oh ik heb er ook nog 1, sommige weten dat denk ik nog wel.
toen ik bijna hoogzwanger was van Maxim en moest kiezen of ik voor eenstuitbevalling zou gaan of keizersnee, en dus had gekozen voor een keizersnee zei zij "weet je zeker dat je geen keizersnee kiest omdat je niet met je benen wijd durft te liggen, ik ken jou"
ik ben daar echt 2 weken laaiend over geweest
![]()
en toen ik 5 dagen voor de ks bij haar langs zou gaan maar niet mocht van vriendlief (je weet maar nooit wat er kan gebeuren met 38w en 5 dagen zwanger) en ik haar dus afbelde, het eerste wat ze zei was " ow das wel lullig voor Anton" (das haar vriendje die ik nog nooit had gezien) ipv dat ze denkt aan dr hoogzwangere vriendin die wel ff 2 uur in de auto mot zitten
![]()
uiteindelijk heb ik haar dus niet gebeld met nieuwjaar, ook niet toen ik naar het ziekenhuis moest, ook niet toen maxim geboren was, en ook niet toen ik al thuis was. heb met veel moeite om me eigen maar van de goede kant te laten zien wel een geboortekaartje gestuurd, maar dan wel 1 week later als de rest
![]()
nu zegt ze dat zij de keuze heeft gemaakt om niet meer met mij om te gaan omdat het maar van 1 kant kwam de vriendschap, van haar kant. yeah right. ik laat haar maar in die waan.