Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:
hoe de vulling heet weet ik even niet meer,
maar ik heb een fantastische kattenbak.
[afbeelding]
je rolt het geheel om,
je haalt het laatje er uit,
keert het laatje om boven pedaalemmer/vuilnisbak/container,
stopt het terug.
![]()
geen schepjes, geen gestuif, geen vieze vingers,
hygienisch en makkelijk (vind ik )
hier 1 kater en inderdaad bij hem blijft de bak wel droog.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.![]()
Op zich is het systeem perfect. Vooral als je normale plas hoeveelheden hebt, zodat de korrels het vocht ook kunnen absorberen.
In combinatie met gewoon kattengrint is het geen succes. Er blijft een mega stofwolk binnenin hangenKatten zaten te niezen als ze op de bak gingen. En als ze eruit kwamen hadden ze allemaal stof op zich liggen.
![]()
Als ze hier ooit normale hoeveelheden gaan plassen, dan ga ik m zeker weer gebruiken. En vooral als je maar 1 kat hebt is hij echt geweldig.
Me 2quote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Tha_Flash het volgende:
Wij hebben de blauwe zak ( 20 kg ) van Linda Spaans
Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:
hoe de vulling heet weet ik even niet meer,
maar ik heb een fantastische kattenbak.
[afbeelding]
je rolt het geheel om,
je haalt het laatje er uit,
keert het laatje om boven pedaalemmer/vuilnisbak/container,
stopt het terug.
![]()
geen schepjes, geen gestuif, geen vieze vingers,
hygienisch en makkelijk (vind ik )
Nou als je kat aan de race is dan zal alles wel vol zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.
Ook wel grappig als je niet in de gaten hebt dat die kat er nog in zit![]()
Hier zit nog een fan! Je betaalt per zak wat meer maar die pijs haal je er aardig uit als je kijkt hoe lang je met een verpakking doet (echt een maand!).quote:
Ik schep hem wel altijd even leeg hoor, maar verder een ideaal systeemquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien Xena steeds tussen de 2 delen van de oude kattenbak pieste, hebben we een Tommy John gekocht.
En het bevalt prima
Een week lang geen omkijken naar, de avond voor de vuilnisman komt pak ik de kartonnen tas/houder met vuil grit, kiept in zijn geheel in de vuilnisbak en zet een nieuwe kartonnen tas in de tommy john.
Net of ze getennist hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
haha dat ken ik ja, mijn moeder had 2 witte katten met grijze. en 1x idd oranje voetenNooit meer gekocht die zooi
Hahahaha hier ook eenmalig geprobeerd. Na 1 halve dag gelijk de bak leeggekieperd en de rest van de zak (deze dommerd had ook nog een mega zak gekocht) met de dierenambulance meegegeven. En blij dat die daarmee zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen?.
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer!.
Same here.. Had ik ineens een zwart-wit-oranje poesquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen?.
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer!.
Dat had ik dus ook.. Ik had van die gratis probeerzakken gekregen in de dierenwinkel....quote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Catsan vind ik maar niks, die neemt geen vocht opDe beste vind ik van de c1000, in zo een kartonnen meeneemdoos
Die is echt goed
Maar nu heb ik iets van Lidl, en die is ook prima
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |