Ga je nu snijden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associėren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is fucking idioot om 'snijden/zelfmoord' te associėren met alleen gothics jij gestoorde franiele imbeciele latente kabouter. Pfft, enig idee dat je hier mensen ook nog mee kunt kwetsen zielig figuur?
Ik wist niet dat in japan het percentage gothics zo hoog lagquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen gothics plegen zelfmoord.. dat weet iedereen toch?
Idiootquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef deadfucked het volgende:
[..]
Ehm, ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die zelfmoord pleegden en geen gothic zijn..
Ik snap de link zelfmoord-gothic niet echt![]()
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef deadfucked het volgende:
En waarom ben ik nu weer een idioot? Ik vraag me alleen af waarom mensen die link vrij snel leggen.
goths zijn pathologische doodsfans. Plaatjes als in Centraal gothic bash topic zeggen wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.
Haar kruis hangt verkeerd om. Daar is het vandaag allemaal immers mee begonnen ...en dan moeten jongeren respect tonen?quote:
Het lijkt misschien ver uit elkaar te liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |