Het is mijn eigen topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat jij zo vaak reageert in een topique over een zender waar je toch nooit naar gaat kijken
Ik heb TV's zat, alleen geeneen in me huisquote:Bovendien, je hebt niet eens een tv.![]()
Die De Mol heeft het erg hoog in z'n bol. Hij denk dat vast hij een soort Berlusconi isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef schatje het volgende:
Hij heeft al plannen voor een tweede zender![]()
.
[..]
bron
Ik zou vooral zeggen dat Talpa van meet af aan al overbodig is. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef kamagurka het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat er minstens één zender overbodig wordt gemaakt in het nederlandse bestel. Waar de neuk hebben we nu rtl4/5 nog voor nodig? Of yorin (wat toch al een doorlopende fiascozender blijkt)? Ook een van de publieke zenders staat nu wel flink op losse schroeven nu de sport is verdwenen
Dat vond ik van yorin, veronica en net5 eigenlijk ook al...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zou vooral zeggen dat Talpa van meet af aan al overbodig is. Maar we zullen zien.
Is ook wel logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef schatje het volgende:
Hij heeft al plannen voor een tweede zender![]()
.
[..]
bron
Ben ik niet met je eens. Oke, veronica is dan wel een poepzender maar bij Yorin en Net5 zende ze soms nog wel leuke programma's uit. Meer Net5, zoals Peking Express, ER (Gaat dus nu naar talpa), Desperate housewives en natuurlijk Will & Grace.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef kamagurka het volgende:
Dat vond ik van yorin, veronica en net5 eigenlijk ook al...
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
gewoon lekker
Ik snap alleen niet waarom ze dat geld op 10 zenders tegelijk moeten binnenhalen... 6 of 7 volstaat toch ook meer dan genoeg voor zo'n klein pestlandjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Oke, veronica is dan wel een poepzender maar bij Yorin en Net5 zende ze soms nog wel leuke programma's uit. Meer Net5, zoals Peking Express, ER (Gaat dus nu naar talpa), Desperate housewives en natuurlijk Will & Grace.
Tijdens de reclame moet je maar even naar de wc gaan ofzoDaar kijk je wel doorheen.. en bovendien, het is en blijft een commerciele zender. Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen.
![]()
True. Ik vind ook dat wij helemaal niet zoveel van die commerciele zenders nodig hebben. Talpa is weer meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dat geld op 10 zenders tegelijk moeten binnenhalen... 6 of 7 volstaat toch ook meer dan genoeg voor zo'n klein pestlandjeBovendien wordt je op de publieke zenders ook al doodgegooid met kutreclames, dus dat verschil merk ik niet eens meer.
Als ik het programma van vanavond bekijk zie ik misschien 3 commerciele zenders met een beetje aanbod (sbs, rtl5 en rtl4 voor de oudjes), de rest zend echt alleen maar totale stront uit.
Maar misschien zorgt natuurlijke selectie uiteindelijk wel voor een schifting, wie weet![]()
Daar ben ik ook bang voor, hetzelfde gebundelt in één zender, terwijl dat daarvoor was verspreid over een aantal.... what's the difference?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef Nory het volgende:
[..]
True. Ik vind ook dat wij helemaal niet zoveel van die commerciele zenders nodig hebben. Talpa is weer meer van hetzelfde.
Veronica is allemaal het zelfde. Yorin is allemaal het zelfde. Net5 is anders. Zelf kijken ik het meest NET5 omdat dat wel degelijk een breede leuke programmering heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat vond ik van yorin, veronica en net5 eigenlijk ook al...
Inderdaad, buiten Peking Express en Expeditie Robinson kijk ik nooit naar Net 5quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
net5 is de hele dag amerikaanse series
Valt wel mee. Desperate Housewives, Lost, Gilmore Girls, Friends, Will & Grace. True. Maar ook Born2Cook, Peking Express, Meiden van de Wit, De Wet volgens Milo, het Blok, SamenWonen, nieuw survival programma (ter vervanging van ER), Make Me Beautiful, en Wishkids.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
net5 is de hele dag amerikaanse series
Als Talpa snel zou floppen kunnen de kijkcijferkanonnen echt wel terug. Als de 'oude werkgevers' door iemand terug te halen weer (bijna) gegarandeerd bepaalde kijkcijfers kunnen halen willen ze daarvoor echt wel over een kleine ruzie heen stappen. Voor de mindere goden zal het gezichtsverlies waarschijnlijk harder aankomen en die zullen iets meer moeite hebben met het vinden van een nieuwe job.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, hetzelfde gebundelt in één zender, terwijl dat daarvoor was verspreid over een aantal.... what's the difference?
En als talpa flopt vraag ik me af of meneer spijkerman en B&D gewoon weer terugkunnen naar hun oude stekkies...?
Z'n artificieel gebruinde, strakgetrokken kop staat me gewoon niet aan. Ik mag die gast gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Is het de kift Lemmeb? Ik begrijp niet zo goed wat er tegen die man is.
Of is het toch een beetje je SP-achtergrond dat ondernemers niet (zeer) succesvol mogen zijn?
De mensen die voor hem werken worden niet uitgebuit, onderbetaald of gedwongen. Nooit wat over gehoord tenminste. Wat is nou precies je punt tegen JdM?
Het gaat om de manier waarop. Hij komt alles en iedereen weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Is het de kift Lemmeb? Ik begrijp niet zo goed wat er tegen die man is.
Of is het toch een beetje je SP-achtergrond dat ondernemers niet (zeer) succesvol mogen zijn?
De mensen die voor hem werken worden niet uitgebuit, onderbetaald of gedwongen. Nooit wat over gehoord tenminste. Wat is nou precies je punt tegen JdM?
(En ik ben geen fan van JdM specifiek, maar van iedere ondernemer die het goed doet in het algemeen)
Vertel eens?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef Lemmeb het volgende:
het type John de Mol.
Het geld is wel echt hoor.quote:Hij is net zo nep als de business waar hij z'n geld mee verdient.
Mensen die voor de SP folderen ook. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Overigens worden mensen die voor hem werken weldegelijk (geestelijk) uitgebuit
Nee, zo kan jij het niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef CryARiver het volgende:
Zo kan ik het ook!
Als het een schatje was geweest had hij niet gestaan waar hij nu staat.quote:Die man is echt geen schatje als je dat denkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |