Ik zit in het noorden van Eindhoven... we kunnen goed een km of 7 a 8 uit elkaar wonen en wat buien betreft kan het soms behoorlijk verschillen, zoals we eerder ooit gemerkt hebben. 't wordt idd aardig donker nu: als ik richting het noorden kijk, hangt er erg donkere lucht.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanuit het ZW wordt het in Eindhoven donker. Geen onderscheidbare wolk te zien, alleen een donkere vlek. Geen rommel of weerlicht, geen neerslag tot op heden. Ik houdt het raam open.
Ik zit in Tongelre, precies in de splitsing van de spoorwegen naar Venlo en Weert vanuit het station naar het oosten gezien. Het donkere trekt voor mij ten westen langs, het ruikt buiten trouwens sterk naar bloesem, ik ruik geen regen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zit in het noorden van Eindhoven... we kunnen goed een km of 7 a 8 uit elkaar wonen en wat buien betreft kan het soms behoorlijk verschillen, zoals we eerder ooit gemerkt hebben. 't wordt idd aardig donker nu: als ik richting het noorden kijk, hangt er erg donkere lucht.
precies, het is niet als wolk te beschouwen, gewoon een vale vlekquote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef DemonRage het volgende:
Hier ook geen neerslag nog... wel donkere lucht, maar niet echt boeiend genoeg om foto's te maken. (wordt gewoon een donkere vlek)
Off-topic zijn wij buren ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zit in het noorden van Eindhoven... we kunnen goed een km of 7 a 8 uit elkaar wonen en wat buien betreft kan het soms behoorlijk verschillen, zoals we eerder ooit gemerkt hebben. 't wordt idd aardig donker nu: als ik richting het noorden kijk, hangt er erg donkere lucht.
Achter de donkere lucht hangt een gele lucht btw.
Same hier EIndhoven - grens Veldhoven..quote:Op maandag 2 mei 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanuit het ZW wordt het in Eindhoven donker. Geen onderscheidbare wolk te zien, alleen een donkere vlek. Geen rommel of weerlicht, geen neerslag tot op heden. Ik houdt het raam open.
Ik zie dat het ten westen (5km (?)) behoorlijk regent, ben in staat om er naar toe te gaan, ware het dat ik geen brommer heb.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef nozem het volgende:
Volgens mij gaat het hier zometeen ontiegelijk los. Ik zit net ten noorden van Eindhoven, het is compleet nacht geworden.
FOTO???quote:Op maandag 2 mei 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Same hier EIndhoven - grens Veldhoven..
De luchtvochtigheid begint sterk toe te nemen. En het is benauwd. Wel een mooie wolkenpartij (wat ten Noorden op komt zetten).
Daar begon het hier in ieder geval ook mee....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef nozem het volgende:
Volgens mij gaat het hier zometeen ontiegelijk los. Ik zit net ten noorden van Eindhoven, het is compleet nacht geworden.
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:20 schreef Steve-O het volgende:
Hier in zaanstad nog een beetje zon en blauwe lucht
Ik heb wel ergens een een digi... maar ik ben te lui om te zoeken. En ik ga zo eten halen (kebap).quote:
ghehe.. in Tongelre is het droog.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef nozem het volgende:
Dikke druppels nu, zware regenval!
Ik zit er middenin.
Ik hoor nog geen onweer
Strijp-Meerhoven idem.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ghehe.. in Tongelre is het droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |