duidelijk te merken dat het 2 verwende kindjes zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Zo triest heb ik het nog nooit gezien.
Verval in herhaling.
Maar ja probeer het te snappen.
Waarom zijn iemands capaciteiten zo belangrijk, waarom moet je het er zo dik opleggen en jezelf in woorden bewijzen. Djust do it gaat hier echt niet meer op.
Het gaat er toch om wie je bent, niet wat je kan.
Anders zijn er wel veel betere motormaatjes te vinden dan die 2.
Helaas leggen ze het op persoonlijk ook compleet af na 1.5 jaar.
Ik snap niet dat ze zo over dat rijden doorzeuren, daar hebben we het toch helemaal niet over gehad de laatste maanden??quote:Op maandag 2 mei 2005 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
duidelijk te merken dat het 2 verwende kindjes zijn![]()
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze zo over dat rijden doorzeuren, daar hebben we het toch helemaal niet over gehad de laatste maanden??
Precies zo is het maar net! Wat maakt het uit dat het niet helemaal vlekkeloos verliep. En verkeerdrijden gebeurt tijdens de meeste meets wel eens hoor. Het gaat om een leuke dag rijden en die hebben we in ieder geval gehad!quote:Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
Volgens mij kan Riet er gewoon niet tegen dat er een succesvolle meet is geweest (heeft nog over MSN iets gezegd in de vorm van 'zie nog maar een meet te regelen zonder mij'), en gaat ie nu maar kankeren op het feit dat we verkeerd zijn gereden. Hoe diep kun je zinken
Wij hebben iig wel een leuke dag gehad en daar kunnen jullie niks meer aan veranderen
Youssef was inderdaad lekker enthousiast de eerste paar km's.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,
daar komt ook iets in voor waarin ik Yoessef verteld heb dat als hij inhaalt even moet kijken of de rest ook kan volgen of volgt, en dat ging de eerste paar KM even fout omdat ie dat niet wist waardoor we RB en BWT kwijt waren, daarna heeft ie erop gelet en is het niet meer voorgekomen,
heeft dus niets te maken met een 25KW niet bij kunnen houden![]()
Ja, ok, maar we hebben de laatste tijd toch niet naar elkaar zitten flamen en die 2 in de afgrond lopen praten dat zij niet kunnen rijden?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef hollander172 het volgende:
Patrick heb ik over de hele lengte van zijn carriere alleen maar excuses zien posten waarom hij niet zo rap ging of excuses zien maken als ie weer iemand bijna onderuit hielp.
Dat waren een hoop aanvaringen met Gerako toendertijd, die zat zich daar mateloos aan te ergeren.quote:Stephan heeft zich altijd opgeworpen als goeroe en viel daarbij terug op de circuitervaring met een kawa waarvan het plaatje ontmaskerd werd alszijnde "geleend".
quote:Ik zie niet in waarom we nog tijd in deze heren moeten steken eigenlijk.
Tja ik weet het ook niet. Het is iedere keer een herhaling op een herhaling. De hoeveelste herhaling zou dit zijn?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Zo triest heb ik het nog nooit gezien.
Verval in herhaling.
Maar ja probeer het te snappen.
Waarom zijn iemands capaciteiten zo belangrijk, waarom moet je het er zo dik opleggen en jezelf in woorden bewijzen. Djust do it gaat hier echt niet meer op.
Het gaat er toch om wie je bent, niet wat je kan.
Anders zijn er wel veel betere motormaatjes te vinden dan die 2.
Helaas leggen ze het op persoonlijk ook compleet af na 1.5 jaar.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Youssef was inderdaad lekker enthousiast de eerste paar km's.
Beter !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
Makster, hier je nieuwe onderhoudsbok.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb er 2 besteld, en een nieuwe uitlaat.![]()
Het geld is al afgeschreven zelfs.![]()
![]()
1 euro en 38 cent duurder dan die van Louis, maar hier zit een plastickapje over het handvat.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Beter !
Mail anders maar ff hoeveel geld ik moet overmaken en waarheen
Mooi dingetie
Daarnaast snap ik niet waarom Patrick nu met veel bombarie hetzelfde gedrag en uitspraken ten toon spreid als de mensen op M-F die hij zo vervloekte en waar hij ook al zo dramatisch afscheid heeft genomen.quote:
Ik geloof altijd gewoon wat mensen zeggentenzij het tegendeel bewezen wordt. Vond het al wel erg duur speelgoed voor een 17 jarige buiten het feit om dat ik me niet voor kan stellen dat ouders dat goed vinden. (geen rijbewijs, niet verzekerd, jong etc.)quote:Dat waren een hoop aanvaringen met Gerako toendertijd, die zat zich daar mateloos aan te ergeren.
Ik weet ook nog die RGV250 die hij in de schuur had staan voor de racery.
OPM wilde toen dat ding wel hebben, toen had Riet hem net die middag naar de sloop gebracht.![]()
Search:quote:
Maar ik heb hem nog wel eens een verkooptopic zien openen voor de Mille.quote:Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
Geen regenoveral gekocht bij de Lidl? Wij wel en ik vind ze er goed uit zien. Ik heb nog nooit zo'n kwalitatief goed pak gehad en ik moest naar school iedere dag in totaal 25 km fietsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker weer.![]()
![]()
Wilde eigenlijk met de fiets komen, maar er zouden aardige buien komen.
Met de auto sta ik soms zwaar in de file hier, dus dan maar met de CR.![]()
Alleen mijn regenbroek is brak van Louis, pas nieuw (november en 3 keer gedragen) en trek een paar weken geleden zo een pijp kapoten ik reed vanochtend weg bij de pin automaat en bleek geen handschoenen aan te hebben gedaan.
Toen was het nog droog. Zal lekker rijden worden op de terugweg.
Maar geen last van file's.
Dat is wel weer relaxed..
*kuch* het was een dag na de aanbiedingquote:Op maandag 2 mei 2005 10:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen regenoveral gekocht bij de Lidl? Wij wel en ik vind ze er goed uit zien. Ik heb nog nooit zo'n kwalitatief goed pak gehad en ik moest naar school iedere dag in totaal 25 km fietsen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*kuch* het was een dag na de aanbiedingen ik had dus net in november die regenoverall gekocht.
![]()
Ik moet nog spatborden kopen voor de mountainbike, nu is het echt een spray van 2 meter hoog, het achterwiel gooit het ook gewoon over je heen.
Rugzakje ziet er niet uit na een rit in de regen, schoenen moeten 3 dagen drogen.
Nee, als ze zeggen een enkele regenbui dan wil ik nog wel eens gokken, maar nu was het echt doffe ellende wat ze voorspelden, met mogelijk bliksem aan toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |