abonnement Unibet Coolblue
pi_26748909
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar de Asics Onitsuka Tigers Mexico 66 in Rotterdam (omgeving Coolsingel, zeg maar). En dan wel deze variant:

[afbeelding]

Het irritante is dat ik ze wel vond, maar dat men telkens mijn maat (43) niet meer op voorraad had. Wie kan mij een goed adresje geven met een berg voorraad aan deze sneakers?
THNX. Ze hebben ook een winkel in o.a. Gouda .
amokaapjeeh O+
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:52:08 #27
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26751427
Thnx, Coconut!

Ik zag hem gisteren ook staan. Jammer dat je niet via de site kan bestellen en dan kan laten leveren in een winkel naar keuze...
pi_26751552
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:38 schreef JustJunior het volgende:
Nog steeds op zoek naar deze übervette kiksen:

[afbeelding]

Eeuwige dankbaarheid voor degene die hem vind.

Ebay kent ze wel, maar niet bepaald betaalbaar.
pleisure den bosch hebben ze ze
pi_26753110
Weet iemand waar ze Wicked Weasel-achtige producten verkopen (omg. Amsterdam, Leiden of Haarlem, iig niet Limburg of Groningen )? Ik ben vooral op zoek naar zoiets voor de zomer:

En, als iemand het heeft weten te vinden, waren ze erg duur?

Bij voorbaat dank .
pi_26753862
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand waar ze Wicked Weasel-achtige producten verkopen (omg. Amsterdam, Leiden of Haarlem, iig niet Limburg of Groningen )? Ik ben vooral op zoek naar zoiets voor de zomer:
[afbeelding]
En, als iemand het heeft weten te vinden, waren ze erg duur?

Bij voorbaat dank .
Ooh, die is leuk. Wil ik ook wel hebben
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26754508
Eerst had de hunkemoller wel iets soortgelijks, maar die was bruin of aquablauw, had rare bloemetjes erop (:{) en er zaten beugels in. Lijkt me trouwens erg handig op warme dagen, en bruin worden zonder bandjesstrepen en zonder loshangende bandjes op het strand .
pi_26757258
Vraagje,

Ik draag zelf laatste tijd veel polo's, maar dan vooral met een linnen broek of khaki eronder. Wil voor de zomer ook wel graag ff nog een mooie spijkerbroek erbij hebben, maar kan niks vinden.

Probleem is namelijk dat spijkerbroeken tegenwoordig allemaal 'baggy'-model hebben en verschillende stonewash enz.

Zoek gewoon een clean jeans, maar wel beetje fatsoenlijk model, niet modelletje-35-euro-bij-de-C&A

Kortom casual polo met casual spijkerbroek.......Tips? ongeveer 80-100 euro budget voor een broek...
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:19:27 #33
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26757296
hee goedzo
zoals ik ook al in dat andere topic zei, er is zoveel keuze in spijkerbroeken dat je gewoon ff moet zeggen hoeveel je er aan uit wil geven, je hebt mooie jeans voor 50 euro, maar ook voor 150+

als je ff meldt hoeveel je uit wilt geven zijn er hier een heleboel mensen die je kunnen helpen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26757707
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:19 schreef Molluck het volgende:
hee goedzo
zoals ik ook al in dat andere topic zei, er is zoveel keuze in spijkerbroeken dat je gewoon ff moet zeggen hoeveel je er aan uit wil geven, je hebt mooie jeans voor 50 euro, maar ook voor 150+

als je ff meldt hoeveel je uit wilt geven zijn er hier een heleboel mensen die je kunnen helpen
staat er inmiddels bij, rond de 80-100 euro, gewoon gemiddeld volgens mij, zeker geen 150+
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:46:30 #35
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26757855
G-Star ¤89,95


Tegenwoordig hebben alle broeken min of meer een stonewash, als je deze op die foto's al te ver vind gaan dan moet je eens bij de Men@Work gaan kijken, ze hebben daar nu jeansuitverkoop (alles voor 35, 45, 55 euro) en ze hebben daar nu de standaard Nudie Jeans liggen voor ¤55,- (normaal 90 euro, iemand hier kan vast wel ff zeggen welk type het precies is)
Het mooie aan die Nudie Dry Jeans is dat ze helemaal naar je lichaam gaan staan (nadeel daarvan is dat je ze minstens 5 maanden niet mag wassen en ze 4-5 keer per week moet dragen)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26798721
Ik zoek dus een Spongebob-onderbroek/string voor een vriendin, maar het moet wel dezelfde zijn als een van onderstaande foto's





Iemand die weet waar je exact een van deze kan bestellen of kopen??
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:48:45 #37
67663 fractalis
we (all) search
pi_26806659
Ben echt al tijden op zoek naar de volgende slippers:



Merk: Reef
Model: Tatami Bahami
Kleur: rasta

Als iemand deze weet te vinden (liefst omgeving Utrecht) ben ik een heel gelukkig mens....
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_26806833
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:06 schreef -Trinity- het volgende:
Eerst had de hunkemoller wel iets soortgelijks, maar die was bruin of aquablauw, had rare bloemetjes erop (:{) en er zaten beugels in. Lijkt me trouwens erg handig op warme dagen, en bruin worden zonder bandjesstrepen en zonder loshangende bandjes op het strand .
H&M heeft ook regelmatig dat soort bikinitopjes verkocht. Ik heb zelfs hetzelfde als het plaatje.
Overigens als je 'echte'WW bikini's zoekt:: Unzipped Fashion (Amsterdam)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:24:27 #39
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26807545
Weet iemand misschien waar deze Adidas Rio Grand te krijgen zijn?

Ik zoek uiteraard de witte versie met zwarte strepen
pi_26808941
Onitsuka tiger
Mexico 66 techsilver black



Ik zoek deze voor m'n zusje
En dan niet de Thnx winkel dus, maar andere zaken graag
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:29:49 #41
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26810823
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:12 schreef Avani het volgende:
Onitsuka tiger
Mexico 66 techsilver black

[afbeelding]

Ik zoek deze voor m'n zusje
En dan niet de Thnx winkel dus, maar andere zaken graag
Ik zou sowieso wel meerdere winkels willen weten waar men een grote voorraad Asics Tigers Mexico 66 hebben. Ook in de grotere maten (43)...
pi_26811986
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:29 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik zou sowieso wel meerdere winkels willen weten waar men een grote voorraad Asics Tigers Mexico 66 hebben. Ook in de grotere maten (43)...
Nou ja, het gaat echt specifiek om die zilveren. En vandaag in Rotterdam ben ik genoeg Asics schoenen tegengekomen, maar deze dus niet.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:49:13 #43
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26814073
In Rotterdam inderdaad genoeg Asics, maar niet degene die ik wil in mijn maat.

Die zilveren ben ik overigens ook nog nergens tegen gekomen...
pi_26820347
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:57 schreef Charys het volgende:

[..]

H&M heeft ook regelmatig dat soort bikinitopjes verkocht. Ik heb zelfs hetzelfde als het plaatje.
Overigens als je 'echte'WW bikini's zoekt:: Unzipped Fashion (Amsterdam)
Je bent een schat, ik ga er eens kijken.
pi_26820383
Vorig jaar had ik een paar 'noname' sneakers van de Sacha. Van die sneakers in voetbalschoen stijl, lichtbruin leer.

Weet iemand of ze die toevallig dit jaar nog ergens hebben staan ?

De mijne zijn kapot maar gewoon veel te fijn.
Nu ook in vanillesmaak
pi_26824835
Welk merk is die broek van die rechter kerel ?

pi_26825428
Ik ben al een tijdje op zoek naar witte longsleeves van dunne stof met een diepe v-hals, voor een leuke prijs. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Ik heb al diverse H&M's geprobeerd, maar niks gevonden helaas...
amokaapjeeh O+
pi_26825473
de watskeburt-kleding lijn
pi_26825525
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef mic_forever het volgende:
de watskeburt-kleding lijn
Nee toch Whehehe
pi_26826684
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:22 schreef Coconut het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar witte longsleeves van dunne stof met een diepe v-hals, voor een leuke prijs. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Ik heb al diverse H&M's geprobeerd, maar niks gevonden helaas...
Zomermode heeft vrijwel geen longsleeves. Hmm ff dit in de gaten houden

(verkapte tvp)

[ Bericht 5% gewijzigd door Charys op 08-05-2005 16:32:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')