Maar verbouwen wiet. Zijn het dan hippy's? hippy centraal bash topicquote:Op zondag 1 mei 2005 18:54 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Wel even zeer uitgekotst door de samenleving.
hippy's zijn goedquote:Op zondag 1 mei 2005 18:56 schreef JMB het volgende:
[..]
Maar verbouwen wiet. Zijn het dan hippy's? hippy centraal bash topic
Vanwege de wiet?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
hippy's zijn goedzigeuners zijn slecht
![]()
Ik zie geen ME?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:59 schreef wunderbaum het volgende:
kampers(kwam ik in een ander topic tegen)
[afbeelding]
Ah ja in dat andere topic.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:01 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
ontopic: die waren vast wat goths aan het afrossen
Kuttopic.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:05 schreef KopieerMachine het volgende:
ik zit al uren in dit topic... alleen
soms in een andere hahaha
triest dat jij geen engels kan, mannetje. In de engelse spelling gebruiken ze geen cijfers tussen de woorden doorquote:Op zondag 1 mei 2005 18:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
triest dat je geen engels kan... mijn zoon
Woeiii origineel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
triest dat jij geen engels kan, mannetje. In de engelse spelling gebruiken ze geen cijfers tussen de woorden door![]()
Rot ff op naar je dyslectici topicquote:Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
triest dat jij geen engels kan, mannetje. In de engelse spelling gebruiken ze geen cijfers tussen de woorden door![]()
Gelukkig hoef ik niet altijd origineel te zijn. Als mensen gaan zeuren over een H ipv een h is dat veel ergerquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:10 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet altijd origineel te zijn. Als mensen gaan zeuren over een H ipv een h is dat veel erger
Wow ik was eigelijk hem eem complimentje aan het gevenquote:
''eem'' bestaat nietquote:Op zondag 1 mei 2005 19:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Wow ik was eigelijk hem eem complimentje aan het geven![]()
hij kan dus ook slecht lezenheb jij je bril niet op mannetje ?
Ik zie ook niet in wat die twee quotes met elkaar te maken hebben..quote:Op zondag 1 mei 2005 19:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Wow ik was eigelijk hem eem complimentje aan het geven![]()
hij kan dus ook slecht lezenheb jij je bril niet op mannetje ?
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:09 schreef wunderbaum het volgende:
Ontopic weer. Ook in Japan hebben ze goths
[afbeelding]
Jij krijgt de duim vanwege je stomkop:quote:Op zondag 1 mei 2005 19:15 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat die twee quotes met elkaar te maken hebben..![]()
Heb je al hoi gezegt?quote:
Dan mag jij mij gaan uitleggen wat er niet Nederlands is aan snijdertjes.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Doeg is geen nederlands woord Evenals Snijdertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |