheid van je seatbelts. Op zich niets mis met die dingen, maar ze zitten aan je frame vast. Zulke riemen horen op de juiste hoogte aan een harness bar achter de stoelen bevestigd te worden, om beschadegingen aan nek en rug te voorkomen mocht er iets mis gaan.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_39138352
@ StefanP:

Doki ( edwin_s ) heeft dat allemaal uitgezocht over die grodel, volgens Schroth mag dat juist niet, over zo'n bar heen, en is dit de juiste manier van montage

Maar denk eerder dat elke gordel fabrikant weer een ander verhaal heeft. De zij montage is zoals origneel, gewoon aan de Body, de achter montage is electronisch


En er is een soort van Base Map voor de Sr20DET ( model S15 ), maar verder word alles zelf verder afgewerkt tot hij netjes loopt, dan naar de APK voor de uitstoot, en dan verder mappen tot 1bar
pi_39182397
Wat zijn jullie met de wagen van plan, sprinten, trackdays, stoplichtsprintjes ?
pi_39182917
Oh van alles wat eigenlijk.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39192798
Meer Daily Driver

toch
pi_39192967
Met af en toe sprinten, trackdays en stoplichtsprintjes, DUH
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39196969
als het voornamelijk daily driver is ga je toch niet voor zulke sparco kuipjes, maar voor de sparco's met verstelbare leuning ofzo?

zoiets zegmaar:




en hoe zit het met die gordels? Kunnen die nog steeds uitrollen als normale gordels en blokkeren ook als normale gordels?
pi_39199901
Hoezo? Die dingen zitten al lekker zonder verstelbare leuning.
De gordels spannen idd vanzelf aan onder harde acceleratie en deceleratie.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  zondag 25 juni 2006 @ 13:41:47 #174
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39204918
Is een beetje een vaag systeem, meestal wil je juist je 4-6 punt harnas fixed hebben omdat die je ook in je stoel houd in bochten.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39213397
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:41 schreef Five_Aces het volgende:
Is een beetje een vaag systeem, meestal wil je juist je 4-6 punt harnas fixed hebben omdat die je ook in je stoel houd in bochten.
Ja maar de stoelen op zich houden je al voldoende vast in de bochten, de gordels zouden daar weinig aan toevoegen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')