Bij mij is die knop ook vaak onvindbaar hoor, en ik ben man, dus het zal niet alleen sekseafhankelijk zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 16:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, sommige dagen lukt dat en nu ben ik al paar dagen bezig mijn moodswing weer de andere kant op te krijgen. Heb helaas de aan/uit knop voor gevoelens niet gevonden nog, al twijfel ik ernstig of die knop zich niet alleen maar bij de mannen bevindt
Tijd om zelf te stoken, heb je er gelijk een hobby bijquote:Op zondag 1 mei 2005 16:40 schreef purplerose het volgende:
Helaas kan ik me ook niet verzuipen want me weekgeld is al op
Dat is mij ook wel eens opgevallen op lexa. Dan stuur je een in jouw ogen leuk en origineel berichtje, en dan krijg je of niets of een berichtje dat er geen interesse bestaat terug.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:41 schreef BarBaar het volgende:
-verhaal over reacties op datingsite
Volgens mij komt dat doordat de vrouwen op die sites vaak een inbox van honderden berichten heeft..quote:Op zondag 1 mei 2005 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens ogpevallen op lexa. Dan stuur je een in jouw ogen leuk en origineel berichtje, en dan krijg je of niets of een berichtje dat er geen interesse bestaat terug.
Is zo... ik heb ooit 10 minuten op marktplaats gestaan, toen kreeg ik al 20 reactiesquote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat doordat de vrouwen op die sites vaak een inbox van honderden berichten heeft..
m.a.w. die datingsites zijn kansloos.. teveel mannen, teweinig vrouwen.. teveel gezever...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Is zo... ik heb ooit 10 minuten op marktplaats gestaan, toen kreeg ik al 20 reacties
Ik ook.. maar ik dacht 'doe eens gek'..quote:Op zondag 1 mei 2005 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weiger aan datingsites te doen.
Idem. Er zijn genoeg andere manieren (al dan niet succesvol).quote:Op zondag 1 mei 2005 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weiger aan datingsites te doen.
Zeg dat ze je rug opkunnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:41 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik word de laatste tijd een beetje gek van omgeving.
Ik woon op mezelf , vind het heerlijk en ben single, maar boel mensen blijven toch die irritant doen tegenover mij en doen net alsof ik zielig/eenzaam ben of ze bedolven me met vragen waarom ik nog single ben. Ik vind het juist heerlijk een flat alleen. Ik vind het een beetje kort door de bocht om te denken dat mensen die geen partner hebben hardstikke eenzaam zijn. Eerlijk gezegd geniet ik van de vrijheid en juist dat ik mijn eigen gang kan gaan.
Ik heb mezelf iets beters voorgenomen als iemand er weer over begint beeindig ik gesprek of loop ik gewoon weg.quote:
Krijg ik ook vaak zat te horen "hoe is het met de liefde?"quote:Op zondag 1 mei 2005 17:51 schreef JPM01 het volgende:
ze vragen mij ook steeds (collega's) wanneer ik aan een meid gadat ze ff bemoeien met hun eigen zaken, want bij sommigen gaat dat gewoon lastig
![]()
Autorijden met mooi weer is idd onwaarschijnlijk relaxed! Vandaag ook een stuk wezen rijden met een vriend van me. Ramen open, muziekje op, wind door je haren...heerlijk!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:52 schreef Metro2005 het volgende:
ben er ook weer
ff wezen cruisen met dit mooie weer![]()
(in de citroën ja ! , toevallig vind ik het superauto's en rij ik daar liever in dan in een ferrari)
In zowat ieder profiel wordt er zowaar wel gemeld dat een avondje op de bank met filmpje ook best wel gewaardeerd wordt. Echt een hopeloos medium jammergenoeg af en toe die datingsites.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:41 schreef BarBaar het volgende:
<rant over datingsites>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |