Ja maar je vindt haar toch leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo niet?.
Ik geeft toch toe dat ze het slecht zong?!.

Maar je had vandaag toch een meet met Leonie?!?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, gewoon wat je zegt, het lijkt wel een zondag. En er was nauwelijks iemand online enzo...

BEST leuk.quote:

Ik gok op 45 hamburgersquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
BEST leuk.
Zoals ik heel veel meisjes BEST leuk vind..
Zitten nog véél klasses boven hoor..
Mooie quote van Meike bij Lijn 4:
Dan zie ik op een FOK!Forum een discussie over hoeveel hamburgers er wel niet in mijn mond kunnen. Die mensen hebben zeker niks beters te doen ofzo."

Ja, en dan ben je doodquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
Gewoon door blijven drinken, gaat de kater vanzelf weg op den duur..

Niet zó lang.quote:

Vertel!quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die ouwe sop topics je lacht je echt een breuk

Ik had geen katerquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
Gewoon door blijven drinken, gaat de kater vanzelf weg op den duur..

Ja en dan krijg je alsnog een katerquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zó lang..
Op den duur moet je wel stoppen he..

Gelukkig zijn die bruin, en niet oranjequote:

Gewoon de kater vóór zijn door weer te gaan drinkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je alsnog een kater

Don't phunk with my heartquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:48 schreef BVO het volgende:.
I wonder if I take you home
Would you still be in love, baby (in love, baby)

Ik ben er nog niet uit of ik hem leuk vind of irritantquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:48 schreef BVO het volgende:.

Ja, dat doe ik ook maar je moet toch een keer stoppenquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon de kater vóór zijn door weer te gaan drinken
Dat soort dingen leer je als je single bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |