abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:26:44 #51
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48090856
O'Lacy's (Jumbo) klompvormende kattenbakvulling Grof. Is precies hetzelfde als die van de AH en als de biocat classic. Alleen een stuk goedkoper 2,99 per zak van 10liter.
Ik doe er best lang mee. bijna een maand met een zak. Schep m elke dag schoon en zorg dat het grint even kan drogen en luchten (laat de bak meestal een kwartiertje buiten staan). En ik vul hem eens in de 2 weken bij. En ongeveer 1 keer per maand doe ik er nieuw grint in.

De litter pearls heb ik ook gehad, maar aangezien ik hier 2 enorme 'zeikerds' heb rondlopen kon ik elke week een nieuwe zak in de bak doen. En dat is me toch iets te prijzig. Verder is het ideaal spul. Kat van mn ouders heeft het ook, doet meestal zo'n 6 weken met een zak. En dan scheelt het enorm, vooral kwa onderhoud. Alleen de drolletjes er elke dag even uitscheppen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48090969
Extreme Classic

Gaat 4 keer langer mee als gewone kattegrit, absorbtievermogen 320%, klontvormig (grote vaste)
En je ruikt he-le-maal niks van de kattenpoepjes en plasjes (ook niet na langer gebruik). Het ruikt naar baby talkpoeder. Te koop bij de Dobey en Aveve.

Ik heb ook wel eens biokat gebruikt maar dat vind ik niks.. die klonten brokkelen uit elkaar tijdens het scheppen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:42:00 #53
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48093167
hoe de vulling heet weet ik even niet meer,
maar ik heb een fantastische kattenbak.

je rolt het geheel om,
je haalt het laatje er uit,
keert het laatje om boven pedaalemmer/vuilnisbak/container,
stopt het terug.

geen schepjes, geen gestuif, geen vieze vingers,
hygienisch en makkelijk (vind ik )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:56:42 #54
63411 Roeji
pi_48093622
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]

je rolt het geheel om,
stopt het terug.

Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.
Op zich is het systeem perfect. Vooral als je normale plas hoeveelheden hebt, zodat de korrels het vocht ook kunnen absorberen.
In combinatie met gewoon kattengrint is het geen succes. Er blijft een mega stofwolk binnenin hangen Katten zaten te niezen als ze op de bak gingen. En als ze eruit kwamen hadden ze allemaal stof op zich liggen.

Als ze hier ooit normale hoeveelheden gaan plassen, dan ga ik m zeker weer gebruiken. En vooral als je maar 1 kat hebt is hij echt geweldig.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:04:06 #55
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48093856
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik had m ook, na 2 maanden is ie de kelder in verdwenen. Je kunt m alleen maar fatsoenlijk gebruiken met die litter pearls. En aangezien die 2 van mij zo enorm veel plassen, bleef die bak continu kletsnat en stonk het enorm. Ik kon elke week dus een grote zak litter pearls erin kieperen, resultaat ik betaalde me scheel en het had helaas niet het gewenste effect.
Op zich is het systeem perfect. Vooral als je normale plas hoeveelheden hebt, zodat de korrels het vocht ook kunnen absorberen.
In combinatie met gewoon kattengrint is het geen succes. Er blijft een mega stofwolk binnenin hangen Katten zaten te niezen als ze op de bak gingen. En als ze eruit kwamen hadden ze allemaal stof op zich liggen.

Als ze hier ooit normale hoeveelheden gaan plassen, dan ga ik m zeker weer gebruiken. En vooral als je maar 1 kat hebt is hij echt geweldig.
hier 1 kater en inderdaad bij hem blijft de bak wel droog.
Voor het oog zou ik hem zelfs niet uit hoeven te spoelen,
maar voor de onzichtbare en ziekmakende beweegbeestjes doe ik natuurlijk wel om de zoveel tijd.
de vulling zijn inderdaad van die pareltjes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48112129
wij gebruiken met 2 katers Coshida van de Lidl. Goed spul! Elke dag ff de viezigheid eruit scheppen en 1x per week verschonen, ruiken niets! witte voetjes weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet. We hebben laminaat en zie in ieder geval nooit voetjes staan
pi_48116547
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Tha_Flash het volgende:
Wij hebben de blauwe zak ( 20 kg ) van Linda Spaans
Me 2
pi_48137388
Catsan
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:09:26 #59
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_48168513
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]

je rolt het geheel om,
stopt het terug.

Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.

Ook wel grappig als je niet in de gaten hebt dat die kat er nog in zit
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:34:06 #60
63411 Roeji
pi_48169129
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef BreakSpear het volgende:

[..]

Smeer je zo niet alles onder met stront en pis? Ik bedoel: normaal ligt alles op de bodem, en dan rol ik hem om en dan ligt alles tegen de zijkant en het dakje alvorens het in die gleuf verdwijnt.

Ook wel grappig als je niet in de gaten hebt dat die kat er nog in zit
Nou als je kat aan de race is dan zal alles wel vol zitten Maar normaal gesproken heb je gewoon harde drollen en die rollen netjes in het bakje aan de zijkant. De urine wordt opgenomen door de litter pearls. Die zijn van silica gemaakt en dat absorbeert vocht. En als het goed is dan plakt er dus niks aan de bodem vast, tenminste niet zoals bij normale kattenbakkorrels. In deze kattenbak moet je die korrels dus gebruiken anders krijg je echt een zooi en smeerboel.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48171568
Ik gebruik de blauwe zakken uit de Dierenwinkel.
Ik heb 4 katten en eind mei komt er een vijfde bij,ik maak de bak elke dag schoon.
pi_48192302
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Allan24 het volgende:

<heel verhaal>

[afbeelding]

Hier zit nog een fan! Je betaalt per zak wat meer maar die pijs haal je er aardig uit als je kijkt hoe lang je met een verpakking doet (echt een maand!).
Het zijn silicaatkorrels en ze zijn er in verschillende merken. Je moet soms zoeken want niet iedere dierenzaak verkoopt ze.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_48266063
Ik gebruik die van de AH, maar niet die hele fijne donkergrijze korrels, maar de lichtere (ruiken ook lekkerder).
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48266085
De kat gebruikt die dus, ik niet
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 12 april 2007 @ 20:03:19 #65
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_48266231
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien Xena steeds tussen de 2 delen van de oude kattenbak pieste, hebben we een Tommy John gekocht.
En het bevalt prima
Een week lang geen omkijken naar, de avond voor de vuilnisman komt pak ik de kartonnen tas/houder met vuil grit, kiept in zijn geheel in de vuilnisbak en zet een nieuwe kartonnen tas in de tommy john.
Ik schep hem wel altijd even leeg hoor, maar verder een ideaal systeem
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:29:50 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48431045
Euroshopper, vijf kilo voor EUR 1,09. Vergelijkbaar met Biokat's wat ik eerst gebruikte. Ideaal. Beter dan het duurdere AH-huismerk ook, want die geeft heel erg af.
pi_48460020
Catsan vind ik maar niks, die neemt geen vocht op De beste vind ik van de c1000, in zo een kartonnen meeneemdoos Die is echt goed Maar nu heb ik iets van Lidl, en die is ook prima
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2009 @ 11:31:28 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71028271
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen? .
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71028323
haha dat ken ik ja, mijn moeder had 2 witte katten met grijze. en 1x idd oranje voeten Nooit meer gekocht die zooi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71029162
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
haha dat ken ik ja, mijn moeder had 2 witte katten met grijze. en 1x idd oranje voeten Nooit meer gekocht die zooi
Net of ze getennist hebben
#geen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:21:31 #71
259352 Hyzenthlay
Pretty is as pretty does
pi_71056616
Hier huismerk van de Dirk van den Broek, geen idee hoe het heet, bruingrijze zak. Stuift een beetje als je het in de bak doet maar geen vieze pootjes. Echt lekker klompvormend is het niet, maar de Dirk zit hier om de hoek dus het is gemakzucht.
Heb ook goede ervaringen met Coshida van de Lidl, grote zakken van 10 kilo en daar doe ik iets van twee weken mee (voor vier katten). Probleem is dat de Lidl aan de andere kant van 't dorp zit en dan moet ik met de auto (probeer maar eens een zak van tien kilo in een fietstas mee te nemen, kun je lachen )
pi_71056839
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even een ordinaire rotschop, ik heb eenmalig Foetsie Bah van Tompoes of hoe die eikel ook heet, maar de mooie witte maagdelijke pootjes van mijn kat jip zijn gewoon oranje! ORANJE! Hallo! Waar kan ik een klacht naartoe sturen? .
Mijn Kitty Friend korrels waren op bij de plaatselijke dierenboer dus ik dacht van 'Hey, zelfde prijs, kekke korrels, ziet er puik uit!'. Nooit meer! .
Hahahaha hier ook eenmalig geprobeerd. Na 1 halve dag gelijk de bak leeggekieperd en de rest van de zak (deze dommerd had ook nog een mega zak gekocht) met de dierenambulance meegegeven. En blij dat die daarmee zijn.

Oh ja hier die biocat fresh gehaald, in de aanbieding 3 zakken voor 30 euro en die verkoper liep ook nog mee naar de auto om te helpen inladen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71079120
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Skaai het volgende:
Same here.. Had ik ineens een zwart-wit-oranje poes
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:02:37 #74
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_71083591
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Catsan vind ik maar niks, die neemt geen vocht op De beste vind ik van de c1000, in zo een kartonnen meeneemdoos Die is echt goed Maar nu heb ik iets van Lidl, en die is ook prima
Dat had ik dus ook.. Ik had van die gratis probeerzakken gekregen in de dierenwinkel....
Ik dat spul geprobeerd en met drie katten werkt dat spul voor geen meter want ze pissen wat af haha
Op een gegeven moment had ik het er denk ik net 2 dagen inzitten, gaat de kleinste van ons naaste de kattenbak zitten pissen dus ik zo maar wat bleek die catsan nam dus niks op lag in de kattebak gewoon laag pis

we hebben nu ehmmm budget kitty

werkt naar mijn idee heel goed en kost ehm 10 euri voor 2 zakken van 30 liter
tenminste dat betaalde ik de laatste keer bij de intratuin
pi_71083610
De groene zak van Biokat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')