Details? Waarover?quote:
Ik maakte mij zorgen Christinequote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk leeft Leonie nog.
Mooi zo, en, leuk!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik laat ook tussendoor wat van me horen!!
Het was heel gezellig met ChristineZondag weer
![]()
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik zat niet in de kelder van Christine
Misschien zondag.... of nietquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik zat niet in de kelder van Christine
Ja, over de tuintjes van de burenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog is het
Heb je een beetje mooi uitzicht?
Dus als ik 2 dagen niet online ben moet ik gelijk van alles uitleggen, terwijl Dada ongestraft 2 maanden weg kan blijvenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet?
Nu heb je wel iets uit te leggen.
Volgens mij was het gezelliger met iemand anders dan met mij.... vertel nu maar het hele verhaal, kan ik ook weer rustig slapenquote:
En wat doen jouw buurtjes de hele dag zoal? Nog wat spannends?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:06 schreef MissBliss het volgende:
Dus als ik 2 dagen niet online ben moet ik gelijk van alles uitleggen, terwijl Dada ongestraft 2 maanden weg kan blijven
Oehquote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Christine het volgende:
Volgens mij was het gezelliger met iemand anders dan met mij.... vertel nu maar het hele verhaal, kan ik ook weer rustig slapen
Waarom moet ik dat hier vertellen?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij was het gezelliger met iemand anders dan met mij.... vertel nu maar het hele verhaal, kan ik ook weer rustig slapen
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Te laatquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat hier vertellen?
Ik neem aan dat je zonder een volledige verklaring van mij ook wel kan slapen
Whiiiiquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus als ik 2 dagen niet online ben moet ik gelijk van alles uitleggen, terwijl Dada ongestraft 2 maanden weg kan blijven
Ik doe twee dagen de grootst mogelijke moeite om niks los te laten, dus daar mag wel wat tegenover staanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Link?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Het was heel gezellig en de rest zoeken jullie maar ergens anders op![]()
Boefjequote:
Ja, ik heb dus de hele koninginnedag met twee stelletjes opgescheept gezetenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
Hoi hoe is het met de singles alhier? Ik ben zoals jullie wellicht gelezen nu samen en reuze verliefd op MissBliss/Zowiee, dus ik geloof dat ik weinig recht meer heb te posten. Niet dat jullie me echt zouden missen, maar ik denk ik meld het toch wel even...
Gevonden
Wat the fuck?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
Hoi hoe is het met de singles alhier? Ik ben zoals jullie wellicht gelezen nu samen en reuze verliefd op MissBliss/Zowiee, dus ik geloof dat ik weinig recht meer heb te posten. Niet dat jullie me echt zouden missen, maar ik denk ik meld het toch wel even...
Gevonden
Mja, daar is toch wel wat misgegaan geloof ikquote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe twee dagen de grootst mogelijke moeite om niks los te laten, dus daar mag wel wat tegenover staan
Met 2 stelletjesquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus de hele koninginnedag met twee stelletjes opgescheept gezeten
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja erg he
Maar wat hoor ik? Je hebt lopen krikken?
Wie was het andere stelletje dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, jij hebt al genoeg geneukt de afgelopen weekquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
Gevonden
Tranceptorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu snap ik het
Maar wie is nou de gelukkige
en al helemaal niet lopendquote:
Lief hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
Gevonden
Ikke Ikke Ikkequote:
Een IRL vriendin van me met haar vriendjequote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie was het andere stelletje dan?
* Tania18 blijft nieuwsgierig![]()
Christine & Tranceptor & MissBlissquote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik dacht dat het Christine en Tranceptor was..
Nu snap ik het ook niet meer
Er staat geen foto in je fotoboekquote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ikke Ikke Ikke *O *!!!
Ik heb nix met Christine, eenmalige affaire! Verdorie, heb ik me nu toch een lief vriendinneke![]()
![]()
Treasure her!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ikke Ikke Ikke![]()
!!!
Ik heb nix met Christine, eenmalige affaire! Verdorie, heb ik me nu toch een lief vriendinneke![]()
![]()
Nee, gelukkig maar.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb nix met Christine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |