quote:Op zondag 1 mei 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Lol @ Brechtje trouwens toen ze besloten om niet naar binnen te gaan, meer scheldwoorden dan andere woorden.
Jorien met je exact op de minuut 1 jaar verkering. Lekker interessant middenin de race.
alleen Nathalie is echt een "doos"quote:Op zondag 1 mei 2005 21:44 schreef NiNi het volgende:
Krieke is okay.
Rinck had gewoon gelijk. Nu hebben ze het en niet gezien en ze liggen eruit. Echt heerlijk die arrogantie van Rinck. Wie zat er nou niet te wachten op dit soort Elias/Reinier praktijken? EINDELIJK is het weer leukquote:Op zondag 1 mei 2005 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
KLOTE!
Ik heb me nog nooit zo geïriteerd als aan die Rinck. Jezus wat een lul is dat zeg, bedoel wrijf het erin bij die tweeling. Ik had hem gewoon willen slaan...Rinck denkt echt dat hij tof is...OPROTTEN!
Maar Roosje was weer lekker
ik hoop hetquote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef NiNi het volgende:
Rinck gaat het vast niet trekken in de woestijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:46 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Rinck had gewoon gelijk. Nu hebben ze het en niet gezien en ze liggen eruit. Echt heerlijk die arrogantie van Rinck. Wie zat er nou niet te wachten op dit soort Elias/Reinier praktijken? EINDELIJK is het weer leuk![]()
Eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:44 schreef NiNi het volgende:
Krieke is okay.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Enne niet zo slim van die Belgische tutjes om te vertellen dat ze een man zochten....
voor je het weet heeft die Indiase familie hun neef Apu klaar staan en zeg dan nog maar eens nee![]()
Volgens veel Belgen is dat typisch Nederlandsquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Bij Rinck is het gewoon een walgelijk, superieur voelende, arrogante persoonlijkheid.
Wij zijn het altijd eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Daarom verbaasde ik mij zo op die haat jegens Manja.
Bij haar was het gewoon puur fanatisme, het willen winnen en het middenin het spelletje zitten.
Bij Rinck is het gewoon een walgelijk, superieur voelende, arrogante persoonlijkheid.
Manja vondt ik gewoon irritant ze was idd fanatiek. Ik mocht haar gewoon niet....quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Daarom verbaasde ik mij zo op die haat jegens Manja.
Bij haar was het gewoon puur fanatisme, het willen winnen en het middenin het spelletje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |