Ze komt uit Argentinie en Nederland speelde de finale tegen Argentinie?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst van de Nederlander die in de finale van het WK-78 scoorde en een hoofdredactrice van een roddelblad ?
Ze hebben dezelfde achternaam namelijk: Nanningaquote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst van de Nederlander die in de finale van het WK-78 scoorde en een hoofdredactrice van een roddelblad ?
pepijn zomer?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Spanjer is goed.
Welke acteur uit Spetters pleegde zelfmoord ?
Peter Faber toch niet?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Spanjer is goed.
Welke acteur uit Spetters pleegde zelfmoord ?
Van Tongeren bedoelde ik tot morgen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Peter Tuinman zat ook in Spetters tongMaar je bedoelt Peter Oosthoek?
Angela Schijfquote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Welk melkmeisje speelde vroeger in een soap en in welke?
Was niet Peter van Tongeren, was Hans van Tongerenquote:
Klopt ik vergiste me omdat een schoolvriendje Peter van Tongeren heette.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef doeka het volgende:
[..]
Was niet Peter van Tongeren, was Hans van Tongeren
Ik bedoelde eigenlijk Eva Duivestein, Reina in ONM. Toen ik de vraag stelde besefte ik niet dat die andere 2 ook in soaps gespeeld hadden.quote:
Wilfried de Jongquote:Op maandag 2 mei 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
Martin van Waardenberg is van...?
Barbie en Kenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef doeka het volgende:
Welk Amerikaans stel ging in 2004 na 43 jaar uit elkaar?
Sylvana?quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:04 schreef Cee het volgende:
Tip: ze had destijds d'r haar nog.
Nog een tip: hij had destijds minder 'cash'.
![]()
Carlo is goed.quote:
10 punten voor Tong.quote:
Leuk weetjequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
10 punten voor Tong.Ze had van dat lange haar in een dunne paardestaart. En toen heette ze natuurlijk nog Marja.
Er werden in een act slipjes naar Khomeiny gegooid die een persconferentie gaf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom werd Rudi Carrel ooit bedreigd door aanhangers van de Iraniër Komeinie ?
|Leuke vrouwelijke gast?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Hoe verleidde Jan Lenferink Willem Ruis om eindelijk in RUR te komen?
geen idee...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Begin jaren 60 brak Carrel door. Een aflevering van één van z'n shows ging naar Montreux. Met welke internationale ster maakte hij die uitzending ?
Uit dat programma komt toch dat lied 'muis in de molen' ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Begin jaren 60 brak Carrel door. Een aflevering van één van z'n shows ging naar Montreux. Met welke internationale ster maakte hij die uitzending ?
Echt we-reld-be-roemd tong?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ken alleen het fragment dat ie samen met ........... op een onbewoond eiland zit.
Ik heb maar even gegoogled en ik heb echt nog nooit van deze mevrouw gehoord.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
Esther ......... volgens mij wonnen ze zelfs de gouden roos
'Thea' (Tosca Niterink) opgepakt voor diefstalquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is er terecht gekomen van Tosca Nieterink ( Thea ) ?
Dat was tot die winkeldiefstal ook zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef tong80 het volgende:
Is ze afgekicked ? Ik begreep juist dat hij eigenlijk niks meer met haar te maken wilde hebben.
GEEN Ruzie.quote:
Die zei in haar TV-show dat hij 'er nu wel om kon lachen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:25 schreef Ole het volgende:
Gert Berg
Maleisische jongetjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Tot wat voor soort jongetjes voelde Prins de Liniac zich aangetrokken ?
Beiden een drankprobleem. (vroegâh)quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Jan Pronk en Marcel van Dam ?
Correctquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Beiden een drankprobleem. (vroegâh)
André Botschuiver.quote:
Koos Krommenhoek.quote:
Close. (Daar was ik trouwens ook, '85 hè? Damn wat was dat goed.)quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Misschien Springsteen in de Kuip was er bij namelijk en voelde de grond trillen
Ben meer een alternatiefe muziekliefhebber maar Springsteen in de Kuip staat in m'n top 5 allertijden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Close. (Daar was ik trouwens ook, '85 hè? Damn wat was dat goed.)
U2 met de Joshua Tree Tour op 10-07-1987 in de Kuip. Ook daar bewoog de aarde.
Daarna zijn er regels gekomen.
(Ben je ook bij de Stones geweest in '82?)
Family Ties!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
In welke serie uit de jaren 80 maakte ze haar tv debuut ?
quote:
Ah, klok klepel dus..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef doeka het volgende:
Het is Dawn French; die is getrouwd met Lenny Henry.
Die andere-van Ab-Fab- is Jennifer Saunders; die is getrouwd met Adrian Edmondson.![]()
Ze heeft in ieder geval de looks.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
Davenport
De eeuwige beweging?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is de favoriete sport van Alice Cooper ?
Hoe ging het verder met de voetballer Ton Blanker ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Ole het volgende:
Anita.. had al baby met Ton Blanker..
quote:
Weet ik eigenlijk niet zo goed meer. Maar hij belandde in het criminele circuit. Triest want hij werd ooit zelfs bestempeld als de opvolger van Johan Cruijff.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:39 schreef doeka het volgende:
Echt waar? Heb ik gemist. Waarom was dat?
Ik bedoelde eigenlijk dat ze een homofiele relatie hebben gehad. Bij Bowie is het bekd dat ie Bi is. Bij Jagger verbaas ik me er niet over. Is toch een homo als je hem ziet paraderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Ole het volgende:
Dat Mick met de vrouw van Bowie naar bed ging.
Vandaar het nummer Angie
Isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:50 schreef doeka het volgende:
Wie is de grote erfgenaam van het Fiat-imperium; en met wie was-ie ooit getrouwd?
Aage met zijn thermische lans.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom is Wouter Levenbach in Frankrijk zo enorm populair?
En hoe noemen ze hem daar?
Ja. Ik kwam hem op TV5 tegen tijdens het zappen.quote:
I just did Tong, darling.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:02 schreef doeka het volgende:
Fluit, neurie of zing!!! Maar aanvullen mag ook!![]()
Het is hier beter binnen dan....
Brabantse nachten zijn....lang
Het is een nacht....
'K lig op m'n kussen... stil te dromen
Maar vanavond... heb ik hoofdpijn
Oh, mamma, mamma, mamma...mia
Heb je even....voor mij ?
Geef mij nu je...
Een man...
Een nacht...
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
Nieuwe vraag ... ronde 2 aanvulronde
Een beetje ... verliefd
We zullen ... Doorgaan
Ik wil niet ...
Kilometers spoor ... kedeng kedeng
Ik bel en sms ...
Ik bel je ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef doeka het volgende:
Ik wil niet dat je weggaat bedoelde de andere versie
Ik bel en sms met heel hart en ziel goed
Ik bel je zomaar even op goed
![]()
Voetbalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Welke sport beoefende Daphne Bunskoek in haar jeugd ?
Jeroen Pauw en Daniel Lohuesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
Met welke krullebollen had ze een relatie?
tja...had stiekum ook op de achternamen gehoopt...maar goedquote:
Jessica Harmsenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...had stiekum ook op de achternamen gehoopt...maar goed
keurig markquote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jessica Harmsen
Hedwig Harmsen
Bowien Galema
Cleo de Wolf
Mariet Zomers
Forum Opties | |