zo heb ik het ook ongeveer. Dezelfde lengte en kleur. Alleen heb ik het gekruld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef El.Wulfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zit t nu...
kijken hoelang ik het nog volhoudt...
"Vroeger" is natuurlijk maar betrekkelijk héquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:44 schreef DevoiD het volgende:
ik weet niet of ik de vereiste lengte al heb voor dit topic maar here goes:
vroeger
[afbeelding]
[afbeelding]
nu
[afbeelding]
zometeen naar de kapper om 't een beetje bij te laten knippen, nog tips waar ik een beetje op moet letten?
ik doe er trouwens alleen wax in (behalve op de laatste foto), nadat 't gefoeuehhnt is natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oh, en tips voor de kapper: Druk ze op 't hart dat je 't wilt laten groeien en dat ze er MINIMAAL afknippen. Zeg dit gerust tien keer, want anders begrijpen ze het vaak niet, en dan is het: "dag winst".
Wat een droge opmerkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal eens met een tondeuse een varkensboerderij in de buurt gaan opzoeken...
Ik vraag me af waar je zoiets koopt. Varkenshaarborstel Damn. Het is op zich niet enorm dof hoor, maar jullie lijken wel enorme glansknarren te zijn...
Hoe denk je dat dát nou komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal eens met een tondeuse een varkensboerderij in de buurt gaan opzoeken...
Ik vraag me af waar je zoiets koopt. Varkenshaarborstel Damn. Het is op zich niet enorm dof hoor, maar jullie lijken wel enorme glansknorren te zijn...
Dat betwijfel ik... Je haar wordt er misschien zelfs wel wat vetter van doordat de talgkliertjes licht gestimuleerd worden. Wel verdeelt de borstel het over het haar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal eens kijken, binnenkort ofzo. Misschien kom ik dan ook van dat vettige gevoel af....
dat komt omdat ik er nu niet eerst een hele dag mee rondgelopen had en 20 km had gefietst, dan zit het altijd beter als ik dat niet doe.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Flink verschil met die 'krullenbol' die je eerst hadBuiten dat het wel heel strak naar beneden zit is het wel een goede lengte om wat mee te doen
Wat zijn de plannen?
Heb ik al gedaan inderdaad. Ik bedoelde ook meer dat het wellicht beter verdeeld wordt dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Je haar wordt er misschien zelfs wel wat vetter van doordat de talgkliertjes licht gestimuleerd worden. Wel verdeelt de borstel het over het haar.
Google maar eens op de termen "varkenshaar borstel" o.i.d., dan kom je vanzelf wel wat info tegen.
Echt lang staat ook maar bij weinig mensen imo, daar moet je wel echt een bepaalde smoel voor hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensen die langer haar willen, en dan een model van halflang tot echt lang. Laatsgenoemde verdient mijns inziens niet echt de aanbeveling![]()
niet fucken met glansknikkersquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En misschien ook wel een glansknikker... Some have it all![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |