Estolan = Oki @ supras.nlquote:Arnout wrote:
Takenpakket Oki:
- Kroketjes halen
- Kutklusjes doen zoals tapeinden uit een catalysator boren
- Spullen brengen en halen bij de dealer, motorshop, erik e.d.
Voor de rest is die gast alleen maar irritant, ontzettend eigenwijs en onwetend. Ik heb em er nog nooit op kunnen betrappen dat het 'in 1 keer goed ging'. In het puur hypothetische geval dat hij aan autos van 'klanten' werkt staat of Doki of ik er altijd naast. In de praktijk kan je het dan beter gewoon zelf doen ja.
Wat er in de weekends gebeurt bij mij op de zaak heeft ook weinig tot niets met de bedrijfsvoering te maken. Onze instelling is dat door de weeks aan auto's van klanten gewerkt wordt en in de weekends aan eigen projecten. Helaas lijkt het de laatste tijd weer op een sociaal opvanghuis voor verveelde supra eigenaren (en vier cylinder mietjes). Binnenkort maar weer de bezem er door heen.
Oki is niet in dienst bij mij en al zijn uitlatingen zijn puur op persoonlijke titel. Als hij het heeft over 'wij' dan heeft ie het over zichzelf en misschien zijn tweede ik.
Ja met een SR20DET wordt heel wat afgestoeid natuurlijk, maar wat is een PnP harness? Plug and play harness? Maar wat bedoel je met harness?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Nieuwere AEM systemen kan je gebruik maken van de automap functie die een deel zelf doetPlus dat je een grote kans hebt dat ze een basemap hebben, een Suprablok of whatever word zo veel mee gedaan dat ze er vast wel een PnP harness voor hebben.
Ja maar de stoelen op zich houden je al voldoende vast in de bochten, de gordels zouden daar weinig aan toevoegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:41 schreef Five_Aces het volgende:
Is een beetje een vaag systeem, meestal wil je juist je 4-6 punt harnas fixed hebben omdat die je ook in je stoel houd in bochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |