Da's Jessequote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
Wie's die gozer met dat zwarte haar eigenlijk? Random voorbijganger of...?
Lekker ragegeeeuh dat hoeredingquote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Maar jij hebt verzachtende omstandighedenje rijdt op zijn ex'vriendin.
![]()
Oeps, ik wou horen wat we gingen doen daar bij dat kruispunt maar ging iets te enthousiast naar vorenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kom er nu dus achter dat die rode streep op mijn hippe uitlaat van Hichams voorspatbord kwam. Toen ie me op het einde bijna van de motor bumpte voor we de A2 op gingen.
quote:En Raus die als enige niet 2 keer de rotonde over ging![]()
Ja, dat had ik ooit eens gezien in een motorrijders filmpje, handig om de verloren motorrijders weer bij de groep aan te laten sluiten. Alleen was de groep al compleet dus was het gewoon een vreugdedansjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef hollander172 het volgende:
Die snapte ik ook al niet.Dacht eerst dat jullie wilden dat iemand anders voorop ging rijden
maar dacht, fuck doen we gewoon nog een rondje.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeH m'n gele motortje.
Maar Mercy wilde zo graag op de Beemer rijden motorrijden dat Raus helemaal gek werd in de auto.![]()
Het was best uit te houden.![]()
Wat wilde je er aan ontkennen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
overdrijven is jou ook niet vreemd
maar het klopt hier en daar aardig
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Veel dode links daar ook. Wat is dat een een site?Schoolbank.
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
Echt een vage siteanders zeg je even waar het voor is als webmaster. Wel iets anders dan ik dacht ja.
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef hicham het volgende:
Oeps, ik wou horen wat we gingen doen daar bij dat kruispunt maar ging iets te enthousiast naar voren![]()
Klein puntje op mijn spatbord links is nu ontdaan van de lak
Ik had ook naast Raus kunnen blijven staan natuurlijk maar die volgt gewoon blindelings Mercy
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wilde je er aan ontkennen dan?![]()
Raus zei dat jij al de hele tijd in de auto zat te praten:
ik wil rijden, ik wil rijden, ik wil rijden, ga het zo vragen, ga het zo vragen.
En in eerste instantie reageerde je ook zo teleurgesteld toen ik zei dat het best ging.![]()
Doe jij toch lekker een laag bod onder het mom van Wil je dat ding nog kwijt of hoe zit datquote:Op maandag 2 mei 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
Je zat natuurlijk in al die trouwfoto's te lurken.
Ik zie zo op die hele site niet iets wat interessant is.![]()
![]()
![]()
Net weer een mailtje van iemand met een DR800.
6 weken geleden een bod gedaan, ding heeft hij nog niet verkocht.
(Kans)loos gewoon.![]()
Nadeel van tweeling zijn. Ook al is er 1 eerder uit geplopt dan de ander, je blijft toch min of meer even oudquote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat is gewoon makkelijk, zie het als een soort ingebouwde sensor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |