abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32369879
gek genoeg had ik daar helemaal geen last van. ik bedoel: men deed dat niet bij mij.
pi_32372276
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef bixister het volgende:
gek genoeg had ik daar helemaal geen last van. ik bedoel: men deed dat niet bij mij.
Dit geldt ook voor mij (beide keren nooit last van gehad).
pi_32372987
haha renegate.. dat herken ik dus ook..
of ik koop een slof sigaretten voor mn moeder die het bed niet meer uitkomt.. dan kijken de mensen je echt zo aan van: tssss
tis niet voor mij.. echt niet.. het is voor mn moeder
en idd.. dat IK nu een hoop dingen niet meer mag betekent toch niet dat mn vent het niet meer mag eten?

Gelukkig heb ik dat buik-voel-gedoe minder..
er is 1 jongen van een club waar ik lid van ben met een hele leuke vriendin die gek is op zwangere vrouwen. Zijn vriendin "waarschuwde" me er al voor toen nog bijna niets te zien was
Die legt heel af en toe vertederd een hand op mijn buik, maar ach.. zolang hij niet overdrijft kan ik het best hebben

wat me wel opvalt: als ik met een zware tas loop (als mn vriend er niet bij is) geven mensen wel commentaar dat ik zo zwaar niet mag tillen, maar helpen doen ze ook niet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  zondag 4 december 2005 @ 10:19:26 #129
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_32800947
Deze is niet van mij maar van een vriendin.

Helaas heeft ze al meerdere miskramen gehad en toen ze vertelde tegen een vriendin dat het heaas weer mis was gegaan was haar reactie.
Ach, wees blij, kinderen zijn ook niet alles.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_32800963
wow, da's wel een hele erge zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_32801129
Auw zeg.... die had ik toch een mép gegeven
Denken die mensen niet na ofzo,tjee,wat een verstand....

Groetjes,Minoes
pi_32822603
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:19 schreef snakelady het volgende:
Deze is niet van mij maar van een vriendin.

Helaas heeft ze al meerdere miskramen gehad en toen ze vertelde tegen een vriendin dat het heaas weer mis was gegaan was haar reactie.
Ach, wees blij, kinderen zijn ook niet alles.
zooo lekker debiele opmerking :S
Ja wij kregen te horen, ach meid je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden :S
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 4 december 2005 @ 23:29:38 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32822952
Wat haalt iemand zich in het hoofd! Echt het toppunt van stomzinnigheid Snake! Die vriendschap zal niet heel lang meer duren neem ik aan...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 4 december 2005 @ 23:37:07 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_32823234
Nee, idd, van wat ik heb gehoord is de vriendschap over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 4 december 2005 @ 23:39:23 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32823317
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef Renegate het volgende:

[..]

Ja wij kregen te horen, ach meid je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden :S
Toch heb ik dat (over mezelf dan) ook wel gezegd. Ik merk wel dat het een heel verschil maakt wie het zegt. En iets wat je zelf zegt, kan toch verschrikkelijk pijnlijk zijn als een ander het zegt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 23:52:52 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_32823710
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Ladylike het volgende:

Gelukkig heb ik dat buik-voel-gedoe minder..
er is 1 jongen van een club waar ik lid van ben met een hele leuke vriendin die gek is op zwangere vrouwen. Zijn vriendin "waarschuwde" me er al voor toen nog bijna niets te zien was
Die legt heel af en toe vertederd een hand op mijn buik, maar ach.. zolang hij niet overdrijft kan ik het best hebben
Toen ik zwanger van René was had ik een hele leuke en vooral lieve (homo) collega die dat ook af en toe graag wilde doen. Als René drukkig was stonden de tranen in zn ogen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32883095
Nou dan doe ik ook nog es een duit in het zakje..
Ik ben aan het lijnen. (WHJE-dieet) En wat ik niet meer kan horen is:

Het werkt toch niet: Je moet "gewoon" minder eten en meer bewegen.

Alsof ik dat nog nooit geprobeerd heb.. tss

Sjit heeft niks met ouders te maken.. nou ja.. ik ben net bevallen..
zwangerschapskilo's...
  woensdag 7 december 2005 @ 08:36:53 #138
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32883111
Wat heeft dat met OUD te maken, cpcpb? Niet stom bedoeld hoor, maar is toch niet gerelateerd aan wel / niet zwanger worden en zijn, babies, kinderen, ouderschap enzovoorts?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32883266
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:36 schreef Sugar het volgende:
Wat heeft dat met OUD te maken, cpcpb? Niet stom bedoeld hoor, maar is toch niet gerelateerd aan wel / niet zwanger worden en zijn, babies, kinderen, ouderschap enzovoorts?
Nee ik had het al ge edit...
Hooguit dat ik net bevallen ben (6,5 week geleden) Er zitten zwangerschapskilo's tussen.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:51:47 #140
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32883275
Ik heb in m'n kraamweek behoorlijk moeite gehad met de manier waarop m'n bevalling was gegaan. Waar ik me aan ergerde was dat de visite vroeg van hoe de bevalling gegaan was, ik me verhaal deed en dan steevast de opmerking kwam van: "Ach, je hebt er wel wat moois voor teruggekregen." Ik kreeg echt het gevoel alsof ik me niet zo aan moest stellen en me er maar overheen moest zetten, wat natuurlijk resulteerde in een potje huilen elke keer als er visite was geweest En tuurlijk is Robin prachtig, maar alsof je zoiets in één klap maar vergeet. De pijn vervaagd, maar vergeten zal ik het zeker niet
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 7 december 2005 @ 09:08:31 #141
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32883487
oh ik heb er ook nog 1, sommige weten dat denk ik nog wel.

toen ik bijna hoogzwanger was van Maxim en moest kiezen of ik voor eenstuitbevalling zou gaan of keizersnee, en dus had gekozen voor een keizersnee zei zij "weet je zeker dat je geen keizersnee kiest omdat je niet met je benen wijd durft te liggen, ik ken jou"
ik ben daar echt 2 weken laaiend over geweest

en toen ik 5 dagen voor de ks bij haar langs zou gaan maar niet mocht van vriendlief (je weet maar nooit wat er kan gebeuren met 38w en 5 dagen zwanger) en ik haar dus afbelde, het eerste wat ze zei was " ow das wel lullig voor Anton" (das haar vriendje die ik nog nooit had gezien) ipv dat ze denkt aan dr hoogzwangere vriendin die wel ff 2 uur in de auto mot zitten

uiteindelijk heb ik haar dus niet gebeld met nieuwjaar, ook niet toen ik naar het ziekenhuis moest, ook niet toen maxim geboren was, en ook niet toen ik al thuis was. heb met veel moeite om me eigen maar van de goede kant te laten zien wel een geboortekaartje gestuurd, maar dan wel 1 week later als de rest

nu zegt ze dat zij de keuze heeft gemaakt om niet meer met mij om te gaan omdat het maar van 1 kant kwam de vriendschap, van haar kant. yeah right. ik laat haar maar in die waan.
  woensdag 7 december 2005 @ 09:09:16 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_32883502
Ik ken het wennie, of dat ze zeggen, ach de pijn men je zo vergeten.
Nou ben benieuwd waneer ik hem dan vegeet.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:20:04 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32913869
Ze zeggen toch altijd dat de Nederlanders zo direct zijn?
Nou... de Noren kunnen er ook wat van.

Ik ben 3 1/2 week thuis geweest van mijn werk. Beetje overspannen. Hoewel dat verder niet naar buiten gebracht is.
Afijn ik ben nu weer aan het reintegreren en had al van 2 Noorse dames via de mail hints gehad richting een zwangerschap. Dat maar vrolijk genegeerd, gaat ze niks aan.
Hebben we net een vergadering (bestuursvergaderingen hier) en ik ging weg aan het eind. Roept dus een van die Noorse dames: I hope you are feeling better now and that you will have a healthy baby!

Pardon????
Ik bedoel, ik ben niet bezig om zwanger te raken of wat dan ook, maar stel je voor dat, en stel dat het niet lukt.
Ik snap dat ze het zegt uit enthousiasme maar ik heb inmiddels wel geleerd heel voorzichtig te zijn en zou dit nooit zo dwars door een zaal roepen.
pi_32914317
Lekker irritant is dat he BE? Af en toe heb ik dat ook wel eens dat je van die domme mensen aan de lijn krijgt van "oh, ben je er toch, ik dacht dat je met zwangerschapsverlof was". Nee, duh! Anders neem ik de telefoon niet op. Laatst schreeuwde een collega ook nog door de kantine of ik zwanger was. Ik keek haar met zo'n "een blik die mensen kan doden" en ik heb sindsdien nooit meer wat gehoord. Ik ben ook uiterst voorzichtig in het vragen of iemand zwanger is, naja, ik doe het niet, ze vertellen het zelf wel als ze het kwijt willen.
pi_37169119
Misschien ben ik gewoon wel overgevoelig voor dit soort opmerkingen maar gisteren zat ik dus met mijn duo collega in de auto naar een lunchafspraak en ze weet dat ik al een jaar probeer zwanger te worden en zegt in ene uit het niets; ik ben zwanger. Nou ja leuk, gefelicteerd etc. En op de weg terug zegt ze "ja ik heb gewoon de pil geslikt maar ik heb wel denk ik een x of 3 vergeten de pil in te nemen en zag dan 's morgens de strip liggen". Ik heb maar wijzelijk mijn mond dicht gehouden maar eenmaal weer op kantoor stonden de tranen wel in mijn ogen te prikken. Zo oneerlijk.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:01:40 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38429621
Ik zat te twijfelen tussen het ouder-blundertopic of dees, maar aangezien ik niet echt blunderde knal ik um hier maar in...

Zijn we gistermiddag bij de notaris om iets te moeten onderteken ivm de hypotheek... vraagt die LangeUrineLeider die de akte zat door te nemen "En van wie is zij nou???" *wijzend naar Suus die aan het rondhuppelen was*

Mijn "Ow zij liep hier voor de deur en ik vond het wel een lief ding dus heb ik haar maar meegenomen..." *onnozele blik* leverde me een blauw scheenbeen op dankzij de maat 43 van hublief....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:06:15 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38429784
Faja, dat is niet leuk nee.

whahahaha Ireth, domme vragen domme antwoorden he. ( wel humor)
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:09:31 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_38429886
ireth, wat een volkomen idiote vraag zeg!! echt erg!
stormy waters...
sailin'
pi_38430552
van de melkboer! toch?
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 11:53:40 #150
43556 miss_dynastie
pi_38431350
En wat dacht ie zelf??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: