abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:26:39 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31553487
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef poemojn het volgende:
Wacht maar, zodra je zwanger bent komen wildvreemde mensen je vragen of je in bad wilt bevallen of toch maar liever op de baarkruk
God, wat ben ik blij dat dat soort opmerkingen me bespaard zijn gebleven vanwege de keizersnee. Sommige mensen denken ook werkelijk dat ze zich overal mee moeten bemoeien.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 10:35:27 #77
43556 miss_dynastie
pi_31554794
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:38 schreef Moonah het volgende:
En miss_dynastie, de vriendin met deze opmerking inschattende is dat absoluut niet cynisch, maar echt welgemeend bedoeld.
Maar omdat ik weet dat het goedbedoeld is, en omdat ik me realiseer dat het feitelijk maar een klein dingetje is, uit ik mijn frustratie hierover liever bij jullie, dan naar haar.
Oh, oke, ik dacht dat ze het juist andersom bedoelde zo van: nu niet meer sex om de liefde, maar om een kind . Maar dan nog zijn het haar zaken niet
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 10:38:27 #78
43556 miss_dynastie
pi_31554861
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef mallemeid het volgende:

[..]

Die opmerking heb ik ook heel vaak gekregen! Of dat mensen het raar vinden dat we geen kinderen hebben, we zijn tenslotte al ruim 2 jaar getrouwd .
Raar gedoe.
Dat hebben wij de laatste tijd ook, wij zijn dan nog niet getrouwd , maar wel: 'jullie zijn toch best wel een tijd bij elkaar he?' En dan vraagt de een het rechtstreeks, en de ander zegt 'wordt het niet eens tijd om uh....'. En nou weet ik wel dat ik hier vrij open ben geweest over m'n kinderwens, maar in real life niet, en zeker niet tegen nauwelijks bekenden. Ach, ik word er verder niet boos om of zo, maar ik blijf toch echt liever baas in eigen buik
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:44:37 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31554990
Ja precies. Hier weet iedereen wel dat ik rammel en klapper maar IRL niet echt.
Ik kon het dan ook niet laten om gisteren tegen mijn oom te zeggen 'was het maar waar'. Toen viel hij stil en de rest van de kamer lag in een deuk. Dachten dat het een grapje was.

Wat moet je anders antwoorden? Als je heel heftig gaat ontkennen duiken ze er helemaal bovenop.
pi_31557375
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Hier weet iedereen wel dat ik rammel en klapper maar IRL niet echt.
Ik kon het dan ook niet laten om gisteren tegen mijn oom te zeggen 'was het maar waar'. Toen viel hij stil en de rest van de kamer lag in een deuk. Dachten dat het een grapje was.

Wat moet je anders antwoorden? Als je heel heftig gaat ontkennen duiken ze er helemaal bovenop.
Doet jou dat geen pijn BE?
Mijn schoonouders bleven ook altijd maar zeuren en toespelingen maken, maar uit loyaliteit met mijn lief hield ik me op de vlakte. Tot ik er op een gegeven moment niet meer tegenkon. Ik heb hen toen verteld dat ze maar bij hun zoon moesten gaan zeuren want als het aan mij had gelegen waren ze al lang opa en oma geweest.
En toen was het gelukkig afgelopen. Toen begrepen ze dat het mij elke keer enorm kwetste.
Nu ze weten dat we het inmiddels allebei graag willen ( ) voel ik dat ze elke keer als we hen zien willen vissen of 'het zover is'. Maar ik heb geleerd: ik heb ze verteld dat we allebei graag willen maar dat we het ze vanzelf wel zouden vertellen als het eenmaal echt zo is. Dat bespaart een hoop gezeur elke maand.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_31558298
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef poemojn het volgende:
Wacht maar, zodra je zwanger bent komen wildvreemde mensen je vragen of je in bad wilt bevallen of toch maar liever op de baarkruk
Niet te vergeten alle wildvreemden die ineens aan je buik gaan zitten....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 13:53:15 #82
81992 Githa
pi_31558386
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef Igraine het volgende:

[..]

Niet te vergeten alle wildvreemden die ineens aan je buik gaan zitten....
en de volgende stap, alle wild vreemde mensen die ineens aan je kind gaan zitten ....
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:04:07 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31558649
Pijn niet echt Moonah... ik weet dat ik niet 'mag' klagen.
Althans... ik wil dolgraag een kindje maar ik weet ook dat rationeel gezegd het handiger is nog even te wachten. Iig tot het huis klaar is enzo. Wmb waren we al lang bezig maar gelukkig is het vriendje zo verstandig nog even te willen wachten.
Ik ben net pas 30, dus er is nog geen grote paniek qua tijd of zo.

En ik had van de week mijn 'ik-wil-'t-ik-wil-'t-ik-wil-'t' er al elders uitgegooid. Eens in de zoveel tijd wil ik ineens zo graag, kan ik even aan niks anders denken enzo. Dus dan ga ik even ergens van me af schrijven. Daardoor kon ik er gisteren ook gewoon leuk en luchtig over doen...

( Inmiddels vreselijk off-topic hier! )

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 19-10-2005 14:18:34 ]
pi_31558898
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat hebben wij de laatste tijd ook, wij zijn dan nog niet getrouwd , maar wel: 'jullie zijn toch best wel een tijd bij elkaar he?' En dan vraagt de een het rechtstreeks, en de ander zegt 'wordt het niet eens tijd om uh....'. En nou weet ik wel dat ik hier vrij open ben geweest over m'n kinderwens, maar in real life niet, en zeker niet tegen nauwelijks bekenden. Ach, ik word er verder niet boos om of zo, maar ik blijf toch echt liever baas in eigen buik
Het vervelendst is nog gewoon dat ik niet 'kan' zeggen dat ik (tijdelijk ) nogal onvruchtbaar ben want dan is gelijk het hele gesprek zo beladen en dat is voor niemand leuk, dus hou ik het gewoon maar luchtig.
Eerst kon zoiets me ontzettend kwetsen en was ik best lang van slag, maar dat heb ik nu gelukkig niet meer, wel is het iets wat ik gewoon nooit meer wil horen .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:18:13 #85
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31558978
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb waren we al lang bezig maar gelukkig is het vriendje zo verstandig nog even te willen wachten.
En je man wil ook al wachten
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:26:59 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31559165
Eh ja... die ook ja.

Sorry schat!
Ik bedoelde uiteraard mijn lieftallige echtgenoot!
pi_32344080
Ik kom mijn man even opgeven voor de botte hond award;

De reden (volgens manlief) dat ik nog niet zwanger ben is omdat ik er te veel mee bezig zou zijn. En bedankt he!!!
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 14:59:30 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32344203
zeg je toch tegen je man dattie maar beter moet mikken?
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 15:01:48 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_32344261
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kom mijn man even opgeven voor de botte hond award;

De reden (volgens manlief) dat ik nog niet zwanger ben is omdat ik er te veel mee bezig zou zijn. En bedankt he!!!
Oeh! Gewoon als hij zin heeft en het qua cyclus niet nodig is zeggen dat je vooral geen sex moet hebben, dán wordt je zwanger
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32344517
Misschien inderdaad een idee, denk dat ik vanavond en het aankomend weekend maar hoofdpijn heb ofzo van het er niet mee bezig zijn. Mannen kunnen echt soms zo onwijs bot zijn.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:27:55 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32345041
Het is niet alleen ontzettend bot, Faja-Lobi, maar ook nog eens ontzettend onwaar. Ik heb ontzettend geboft dat ik steeds direct zwanger werd, maar ik was er wel onzettend verschrikkelijk obsessief mee bezig. Je lichaam gaat toch niet anders dan anders doen door hoopvolle gedachten? Ik begrijp niet dat iemand dat kan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spuuglokje op 17-11-2005 15:44:14 ]
pi_32345308
Spuuglokje ik weet dat het niet waar is over dat er mee bezig zijn en het verband dat je juist dan niet zwanger wordt. Ik snap persoonlijk ook niet waarom hij dat nou zei. Wat ik wel weet is dat hij aan de handkar kan als hij nog eens zo een opmerking maakt. Als of het aan mij ligt dat ik nog niet zwanger ben van de tweede.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:46:49 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32345623
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat ik wel weet is dat hij aan de handkar kan als hij nog eens zo een opmerking maakt.
You go girl!
pi_32346411
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Het is niet alleen ontzettend bot, Faja-Lobi, maar ook nog eens ontzettend onwaar. Ik heb ontzettend geboft dat ik steeds direct zwanger werd, maar ik was er wel onzettend verschrikkelijk obsessief mee bezig. Je lichaam gaat toch niet anders dan anders doen door hoopvolle gedachten? Ik begrijp niet dat iemand dat kan denken.
ik zal wel een hoop commentaar over me heen krijgen maar toch wil ik hier ff op reageren

je lichaam reageert op stress.. (heb het zelf meegemaakt dat menstruatie uitbleef terwijl er niets aan de hand was) ik denk dat enorm gefixeerd zijn op het zwanger worden ook een vorm van stress is.

ben zelf 2 jaar echt bewust bezig geweest met zwanger worden, maar het lukte niet..
mn oma kwam te overlijden en ik had nergens meer zin in.. heb met mn vriend gevreen om te ontspannen en dacht op dat moment totaal niet aan zwanger worden maar was gewoon relaxed.
hij is NIET in me klaar gekomen en toch is die keer de keer geweest waarop ik bevrucht ben geworden.
Ik vind het erg toevallig maar kan er gewoon niet omheen

voor de meiden die zwanger proberen te worden: trek je niets van mijn verhaal aan.. je kent je lichaam het beste en weet zelf wel wat je kunt/moet doen
ik bedoel met het bovenstaande niet zoiets van: het enige dat je hoeft te doen is ergens anders aan te denken en je bent zwanger! dat is onzin
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 17 november 2005 @ 16:16:57 #95
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32346552
Lekker niet neuken gaat vanavond

Lekker eten, kaarsjes aan, wijntje erbij en daarna.... Nachtzoen en lekker slapen Ik zit geramd deze maand dan toch? Of zou ik de nachtzoen ook achterwege moeten laten? Ben ik er dan teveel mee bezig? Zal ik Taak voor de zekerheid maar naar de logeerkamer sturen? Weet ik zeker dat ik er niet mee bezig ben en lekker ontspannen slaap.

Ontopic: ik wil niks meer van Ladylike horen. Heb er nog nooit iets zinnigs uit zien komen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32346865
ik zeg toch erbij dat ik niet beweer dat de oplossing is dat je ontspannen moet doen en er niet mee bezig moet zijn? lees jij zo slecht ofzo..
vind het erg genoeg voor sommigen dat hun lichaam niet wil meewerken..
maar in mijn geval heeft zelfs de dokter gezegd dat ik wrs die 2 jaar te veel stress heb gehad en mn lichaam daarop reageerde..

edit: ik wilde alleen reageren op de stelling: je lichaam reageert niet anders, volgens mij (ik herhaal: volgens MIJ) is het toch een soort stress
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_32347347
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:
Ontopic: ik wil niks meer van Ladylike horen. Heb er nog nooit iets zinnigs uit zien komen.
Je hoort het niet, je leest het. En je hoeft er niet op te reageren.

Ik denk óók dat een lichaam reageert op stress. Wat voor stress dan ook.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_32347406
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef lcicle het volgende:

[..]

Je hoort het niet, je leest het. En je hoeft er niet op te reageren.

Ik denk óók dat een lichaam reageert op stress. Wat voor stress dan ook.
Dan zou iets als IVF nooit kunnen werken, want je kunt niet met IVF bezig zijn en niet bezig zijn met zwanger worden.

Ik vind het ook grote onzin en sluit me bij Spin aan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32347431
ladylike, ik denk ook heus wel dat stress in sommige gevallen een belemmering kan vormen. maar het stomme is dat mensen het vaak andersom brengen: als je maar ontspant dan lukt het wel. en dát is natuurlijk lang niet altijd waar, en ook nog eens erg lomp en beledigend voor iemand die er al lang genoeg mee bezig is om te weten dat dat het echt niet is. (hoe goed bedoeld misschien dan ook).
pi_32347540
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zou iets als IVF nooit kunnen werken, want je kunt niet met IVF bezig zijn en niet bezig zijn met zwanger worden.

Ik vind het ook grote onzin en sluit me bij Spin aan.
Je ziet m'n opmerking nu wel erg zwart/wit
Ik denk dat je lichaam reageert op stress. Ik zeg niet hóe het reageert, en ik zeg ook niet dat je per definitie stress hebt wanneer je IVF ondergaat.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')