Vergeet ik het bijna weer : er had een foto moeten zijn dat ik gearresteerd wordt en met mijn kop tegen een bus wordt gedrukt, maar die foto is op mijn toestel mislukt, misschien dat een vriend van me hem heeft. De ene politie reageert totaal niet leuk, deze waren erg aardig verder, ze hadden dan ook koek-en-zopie in een van die busjes (kijken of ik daar een foto van heb, leek wel een snoepkraam).quote:Op zondag 1 mei 2005 11:37 schreef Xilantof het volgende:
vind het geinig om te zien dat de agenten er ook gewoon om kunnen lachen
En iedereen denkt dat ie origineel isquote:
tis een optelsom van verschillende dingen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef elcastel het volgende:
Ssup ?
Noord Brabant!quote:
Huishouden.quote:
als je eenmaal een huis hebt. dan houdt je hem toch automatisch?quote:
Nou got wat is het allemaal ergquote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef Fixers het volgende:
Woeii wat een weer gister, geen foto's gemaakt was het veel te warm voor. De Haagse Koniginne Nach was er wel weer prima geschikt voor. Dus aardig wat foto's gemaakt, de meeste zijn het gerbuikelijke caliber: zatte vrienden. Maar ook wat van de optredens. Jammer genoeg vindt mijn autofocus die felle knipperende lampen niet zo lief, dus een hoop onscherpe troep.
Maar hoogte punt van de avond: Het hi bling-bling liedje live on stageoh mijn god wat is dat erg, dat liedje duurt gewoon 3 minuten en dan heeft ze ook nog een partij debiele danspasjes daar is de jostiband-goes-breakdancing niets bij.
Wat een traumaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou got wat is het allemaal ergMaar post gewoon eens wat foto's?
Huis-netjes-houden dan.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
als je eenmaal een huis hebt. dan houdt je hem toch automatisch?
of moet jij hem aan een touwtje vasthouden?![]()
lolquote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef elcastel het volgende:
Eeh maken dan, ik had het niet netjes gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |