Kan je Estolan niet even wat beter onder de duim houden danquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef noidea het volgende:
@Tjabbo: de tips worden wel door mij gewaardeerd, het is toch mijn veiligheid waar het hier over gaat, niet die van Estolan.
@NoComment: mijn opmerking was voor Ian/Estolan bedoeld, hem vind ik zo af en toe vermoeiend.
Daar gingen we volgen mij al vanuitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef noidea het volgende:
@Tjabbo: de tips worden wel door mij gewaardeerd, het is toch mijn veiligheid waar het hier over gaat, niet die van Estolan.
Dat zou heel cool zijn, ben er namelijk echt benieuwd naar!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Edwin_S het volgende:
Als ik eraan denk kan ik morgen wel een foto nemen van de handleiding waarin staat welke punten in de auto gebruikt kunnen/mogen worden om de gordelspanner op te bevestigen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef Estolan het volgende:
Ghehe, ik blaat niet, ik reageer alleen maar, maar mensen kunnen niet tegen mijn manier van reageren
jammer voor hun ( en toch blijven ze het maar proberen LOL )
Ghehe, ik blaat niet, ik reageer alleen maar, maar mensen kunnen niet tegen mijn manier van reageren
Nee, die franse meuk is lekker! en ik kan het weten nuquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef -Muse- het volgende:
Haha echt he, geweldig gewoon, die jappaners
Voor de 393636393076630639½e keer.... dit topic gaat niet over jou.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:44 schreef Estolan het volgende:
Ja ok, Jappen tot 1998 dande rest begint te zuigen,
maar ik heb alleen maar een jappen bak, geen duitser, dus zou niet weten hoe ik kennis moet hebben van andere wagens, daar sleutel ik niet aan
Alleen maar 200SX-en en Supra's
Jij ook, ouwe relnichtquote:
Dankzij Supra.nl zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef Estolan het volgende:
Moeten ze mij maar niks vragen
maar is goed,
de auto gaat vrijdag naar iemand die dan zaterdag een dorpel erin last zodat hij door de APK kan
Estolan lokt het ook maar een beeetje uit natuurlijk. Geef die drol(letje) eens een roei johquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:20 schreef noidea het volgende:
Ja als het zo door gaat kan het topic wel helemaal dicht natuurlijk, lekkere onzin hier.
haha ja een beetje maar, als ik hem weer zie verkoop ik em een rotschop.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Estolan lokt het ook maar een beeetje uit natuurlijk. Geef die drol(letje) eens een roei joh
sorryquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:20 schreef noidea het volgende:
Ja als het zo door gaat kan het topic wel helemaal dicht natuurlijk, lekkere onzin hier.
film dat ook meteen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef noidea het volgende:
[..]
haha ja een beetje maar, als ik hem weer zie verkoop ik em een rotschop.
Is goed zal ik filmen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry![]()
post nog wat foto's en filmpjes dan![]()
[..]
film dat ook meteen dan
De bodem heeft ook wat zwakke plekken, las ik op supras.nl.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:44 schreef noidea het volgende:
[..]
Is goed zal ik filmen.
Foto's en filmpjes van de auto zal ik zo snel mogelijk proberen te maken, hij moet dus eerst gelast worden, daarna kan het dus pas.
Ja bodem en dorpel die verroest zijn, dorpel is wel apk afkeur de rest niet geloof ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De bodem heeft ook wat zwakke plekken, las ik op supras.nl.
Dat is geen APK afkeur?
Wel balen dat bijna alles "af" is en je nu nog even snel een dorpel en de bodem moet verlassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |