Het is de trainer die hem vastheeft.quote:

Ik zie het niet gebeuren, maar het is mogelijk. Tegen Anderlecht is een nederlaag zeker niet onmogelijk. En de laatste match bij Sint-Truiden, daar hebben ze al eens een titel verspeeld aan Genk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik lach mij ziek als ze die titel nog uit handen geven![]()

Ja, erg belangrijk voor hen, want ze willen erg graag niet Europees spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Lierse spaarde de spelers voor dinsdag, halve finale van de beker.

Ja, geweldig toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, erg belangrijk voor hen, want ze willen erg graag niet Europees spelen.

Toch leuk als je een trofee kunt winnen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, geweldig toch.
Vol voor de beker gaan, terwijl je toch geen Europees speelt.

Ja dat wel. Maar vind jij het dan niet ongeloofelijk krom dat je geen prijs ermee wint?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toch leuk als je een trofee kunt winnen ?![]()

Die beker heeft toch echt wel aan uitstraling verloren (als het die ooit al gehad heeft, maar dat kan aan mij liggen, want die hele beker heeft me nooit, maar dan ook nooit een fuck geïnteresseerd). Als je de meeste ploegen erover bezig hoort, dan hebben ze het steeds over dat Europees ticket dat er aan vasthangt, de beker zelf lijkt maar een aangenaam extraatje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toch leuk als je een trofee kunt winnen ?![]()

De beker heeft vooral aan uitstraling verloren met de intrede van de CL Europees waardoor op termijn ook de Beker der Bekerwinnaars verdween. Lang was de beker de weg naar Europacup II waar toch vaak heel wat grote namen Europees inzaten. En waar de Belgische ploegen ook ver in geraakten toen. (denk maar aan KVM ed)quote:Op zondag 8 mei 2005 00:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die beker heeft toch echt wel aan uitstraling verloren (als het die ooit al gehad heeft, maar dat kan aan mij liggen, want die hele beker heeft me nooit, maar dan ook nooit een fuck geïnteresseerd). Als je de meeste ploegen erover bezig hoort, dan hebben ze het steeds over dat Europees ticket dat er aan vasthangt, de beker zelf lijkt maar een aangenaam extraatje.

Oostende haalt wellicht een 6 op 9 de volgende matchen. Daarmee komen ze op 32 punten.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:29 schreef BramK het volgende:
wat een rampweekend tot nu toe. Het ziet er nu wel heel penibel uit voor Oostende ...

Een goede conclusie. Helaas voor Oostende, maar het lijkt erop dat het gedaan is voor ze.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Oostende haalt wellicht een 6 op 9 de volgende matchen. Daarmee komen ze op 32 punten.
Bergen moet nog tegen Moeskroen en Anderlecht : prognose 0 op 6 = 26 ptn of 3 op 6 = 29 ptn
Sint-Truiden moet nog tegen Westerlo , GBA en Club Brugge = 6 op 9 = 36 ptn
Moeskroen moet nog tegen Bergen en Brussels: 0 op 6 = 30 ptn, 3 op 6 = 33 ptn of 6 op 6 = 36 ptn
Brussels moet nog tegen Cercle en Moeskroen : 3 op 6 = 33 ptn of 6 op 6 = 36 ptn
Beveren moet nog tegen Westerlo en GBa : 6 op 6 = 37 ptn
Conclusie : Het wordt Bergen en Oostende of Moeskroen

De beker is een prijs op zich natuurlijk. Wel eentje met nauwelijks uitstraling. Tenminste, ik vind dat de Beker van België nauwelijks nog uitstraling heeft. De Amstel Cup ook niet, dit is een mooie gelegenheid om over te gaan tot een BeNeCupquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar vind jij het dan niet ongeloofelijk krom dat je geen prijs ermee wint?![]()

Ik heb al vaker gezegd dat ze de 2 bekers samen moeten voegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De beker is een prijs op zich natuurlijk. Wel eentje met nauwelijks uitstraling. Tenminste, ik vind dat de Beker van België nauwelijks nog uitstraling heeft. De Amstel Cup ook niet, dit is een mooie gelegenheid om over te gaan tot een BeNeCup
Dat Lierse SK geen UEFA Cup gaat spelen is puur op basis van een kosten/baten-analyse.

Leuke loting, alleen niet gaan zeuren als er dan wat hekken worden geforceerd en wat busraampjes sneuvelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ze de 2 bekers samen moeten voegen.
Racing Mechelen - Roda JC

Denk dat er niet veel zal gebeuren dan. En er zullen genoeg geel/roden afzakken dan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leuke loting, alleen niet gaan zeuren als er dan wat hekken worden geforceerd en wat busraampjes sneuvelen.
Inderdaad, 't levert weer eens andere (leuke) matchen op. Club - Ajax ofzo of Standard - Feyenoord.quote:BeNeCup ben ik echt een voorstander van. Enige manier om de bekertournooien in Nederland en België uitstraling te geven, daarnaast levert het wat leuke wedstrijden op. Ik speel liever een keer tegen Lierse SK of Charleroi "om het echie" ipv dat je eerst loot tegen wat amateurclubs om vervolgens uitgeschakeld te worden door topclubs die vlak voor het einde opeens mee gaan doen of weer eens door Willem II ofzo. Dat weten we nu wel, tijd voor iets nieuws.

Alleen kan je het niet af natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel zal gebeuren dan. En er zullen genoeg geel/roden afzakken dan.
[..]
Mee eens. Maar ook voor de andere clubs. Een keer RC Genk - FC Den Bosch is weer eens wat anders dan nog maar een keer naar Vitesse of naar Willem II.quote:Inderdaad, 't levert weer eens andere (leuke) matchen op. Club - Ajax ofzo of Standard - Feyenoord.

Tsja, de afstand is 700 meter tussen KVM en RCM.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alleen kan je het niet af natuurlijk.Racing Mechelen - Roda JC wordt wel een beladen duel natuurlijk.
Of Sint Truiden - Graafschapquote:Mee eens. Maar ook voor de andere clubs. Een keer RC Genk - FC Den Bosch is weer eens wat anders dan nog maar een keer naar Vitesse of naar Willem II.

Zolang het maar niet Antwerp is.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geel, Antwerp, Roeselare en Waasland gaan eindronde spelen. Ik tip op Roeselare.

We zijn het eens.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Antwerp is.
Of Geel.

Als Standard komend weekend UEFA Cup voetbal veiligstelt mag Oostende die 3 punten pakken van mij,zie het alleen niet gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:17 schreef BramK het volgende:
er is maar 1 ploeg die 0/6 moet pakken hé, dus beveren, moeskroen of brussels. maar dan moet kvo 6/6 halen en dat zie ik nooooit gebeuren. jammer genoeg , volgend seizoen opnieuw het vagevuur van 2de ...

Klopt niet door al die onderlinge matchen :quote:Op zondag 8 mei 2005 22:17 schreef BramK het volgende:
er is maar 1 ploeg die 0/6 moet pakken hé, dus beveren, moeskroen of brussels. maar dan moet kvo 6/6 halen en dat zie ik nooooit gebeuren. jammer genoeg , volgend seizoen opnieuw het vagevuur van 2de ...

Dit scenario bevalt me wel eigenlijk.quote:2: Brussels wint van Moeskroen en Bergen wint van Moeskroen
Brussels 33 ptn
Bergen 32ptn
Oostende 32ptn
Beveren 31ptn
Moeskroen 30 ptn

Maar als ze winnen en Anderlecht verliest van Club, dan kan Standard met wat geluk nog een testmatch voor de 2de plaats uit de brand slepen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als Standard komend weekend UEFA Cup voetbal veiligstelt mag Oostende die 3 punten pakken van mij,zie het alleen niet gebeuren

Het zou idd kunnen maar ik geloof er niet in.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als ze winnen en Anderlecht verliest van Club, dan kan Standard met wat geluk nog een testmatch voor de 2de plaats uit de brand slepen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |