Boven die post heb ik wat mensen uit Urk gepost. Valt ook nog tegenquote:
Daar is weinig hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Boven die post heb ik wat mensen uit Urk gepost. Valt ook nog tegen
Ik zal binnenkort Oudewater eens doorkijken
maar Ass rating 9+....quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:14 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Uhuh
Provincie: Gelderland (GE)
IQ: -7
Inderdaad: "Mijn MSN regels", maar wat lezen we in punt 2: "Ik geef geen MSN weg". Waarom heb je dan die regels, vraag ik me afquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:53 schreef Thomas B. het volgende:
Opzich wel geinig om te zien hoe bij al die 10 regels elkaar tegenspreken
ehm, checkt profiel: Geboortedatum: 1989-07-31quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:51 schreef marleenhoofd- het volgende:
geniaal topic dit, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?
zou kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:57 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ehm, checht profiel: Geboortedatum: 1989-07-31
je zou er zelf ook eentje kunnen zijn![]()
Post foto's van jezelf dan !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
zou kunnen, al vind ik niet elk meisje in die leeftijdscatogorie per defenitie een breezerslet
OMG , die zit bij mij op school!!!!!! daar heb ik in de brugklas bij in de klas gezeten!!! en omdat er ilse1989 in de link staat denk ik helemaal dat het der is! ik heb t ff nagevraagd ze is het, maar hoe kom je erbij dta ze uit lutjeboek komt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef HuHu het volgende:
Eens kijken of er in Lutjebroek nog wat te zien valt:
Moet je als je quote even die url-tag wegwerken en gewoon [img] om de link zetten. Dan zie je de afbeelding in de quote.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:08 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
OMG , die zit bij mij op school!!!!!! daar heb ik in de brugklas bij in de klas gezeten!!! ja of tis der evenbeeld want ze komt niet uit lutjebroek
edit: omdat je t niet kunt zien ik quotte die eerste foto
Zo bijvoorbeeld.quote:
idd, (ze vond het toch zo'n leuk topic)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post foto's van jezelf dan !
Of van je vriendinnen
Nee ik wou dat ik het kon doen, maar foto's van sugababes hier plaatsen lukt niet (dan krijg je het logo te zien ipv een 'leuk' meisje)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef wlsandman het volgende:
kun je bij die nominaties niet ff goede foto plaatsen, nu moet ik bij elke nomitatie de site openen!!!
kom maar opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik heb een foto van mezelf en daar slaap ik dus kun je toch niet zien of ik een breezerslet ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |