Maar hij wint niet, als hij gewonnen had dan zou Pipi hier niet stellen dat het PE boek wel erg duur was en het dus niet gekocht had....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef NoSigar het volgende:
Ja, dat ben ik wel met Ruby eens. En gelukkig vind ik hem (nog) niet zo vervelend als Manja, dus als hij wint ga ik niet gillen of zo.
Zjeeezes ! Heeft ze dat echt gezegd ? Dan heb je eens de kans een hoofdrol te spelen in een uniek avontuur. Gaat ze nog beginnen zeiken over een handvol euro's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar hij wint niet, als hij gewonnen had dan zou Pipi hier niet stellen dat het PE boek wel erg duur was en het dus niet gekocht had....
Denk ik![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:53 schreef Rainboww het volgende:
Hij ondertekent zijn schrijfsels dan ook altijd met:
Groene Groet, Rinck
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:53 schreef Rainboww het volgende:
Mag ik hier het emailadres van Rick posten?
voor fanmail uiteraard![]()
Hij werkt overigens bij:
Dienst Ruimte en Milieu
Afdeling Groen
Hij ondertekent zijn schrijfsels dan ook altijd met:
Groene Groet, Rinck
Whatever, de eerste paar afleveringen dacht ik sowieso al dat híj Jorien was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Het is trouwens Rink. Toch?
mutsenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen,
Krieke en Nathalie gaan zoenen en
Rinck en Jorien eens een keer niet gaan bekken....
Keep on dreamingquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen, Krieke en Nathalie gaan zoenen en Rinck en Jorien eens een keer niet gaan bekken....
Dat zou een mooie aflevering zijn....*zucht*
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen,
Joost mag het weten.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die Jorien die hier ooit eens opdook trouwens wel de echte? Die hebben we eigenlijk na n paar keer toch ook niet meer terug gezien ...
Ja dat was de echte.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die Jorien die hier ooit eens opdook trouwens wel de echte? Die hebben we eigenlijk na n paar keer toch ook niet meer terug gezien ...
waar is ze eigenlijk gebleven, post ze hier nog wel eens?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:15 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja dat was de echte.....
Ze gaf ook aan dat haar vader Rinck heet, ipv Rink, zoals ze het op Net 5 laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |