Oranjekoekquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik had oranjekoek... hoorde roze te zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:14 schreef renz0r het volgende:
ORANJE!!! HOLLAND!!!
Ow, nu ben ik zeker racist
Mij ook graag! Weet alleen dat die lafbekken tijdens de oorlog naar Engeland zijn gevlucht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:16 schreef JMB het volgende:
Wat heeft de fucking queen gedaan voor ons als land? Ik snap de heisa om dat 25 jarige gezeik niet. Leg maar eens uit en rap een beetje
Het is niet alleen dat. Het gaat om het algemeen. Ik snap niet wat zij voor ons als land te betekenen heeft. Ik weet wel dat ik belasting betaal en zij niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:23 schreef The_Langolier het volgende:
De koningin kon kiezen, of in NL blijven en meewerken met de Duitsers, óf naar Engeland gaan en van daaruit zoveel mogelijk de zaken blijven regelen. Dat is uiteindelijk geen makkelijke keuze, maar wel de juiste geweest.
Tja, het is een gevoel hè. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:32 schreef JMB het volgende:
Het is niet alleen dat. Het gaat om het algemeen. Ik snap niet wat zij voor ons als land te betekenen heeft. Ik weet wel dat ik belasting betaal en zij niet.
Dan heb ik het alleen met het EK/WK in de Ierse Pub me lam zuipen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, het is een gevoel hè. Je hebt het of je hebt het niet.
Dat is ook wel terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:49 schreef JMB het volgende:
Dan heb ik het alleen met het EK/WK in de Ierse Pub me lam zuipen.
Sorry.
Ierland ligt er altijd wel snel uit heh.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:49 schreef JMB het volgende:
[..]
Dan heb ik het alleen met het EK/WK in de Ierse Pub me lam zuipen.
Sorry.
dat kanquote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
eigenlijk houd ik veel meer van roze
Ik hou van bloemen.. kan dat ookquote:Op zondag 1 mei 2005 01:45 schreef Relfie het volgende:
[..]
dat kan![]()
[afbeelding]
(http://images.relfie.com/fok/pinkmsn.jpg)
Ik ben er enorm blij om enzo..quote:
ja, da is welquote:Op zondag 1 mei 2005 01:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben er enorm blij om enzo..:Y
Het was zeker een soort van " drempel " die je weer over moest.. ist nie![]()
Hey .. uuh Relfie.. Is het al 21 meiquote:Op zondag 1 mei 2005 01:55 schreef Relfie het volgende:
[..]
ja, da is wel
maar nu is het net of heb ik nooit anders gedaan...
t gaat zo makkelijk![]()
och t gaat zo hard... voor je t weet is t alweer voorbijquote:
Kou..quote:Op zondag 1 mei 2005 02:13 schreef Relfie het volgende:
[..]
och t gaat zo hard... voor je t weet is t alweer voorbij![]()
haha, nee hoor... maarreh, voel je de kou al?![]()
owjah.... da isquote:Op zondag 1 mei 2005 02:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kou..Net of heb ik het koud als jij in de buurt ben
![]()
Hey klopt het eigenlijk dat je langer dan 1.80 moet zijn daar??quote:Op zondag 1 mei 2005 02:22 schreef Relfie het volgende:
[..]
owjah.... da is
* warme chocomel, slagroom, neus, enzo![]()
Mammmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Waar kan je zien hoeveel posttings dat je heb geplaatst,heb geen idee hoeveel ik er heb namelijk?!?quote:
Je moet eens komen kijken in een Ierse Pub bij EK/WK. Al die fucking Ieren zijn na Ierland, Engeland voor Nederland.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ierland ligt er altijd wel snel uit heh.Of heb je 'het orangegevoel' dan in een Ierse pub?
Goed plan. Heb nog geen enkele voetbalwedstrijd in de Irish Pub gezien.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef JMB het volgende:
[..]
Je moet eens komen kijken in een Ierse Pub bij EK/WK. Al die fucking Ieren zijn na Ierland, Engeland voor Nederland.
Ik vind het er gezellig. Moet je zeker doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Goed plan. Heb nog geen enkele voetbalwedstrijd in de Irish Pub gezien.
rechtsboven een post staan 3 of 4 icoontjes. Daar de meest linker van, dan staat onderaan hoeveel posts je hebtquote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel posttings dat je heb geplaatst,heb geen idee hoeveel ik er heb namelijk?!?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
http://www.shaker.nl/layo(...)kleuren/oranje_B.gif
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
http://www.shaker.nl/layo(...)kleuren/oranje_B.gif
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
dat klopt maar nu maak ik mijzelf iets duidelijker
majesteitschending, ban.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee de koningin is slecht
Eet een sinasappel.........................quote:Verspreid het oranjegevoel!
Waarom dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee de koningin is slecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |