Maar je gaat daar dus echt wonen na je studie?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Tuurlijk..
We houden gewoon onze SC-meet daar..
Ja, weet ik veelquote:Op zondag 1 mei 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ging naar de Ned. Hervormde kerk.
Daar doen ze dat soort onzin niet.
Ik ben sowieso van plan een stuk van m'n studie in het buitenland te doen. Bij voorkeur het vierde jaar (de master) omdat die in het Engels is en je dan overal kunt aansluiten.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar je gaat daar dus echt wonen na je studie?
Of tijdens al?
Klinkt gaafquote:Op zondag 1 mei 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan een stuk van m'n studie in het buitenland te doen. Bij voorkeur het vierde jaar (de master) omdat die in het Engels is en je dan overal kunt aansluiten.
Twijfel vooral tussen Italië (Rome vooral) en Spanje (Barcelona, Madrid).
Ik sluit niet uit dat ik daarna blijf plakken en daar een toekomst opbouw.. Zie wel hoe het allemaal loopt. Voorlopig is trekt het wel allemaal.
Nee... met die Ba/Ma structuur zouden alle universiteiten op elkaar aan moeten sluiten.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klinkt gaaf.
Ik wil ook wel een jaartje in het buitenland doen.
Tegenwoordig schijnt dat helemaal niet meer zo moeilijk/vertragend te zijn dus.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee... met die Ba/Ma structuur zouden alle universiteiten op elkaar aan moeten sluiten..
Nee bahquote:Op zondag 1 mei 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
Ah.. das wel heel ruim dan...
Kom gewoon in R'dam studeren dan joh..
Rotterdam is cool mên.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee bah.
Waarschijnlijk in Groningen of Nijmegen.
Maar dat is eigenlijk pas een zaak voor later..
Eerst WAT?!?
Wat vind jij nu?
LOL ik heb alweer teveel bier op, en dacht dat hier stond: regenachtig ietsquote:Op zondag 1 mei 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
rechtenachtig iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |