Alleen maar dom volk, net zoals iedereen krijgt wat ie dragen kanquote:
Bar, het moment dat dit wel een leuke opmerking komt nooit. Gatsiedarrie wat een walgelijke opmerking.quote:
Als je zoiets als troost bedoelt, ben je inderdaad gewoon dom, zoals Moussy zegtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou het als zeer onhandige en ongepaste troost bedoeld zijn? Zo van: ik weet niet wat te zeggen, dus zeg ik dit maar? Want iemand kan dit toch niet écht "van harte" menen? Toch? Hoop ik dan maar![]()
Yup, dat sowieso... maar ik zou het nog erger vinden als mensen écht menen dat een kind 'zomaar' vervangbaar is.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als je zoiets als troost bedoelt, ben je inderdaad gewoon dom, zoals Moussy zegt![]()
Lieve Bar, ik hoop dat de meeste klote kut hoere opmerkingen jullie bespaart wordenquote:
Helemaal mee eens! ik weet ook niet hoe ik duidelijk kan maken wat ik bedoelde... ik bedoel dat ik dan maar hoop dat het als niet zo handige troost bedoeld is i.p.v. dat mensen daadwerkelijk ménen dat een kind door een ander kind te vervangen is... maar troost of niet, zoiets zeg je gewoon niet (het is dus niet dat ik de opmerking wil verdedigen, juist helemaal niet). Hoop dat het zo wat duidelijker is, ik vind het moeilijk m'n gevoel goed uit te drukken, ik vind het zo verdrietig...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:49 schreef Anitra het volgende:
Ik snap best dat mensen soms niet weten wat ze moeten zeggen Miss-d, maar zeg dan dat je niet weet wat je moet zeggen.
Aaargghh... die is echt heel erg ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:20 schreef kozakken het volgende:
Of eh....
ach, zwangerschap is een gezonde ziekte....![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
situatie schets irritante over buurvrouw
hoi, wat erg van uw kindje, zo een lief kindje
jullie zijn zeker nu ook bezig voor een 2de kindje
want kindjes zijn toch vervangbaar.... (mij vragens aankijkend)
Ikke beetje boos terug antwoordend:
Ja we zijn net konijntjes we doen het elke dag
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
situatie schets irritante over buurvrouw
hoi, wat erg van uw kindje, zo een lief kindje
jullie zijn zeker nu ook bezig voor een 2de kindje
want kindjes zijn toch vervangbaar.... (mij vragens aankijkend)
Ikke beetje boos terug antwoordend:
Ja we zijn net konijntjes we doen het elke dag
Nou, ik zag een keer een documentaire over een Indiase vrouw van in de 50 die al 30 jaar lang met een versteende foetus in haar buik rond liep, ze had eerder geen geld om het te laten verwijderen. Bij die opmerking (er is er nog nooit 1 blijven zitten), die ik ook vaak heb moeten aanhoren, dacht ik daar direct aan en liepen de rillingen over mijn rug.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:52 schreef owlet het volgende:
(..)
"er is er nog nooit een blijven zitten"![]()
a-sociaal, lomp gruwelijk en gevoelloos.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Belana ik heb een nog vreselijkere gekregen hoor...
Of we de meubeltjes niet al af wilden geven voor de rommelmarkt...
Ik vind die opmerking eigenlijk wel leuk.. (Als nieuwkomer in het ouder-forum dan.)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:46 schreef Mone het volgende:
"Er is er nog nooit 1 blijven zitten" Vreselijk vond ik die, wat moet je er mee?!
en toch moest ik hier even om lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:46 schreef Mone het volgende:
"Er is er nog nooit 1 blijven zitten" Vreselijk vond ik die, wat moet je er mee?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |