De hint wel ja.. maar het gaat om de filmster natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef Chielus het volgende:
tja, dit wordt meer de Fok TV Trivia op deze mannier
Helemaal overheen gekeken...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eindstand april:
Fok! Movie Trivia Mei 2005 I
totaalstanden zal ik proberen vanavond te posten
doe maar niet, ik zoek m wel ff op op imdb en post m danquote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Zal ik anders even snel een andere vraag bedenken. Niemand schijnt het te weten.
De eerste 5 letters kloppenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tara Flinn Boyle?
Dan moet je dat niet aankondigen natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe maar niet, ik zoek m wel ff op op imdb en post m dan
Waar is Khalein?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe maar niet, ik zoek m wel ff op op imdb en post m dan
Tara Fitzgerald is correct!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Chielus het volgende:
tara fitzgeranld(niet dat ik het uit de foto's kan opmaken, dus dan maar zo'n gok)
Idd, dat meisje uit Brassed off.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Chielus het volgende:
tara fitzgeranld(niet dat ik het uit de foto's kan opmaken, dus dan maar zo'n gok)
Tijdens Brassed off was ze ook al 30 trouwensquote:
Maar wel leuk.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens Brassed off was ze ook al 30 trouwens
Ik heb er niets mee te maken...NIETS HOOR JE!!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je terug zitten lezen
het sloeg gewoon nergens op van khalein om die vraag te beantwoorden
en van sheri ook heel verdacht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |