quote:To fit: Saab 9-5 2.3T Aero Trionic 7 (250Bhp/350Nm) 2002 onwards
Horsepower increase: From 250Bhp to 289Bhp - Gain 39Bhp
Torque Increase: From 350Nm to 467Nm - Gain 117Nm
nog bezigquote:
quote:Afstellen is ook grotendeels gedaan.
Nu krijg ik bij volgas flink last van fuel cut, dat hopelijk wordt opgelost wanneer de andere turbo elbow en downpipe erop zitten.
Bij ongeveer 2000rpm gaat het wijzertje al van -2 naar de 0 (begint dus al te spoolen) en bij 2300rpm heb ik al net zoveel druk op de turbo als ik eerst had voordat zelfs alleen de shims (ringetjes) er nog maar op had zitten! Dus haast 'full boost' met nog geen kwart aan gasgeven
Damn dat gaat hard
had haar gewoon geneukt schijt aan en stop met zeikenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
@Xtreem, dat zusje van je klasgenoot jaen ik weet niet hoe jou klasgenoot is, maar haar zusje is erg ok, TE ok
Ieuwquote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
@Xtreem, dat zusje van je klasgenoot jaen ik weet niet hoe jou klasgenoot is, maar haar zusje is erg ok, TE ok
Ik zei nog tegen Miranda (haar en mn broertjes vriendin) toen zij vroeg of er nog wat was gebeurt, dat t maar goefd was dat ik nog nuchter was en jammer dat ze niet wat ouder wasquote:Op zondag 1 mei 2005 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw
Marco:
Klinkt goed! Hoe lang heb jij je rijbewijs nog?
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Miranda (haar en mn broertjes vriendin) toen zij vroeg of er nog wat was gebeurt, dat t maar goefd was dat ik nog nuchter was en jammer dat ze niet wat ouder wasToen zegt ze ook nog gewoon: Ach joh, die leeftijd boeit toch niks
heb je een hond ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoel
quote:
heeft ie een grote of een kleine staart ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joego's en sex
nog erger dan nederlanders en venco
Ze ziet er nu echt lekker uit manquote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoel
Niet alleen een grote staartquote:
msn, pics, bewijs!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze ziet er nu echt lekker uit man![]()
Maar ik ga f douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |