Waar kom je die tegen dan, ik kan me niet herinneren dat ik er 1 in het echt heb gezien. Ik wil ook eens een keer zo'n geverfd gezicht in het echt zienquote:Op zondag 1 mei 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Ik moet zeggen dat ik m'n lach wel eens niet heb kunnen inhouden toen ik in het echt zo'n gothic zag. Gewoon grappig, het lijken wel onbewuste comedians.
Pinkpop, Lowlands, etc.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar kom je die tegen dan, ik kan me niet herinneren dat ik er 1 in het echt heb gezien. Ik wil ook eens een keer zo'n geverfd gezicht in het echt zien![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar kom je die tegen dan, ik kan me niet herinneren dat ik er 1 in het echt heb gezien. Ik wil ook eens een keer zo'n geverfd gezicht in het echt zien![]()
Jawel, ik wil wel eens zo een stoere goth zien als ik hem midden in z'n witte rotkop uitlach. Nou kamagurka, waar loop je allemaal rond met je vingerverf harses.quote:
okquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef dewd het volgende:
[..]
Jawel, ik wil wel eens zo een stoere goth zien als ik hem midden in z'n witte rotkop uitlach. Nou kamagurka, waar loop je allemaal rond met je vingerverf harses.
Dus je dood ze en dan worden ze nog een keer geil? Jij necrofielquote:Op zondag 1 mei 2005 17:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik wil ze alleen zien als ik gewapend ben ze schijnen geil te worden van dode lichamen daarom kleden ze zich ook zo
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:29 schreef JMB het volgende:
[..]
Dus je dood ze en dan worden ze nog een keer geil? Jij necrofiel![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'They're not people, they are hippies!'
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:34 schreef JMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
Ok. Dan wil ik nu ruzie en gaan we nu naar buiten.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:43 schreef JMB het volgende:
[..]
Ok. Dan wil ik nu ruzie en gaan we nu naar buiten.
[Yvonnemode]NU!!![/Yvonnemode]
Hmmm...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
we kunnen biertje pakken en rustig ruzzien
dat klinkt veel beter
![]()
goed ideequote:Op zondag 1 mei 2005 18:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Oke, wie opent het centraal dyslectici bash topic![]()
Er is al een hippy, gothic en gabber topic. Op de verlanglijst staat: dyslectici, punkers, breezahs, wie helpt me ff uit de brand. Er is meer...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Oke, wie opent het centraal dyslectici bash topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |