abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:34:14 #151
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27710742
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:14 schreef R_ON het volgende:

[..]

Dat jij zo vaak reageert in een topique over een zender waar je toch nooit naar gaat kijken
Het is mijn eigen topic .
quote:
Bovendien, je hebt niet eens een tv.
Ik heb TV's zat, alleen geeneen in me huis

[ Bericht 2% gewijzigd door Lemmeb op 07-06-2005 15:39:23 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:38:06 #152
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27710899
'Boer zoekt vrouw' een fatsoenlijk programma?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:39:01 #153
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27710931
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef schatje het volgende:
Hij heeft al plannen voor een tweede zender .
[..]

bron
Die De Mol heeft het erg hoog in z'n bol. Hij denk dat vast hij een soort Berlusconi is .

Die ijdeltuit gaat van een heel koude kermis thuiskomen !
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:04:02 #154
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27711775
Het is in ieder geval duidelijk dat er minstens één zender overbodig wordt gemaakt in het nederlandse bestel. Waar de neuk hebben we nu rtl4/5 nog voor nodig? Of yorin (wat toch al een doorlopende fiascozender blijkt)? Ook een van de publieke zenders staat nu wel flink op losse schroeven nu de sport is verdwenen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:33:00 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27712992
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef kamagurka het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat er minstens één zender overbodig wordt gemaakt in het nederlandse bestel. Waar de neuk hebben we nu rtl4/5 nog voor nodig? Of yorin (wat toch al een doorlopende fiascozender blijkt)? Ook een van de publieke zenders staat nu wel flink op losse schroeven nu de sport is verdwenen
Ik zou vooral zeggen dat Talpa van meet af aan al overbodig is. Maar we zullen zien.

Voorlopig staat Talpa bij velen toch gewoon lekker ergens achteraan, minimaal op 10, en moet men eerst langs al die andere kanalen zappen om bij Sjohnnies Sjop uit te komen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:46:02 #156
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27713485
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zou vooral zeggen dat Talpa van meet af aan al overbodig is. Maar we zullen zien.
Dat vond ik van yorin, veronica en net5 eigenlijk ook al...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:51:39 #157
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27713685
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef schatje het volgende:
Hij heeft al plannen voor een tweede zender .
[..]

bron
Is ook wel logisch natuurlijk.
pi_27713815
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef kamagurka het volgende:

Ben ik niet met je eens. Oke, veronica is dan wel een poepzender maar bij Yorin en Net5 zende ze soms nog wel leuke programma's uit. Meer Net5, zoals Peking Express, ER (Gaat dus nu naar talpa), Desperate housewives en natuurlijk Will & Grace.

Tijdens de reclame moet je maar even naar de wc gaan ofzo Daar kijk je wel doorheen.. en bovendien, het is en blijft een commerciele zender. Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen.

dinsdag 7 juni 2005 @ 17:11:46 #159
9713 Eightball
In control.
pi_27714376
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
gewoon lekker
Hoezo dat?
Is het de kift Lemmeb? Ik begrijp niet zo goed wat er tegen die man is.
Of is het toch een beetje je SP-achtergrond dat ondernemers niet (zeer) succesvol mogen zijn?
De mensen die voor hem werken worden niet uitgebuit, onderbetaald of gedwongen. Nooit wat over gehoord tenminste. Wat is nou precies je punt tegen JdM?

(En ik ben geen fan van JdM specifiek, maar van iedere ondernemer die het goed doet in het algemeen)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:13:00 #160
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27716055
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Nory het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Oke, veronica is dan wel een poepzender maar bij Yorin en Net5 zende ze soms nog wel leuke programma's uit. Meer Net5, zoals Peking Express, ER (Gaat dus nu naar talpa), Desperate housewives en natuurlijk Will & Grace.

Tijdens de reclame moet je maar even naar de wc gaan ofzo Daar kijk je wel doorheen.. en bovendien, het is en blijft een commerciele zender. Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen.

Ik snap alleen niet waarom ze dat geld op 10 zenders tegelijk moeten binnenhalen... 6 of 7 volstaat toch ook meer dan genoeg voor zo'n klein pestlandje Bovendien wordt je op de publieke zenders ook al doodgegooid met kutreclames, dus dat verschil merk ik niet eens meer.
Als ik het programma van vanavond bekijk zie ik misschien 3 commerciele zenders met een beetje aanbod (sbs, rtl5 en rtl4 voor de oudjes), de rest zend echt alleen maar totale stront uit.
Maar misschien zorgt natuurlijke selectie uiteindelijk wel voor een schifting, wie weet
pi_27716142
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef kamagurka het volgende:

Ik snap alleen niet waarom ze dat geld op 10 zenders tegelijk moeten binnenhalen... 6 of 7 volstaat toch ook meer dan genoeg voor zo'n klein pestlandje Bovendien wordt je op de publieke zenders ook al doodgegooid met kutreclames, dus dat verschil merk ik niet eens meer.
Als ik het programma van vanavond bekijk zie ik misschien 3 commerciele zenders met een beetje aanbod (sbs, rtl5 en rtl4 voor de oudjes), de rest zend echt alleen maar totale stront uit.
Maar misschien zorgt natuurlijke selectie uiteindelijk wel voor een schifting, wie weet
True. Ik vind ook dat wij helemaal niet zoveel van die commerciele zenders nodig hebben. Talpa is weer meer van hetzelfde.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:21:43 #162
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27716273
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef Nory het volgende:

[..]

True. Ik vind ook dat wij helemaal niet zoveel van die commerciele zenders nodig hebben. Talpa is weer meer van hetzelfde.
Daar ben ik ook bang voor, hetzelfde gebundelt in één zender, terwijl dat daarvoor was verspreid over een aantal.... what's the difference?

En als talpa flopt vraag ik me af of meneer spijkerman en B&D gewoon weer terugkunnen naar hun oude stekkies...?
pi_27717553
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Veronica is allemaal het zelfde. Yorin is allemaal het zelfde. Net5 is anders. Zelf kijken ik het meest NET5 omdat dat wel degelijk een breede leuke programmering heeft.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_27717621
net5 is de hele dag amerikaanse series
pi_27717672
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, buiten Peking Express en Expeditie Robinson kijk ik nooit naar Net 5
pi_27717776
waarom kijk je die programmas wel dan
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:19:46 #167
79638 Davidboaz
I want more.
pi_27717836
Talpa kan nu 'terug' naar kanaal 8, lijkt me een voordeel.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_27717952
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Valt wel mee. Desperate Housewives, Lost, Gilmore Girls, Friends, Will & Grace. True. Maar ook Born2Cook, Peking Express, Meiden van de Wit, De Wet volgens Milo, het Blok, SamenWonen, nieuw survival programma (ter vervanging van ER), Make Me Beautiful, en Wishkids.
pi_27718189
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor, hetzelfde gebundelt in één zender, terwijl dat daarvoor was verspreid over een aantal.... what's the difference?

En als talpa flopt vraag ik me af of meneer spijkerman en B&D gewoon weer terugkunnen naar hun oude stekkies...?
Als Talpa snel zou floppen kunnen de kijkcijferkanonnen echt wel terug. Als de 'oude werkgevers' door iemand terug te halen weer (bijna) gegarandeerd bepaalde kijkcijfers kunnen halen willen ze daarvoor echt wel over een kleine ruzie heen stappen. Voor de mindere goden zal het gezichtsverlies waarschijnlijk harder aankomen en die zullen iets meer moeite hebben met het vinden van een nieuwe job.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_27719836
Ik zou het erg stom vinden als ze weer terug kunnen. Ik bedoel zo bijzonder zijn ze nu ook weer niet. Voor bijvoorbeeld Jack Spijkerman zijn er wel 10 anderen..
pi_27720054
hmm
voor iedereen op tv zijn er wel 10 anderen
ik hoorde ook eens iemand over sylvie meis zeggen "en presenteren kan ze zeker!!"
alsof zij die baantjes kreeg als ze een dik vadsig wijf was
iedereen kan wel die shownieuws berichten voorlezen
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:36:18 #172
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27739717
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Eightball het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Of is het toch een beetje je SP-achtergrond dat ondernemers niet (zeer) succesvol mogen zijn?
De mensen die voor hem werken worden niet uitgebuit, onderbetaald of gedwongen. Nooit wat over gehoord tenminste. Wat is nou precies je punt tegen JdM?
Z'n artificieel gebruinde, strakgetrokken kop staat me gewoon niet aan. Ik mag die gast gewoon niet.

Ik heb niks tegen ondernemers, maar wel tegen mensen van het type John de Mol. Hij is net zo nep als de business waar hij z'n geld mee verdient .

Overigens worden mensen die voor hem werken weldegelijk (geestelijk) uitgebuit, maar dat is een ander verhaal en daar doen ze toch echt zelf aan mee.
pi_27741218
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Eightball het volgende:

[..]

Hoezo dat?

(En ik ben geen fan van JdM specifiek, maar van iedere ondernemer die het goed doet in het algemeen)
Het gaat om de manier waarop. Hij komt alles en iedereen weg.
Zo kan ik het ook!

Hij denkt zelfs dat hij hoger staat dan de wet (zie naamsverandering)! Verder wil hij Hilversum overheersen (interview met Paul Rosemuller). Die man is echt geen schatje als je dat denkt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:26:56 #174
9713 Eightball
In control.
pi_27741383
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef Lemmeb het volgende:
het type John de Mol.
Vertel eens?
quote:
Hij is net zo nep als de business waar hij z'n geld mee verdient .
Het geld is wel echt hoor.
quote:
Overigens worden mensen die voor hem werken weldegelijk (geestelijk) uitgebuit
Mensen die voor de SP folderen ook. Zo lust ik er nog wel een paar.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:28:02 #175
9713 Eightball
In control.
pi_27741416
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef CryARiver het volgende:
Zo kan ik het ook!
Nee, zo kan jij het niet.
quote:
Die man is echt geen schatje als je dat denkt.
Als het een schatje was geweest had hij niet gestaan waar hij nu staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')