ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:05 schreef Blonde_Engel het volgende:
Ik ontken het bestaan van kelders.
de zon schijnt ook wel eensquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:09 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
We zijn opnieuw voor elkaar gebouwd, naar het schijnt.
laat hem maar... is ie zo weer een maand gebanned:Dquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:02 schreef Blonde_Engel het volgende:
Tief eens op met die teringtopicspam.!
!
.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bier.
Hoi Havoc, ik had een vraagje! Wat mag jouw leeftijd wel zijn? Vroeg ik me al een tijdje af, maar kon er geen antwoord op vinden!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:08 schreef Havoc het volgende:
Geen idee maar de rest heeft er geen last van dus je probleem zit bij je eigen computertje.
Omg, anders kon ik nu gewoon niet posten mênquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch wel pussy dat je laatst toegaf.
Okee, het is je vergeven.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg, anders kon ik nu gewoon niet posten mên.
Doe es een gokquote:Op zondag 1 mei 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoi Havoc, ik had een vraagje! Wat mag jouw leeftijd wel zijn? Vroeg ik me al een tijdje af, maar kon er geen antwoord op vinden!
Okee, vanuit hier een stuk meer respect.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
Ah.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef Havoc het volgende:
als je snel rent naar het user foto topic in US kun je nog net een echte foto van me zien.
Ik heb je gevonden!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef Havoc het volgende:
als je snel rent naar het user foto topic in US kun je nog net een echte foto van me zien.
was en is een ernstige ziektequote:Op zondag 1 mei 2005 00:40 schreef Blonde_Engel het volgende:
De tering.
Jij hangt wel graag mensen aan he? Eerst DP, nu Pberendquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:06 schreef Meki het volgende:
Pberends is goed
Je ziet er goed uit in je pak. En niet als een fucking slotjes-zetter.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
dankje ik voel me zeer gevleidquote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Blonde_Engel het volgende:
Marleen? Je hebt iets weg van een ingenomendheid met uiterlijk, een onbeduidende nietigheid, welke mij boeit.
En wat bleek, hij was de DJ, hij was zwaar okay.quote:
Ik vond hem altijd super irritant. Maar dat is verandert want....quote:Op zondag 1 mei 2005 00:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
En wat bleek, hij was de DJ, hij was zwaar okay.
Dingen die ik nu met hem kan doen, 't zijn er toch ineens veel meer dan toen.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
het broertje van mijn beste vriendin was op eens een lekkerding
sorry ik ben een meeloper
Tis een lekker ding, daar kan ie niks aan doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
het broertje van mijn beste vriendin was op eens een lekkerding
sorry ik ben een meeloper
Kom idd wel erg veel topic van hem tegen. Heeft wel een hoop zaken die hij met ons wil delenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:02 schreef Blonde_Engel het volgende:
Tief eens op met die teringtopicspam.!
!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |