Wel vermakelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:51 schreef tonks het volgende:
Het word weer eens tijd voor een centraal gothic bash topicInc plaatjes en quotes en de hele rambam
je ouders zijn zwaar gelovig?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan ben je dus atheist by default. Het leuke van onze club is: dat je er helemaal geen moeite voor hoeft te doen. alleen genieten van het leven en mensen die over het geloof beginnen gewoon negeren of mee gaan discussieren (voor de lol want die lui snappen het toch niet).
Mijn vader is katholiek, mijn moeder is geloveloos.quote:
Doodsverwensing Ban!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:42 schreef Snol1ner het volgende:
pleeg maar lekker zelfmoord
Flikker toch op, kutgoth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:22 schreef LSS het volgende:
Nou ja, beter een Goth met een kruis ondersteboven, dan een Naziboy met een IJzeren Kruis om zijn arische nekje. Er zijn serieus van die gastjes die zo'n kruis om hebben! Ik heb ooit eens aan 1tje gevraagt of hij wel wist wat voor soort kruis dat was, maar dat wist ie niet, maar hij vond het ding wel mooi dat er een Swastika in gesmeedt was.![]()
Flikker toch op, kutgoth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Sja..
Ik beschouw mezelf ook als een Antichrist, Atheist of hoe je het ook noemen wil. Ik wil dan ook niets weten van wat voor religie dan ook. Maar ik geef mijn mening eigenlijk alleen maar als daar naar gevraad word of ik denk dat het wat toevoegt aan de discussie. Ik moet zeggen dat ik er dan ook vrijwel nooit problemen mee heb. Maar dat komt vooral omdat veel mensen meer denken dan ze durven te zeggen..
Da's 't risico wat je loopt als je loopt te fucken met symbolen die je niet begrijpt..quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:50 schreef McKillem het volgende:
Hij weet dus gewoon dat ik asociaal ben alleen maar door te kijken naar mijn ketting.
Ik ben idd een zogenaamde anti-christ en moet niets weten van welk geloof dan ook, maar ik toon wel respect daar de personen die wel een geloof hebben.
ITYM 'gooi eens een paar goths door de houtversnipperaar'.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Steek eens een paar goths in de fik aub.
niet iedereen is zo'n populaire kut dance helmjosti als jou, APKquote:
Huhquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n populaire kut dance helmjosti als jou, APK
Tja, nu weet meneer niks meer te zeggen he?quote:
Huhquote:Op zondag 1 mei 2005 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, nu weet meneer niks meer te zeggen he?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |