quote:Net als bij LOTR, voor je het weet zijn de 3 uur om!
Op zaterdag 18 januari 2003 23:40 schreef sweek het volgende:
Ok, ik ga nu kijken (voor de eerste keer)... hoop dat ik het 3 uur volhoud.
quote:Laat maar zitten, huur 'm wel een keer bij de videotheek
Op zaterdag 18 januari 2003 23:25 schreef calvobbes het volgende:
Voor diegene die hem nog (steeds) niet gezien hebben:maandag vanaf 20:30 op SBS 6!!!
met als "bonus" een extra lange plaspauze om 22:30
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb het boek meerdere malen gelezen en The Green Mile ligt hier als DVD, en het is echt een superfilm! Het gebeurd niet vaak dat een boek zo goed word verfilmd (bv. LOTR1 mist heel erg veel stukken, oa met Willem de ezel) word.
Op zondag 26 maart 2000 19:01 schreef Danny het volgende:
Ik heb het boek 2x gelezen (nou ja, alle kleine deeltjes dus). 1x in het Nederlands en 1x in het Engels. Vond de geschreven versie briljant. Deze film doet er niet voor onder. Dat de regie in handen is van de man die ook King's "Shawshank Redemption" onder handen nam zegt wel genoeg. Ja, ook voor King fans die de geschreven versie kennen is deze film een aanrader.
nog ff snel douchen en dan kijken!
Ben 13, zal toch niet zo afgerijselijk zijn? ![]()
Ne hoor, na Scream, I kwno what you did last summer, Resident evil(alle spellen + film)(alhoewel kreeg ik bijna een trauma van die graphics van de kubus) en evil dead kan ik wel wat hebben
Ben benieuwt
aleen waarom dat klote hart van Nederland erdoor heen?
Morgen gelukkig pas om half 12 werken!
vind hem niet zo "eng" als Resident Evil, maar wel choquerender, wellicht in een paar scenes.
[Dit bericht is gewijzigd door Reddiablo op 20-01-2003 20:25]
quote:
Op maandag 20 januari 2003 20:18 schreef Ajax_master het volgende:
over kwartiertje gai k hem ook kijkenBen 13, zal toch niet zo afgerijselijk zijn?
Ne hoor, na Scream, I kwno what you did last summer, Resident evil(alle spellen + film)(alhoewel kreeg ik bijna een trauma van die graphics van de kubus) en evil dead kan ik wel wat hebben
Ben benieuwt
aleen waarom dat klote hart van Nederland erdoor heen?
quote:De film van Resident evil was niet zo eng, maar soms schrok je wel
Op maandag 20 januari 2003 20:22 schreef Reddiablo het volgende:vind hem niet zo "eng" als Resident Evil, maar wel choquerender, wellicht in een paar scenes.
Maar de spellen vind ik echt geweldig, zo creepy en mooi sfeerstje, vooral Resident evil op de cube
Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
aleen lullig bij die stoel dat die vent nog leefde,
De ondertiteling kwam steeds net te laat dat was wel irritant, maar volgens mijn had sbs het wel gefixt
Muisje is leuk
quote:Wat een vent he.
Op maandag 20 januari 2003 20:49 schreef MrLunk het volgende:
[afbeelding]
This guy is huge !Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
Wat een vent.
Geweldig.
Heb een diepe respect voor hem, zoals hij in die film is en gewoon.
Ondanks alle reclame's tussendoor, heb ik er ontzettend van genoten. Echt een topfilm
* Zworld is heel diep onder de indruk.
Even bijkomen hoor.
djeez mooie fillum!!!
quote:Ik heb begin gezien en rest opgenomen en ga straks dus nog even restand bekijken.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:21 schreef sunbloem het volgende:
Jeutje zeg, wat een prachtige filmOndanks alle reclame's tussendoor, heb ik er ontzettend van genoten. Echt een topfilm
Was vanaf het begin erdoor gegrepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |