Fotootje van je broer denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:34 schreef JopJuh het volgende:
Toch maar me haar gedaan met
- Fohn
- Nivea cream wax
- Wat goedkope kruidvat gel
[afbeelding]
Sprekendquote:Op zondag 22 mei 2005 17:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Fotootje van je broer denk ik![]()
[afbeelding]
waar bij de meeste mensen ik het zonde vind dat ze hun lange lokken eraf halen, vind ik het bij jou wel een verbeteringquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef -Beestje- het volgende:
tijdje geleden
[afbeelding]
sinds vandaag
[afbeelding]
en dat was mijn lange haar![]()
Van jou had ik het dus echt niet verwacht! staat je wel goedquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef -Beestje- het volgende:
tijdje geleden
[afbeelding]
sinds vandaag
[afbeelding]
Je moet er wel het gezicht voor hebben om zo ultrakort te gaan. Ik zou er meteen uitzien als een of andere vluchteling of zo...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Hoe lang was je haar uiteindelijk voordat je het afknipte/schoor?
En ik vind het persoonlijk alletwee wel wat hebben
erg vet.. ik durf het (nog) niet aanquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef -Beestje- het volgende:
tijdje geleden
[afbeelding]
sinds vandaag
[afbeelding]
op zn langst een centimeter of 40quote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Hoe lang was je haar uiteindelijk voordat je het afknipte/schoor?
En ik vind het persoonlijk alletwee wel wat hebben
ik wou het al een tijdje korter hebben mar aangezien ik het nooit zo kort gehad heb wist ik pas hoe het eruitging zien nadat ik vanmorgen de tondeuze eringezet hadquote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding] Woh, ervan uitgaande dat je hier lang over hebt nagedacht zou ik zeggen succes ermee. Al had ik het ook niet gedacht.![]()
En nog geen spijt van je beslissing? t staat idd goed hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik wou het al een tijdje korter hebben mar aangezien ik het nooit zo kort gehad heb wist ik pas hoe het eruitging zien nadat ik vanmorgen de tondeuze eringezet had![]()
gelukkig nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
En nog geen spijt van je beslissing? t staat idd goed hoor
Zal idd wel wennen zijn, een collega van me had na een tijd ook zn haar eraf en uit automatisme zat ie toch nog steeds naar zn staart te grijpenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
gelukkig niet
het is alleen nog even wennen dat ik geen haarbos uit mn kleren moet trekken nadat ik iets aangetrokken heb
Ik zit er ook over te denken, maar ik durf nietquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef -Beestje- het volgende:
tijdje geleden
[afbeelding]
sinds vandaag
[afbeelding]
Hier wordt inmiddels over de conditioner/gel match gesproken, aangezien shampoo voorlopig verboden terrein isquote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef onnende het volgende:
kep ook redelijk lang haar, en ben nog zoekende naar de perfecte shampoo/gel match voor mijn haar
tot nu toe vind ik de Loreal Out Of Bed goede shit als je je haar van te voren nat maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |