Jullie zullen dus helaas geen streamverslagen van mijn hand meer zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-10-2001 21:30]
Ik denk dat het toch weer de kant van betalen opgaat..
Tenzij iemand weet hoe we het geluid er weer bij kunnen toveren!
Is het misschien een apart kanaal...ik noem maar wat!
G******** wat zie ik nou ze doen ook al aan betaald geluid via telefoon!
[Dit bericht is gewijzigd door Foresthunter op 09-10-2001 21:36]
quote:Doet het idd prima
Op dinsdag 09 oktober 2001 22:42 schreef Wanco het volgende:
Ik heb gewoon groot beeld en geluid op: Breedband 1 mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_1 dus iedereen kan weer gratis kijken. Dus Cynix je hoeft niet te stoppen met de streamverslagenIk waardeerde ze altijd wel.
Het ziet er trouwens wel naar uit dat Yorin/Endemol begint in te binden: Vanaf heden kan je voor een knaak toch alweer twee uur streamen. Gelukkig is het geluid daar wel inclusief... Scheelt toch telefoontikken!!!
quote:Bij jou komt het af en toe voor dat je niet kunt kijken.
Op dinsdag 09 oktober 2001 22:55 schreef songcontest het volgende:
Ik begrijp echter niet waarom iedereen meteen in paniek raakt wanneer de streams even niet werken. Ik kijk nog steeds erg tevreden met mediaspy op de volgende adressen: mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_1
mms://62.250.19.110/BigBrother_bb_2
Het komt af en toe voor dat ik geen ontvangt heb. Dan ga ik gewoon wat anders doen en kijk ik later op de dag nogmaals. Dit probleem doet zich ook voor wanneer je voor de streams betaal.knip
Quote:nou, ik denk dat ik dan wel een erg vreemd probleem heb.......
in het begin kon ik naar alle streams kijken, ook toen het betaalde streams werden, heb er wat geld aan verbruikt totdat ik de gekraakte streams hier ontdekte, toen die gekraakte streams hier niet meer te zien waren dacht ik , kom laat ik weer eens kijken bij die betaalde streams, heb daar nu al een aantal dagen een paar rijksdaalders aan verspeeld want ook bij de betaalde streams krijg ik geen beeld meer, is het mogelijk dat ze mij via mijn I.P. adres hebben geblokkeerd ?? voor alle duidelijkheid, de gratis stream met 4 'bijna niet zichtbare" beeldjes kan ik nog wel "bekijken"........ lieve Mona, help me met mijn probleem ;-)einde quote
IK denk dat je eigen provider problemen heeft met de bandbreedte die je gebruikt (fair use policy). misschien dat ze hun router of proxy zo hebben ingesteld dat deze bij te veel data jouw blokeert voor een bepaalde tijd of je data afknijpt zodat je breedband streamen tijdelijk nie mogelijk is.
De rest van de streams doen het bij mij nog steeds prima met MediaSpy. Zowel Breedband als Narrowband met geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |