Bij de abn amro kun je zelfs een virtuele CC aanmaken via telebankieren. Als je iets wilt bestellen op inet dan zet je er een bedrag op en krijg je een CC nummer dat (tijdelijk) te gebruiken is en waar je ook maximaal het ingestelde bedrag mee kunt betalenquote:Op maandag 29 mei 2006 01:27 schreef Kontiki het volgende:
ABN Amro heeft nu trouwens de gratis optie om online je creditcard te beheren: uitgaven bekijken, openstaald saldo, etc. Ze zijn niet de enige (ING bijv.) maar ik vind het wel handig. Als ik ergens een hekel aan heb met CC's is dat je steeds moet wachten op het afschrift. Tot nu toe moest ik het handmatig bijhouden.
Dat is handig. Ik ken een hoop mensen die geen creditcard kunnen krijgen, dit is dan een mooie oplossing.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:42 schreef DaMook het volgende:
Bij de abn amro kun je zelfs een virtuele CC aanmaken via telebankieren. Als je iets wilt bestellen op inet dan zet je er een bedrag op en krijg je een CC nummer dat (tijdelijk) te gebruiken is en waar je ook maximaal het ingestelde bedrag mee kunt betalen.
Link aubquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de abn amro kun je zelfs een virtuele CC aanmaken via telebankieren. Als je iets wilt bestellen op inet dan zet je er een bedrag op en krijg je een CC nummer dat (tijdelijk) te gebruiken is en waar je ook maximaal het ingestelde bedrag mee kunt betalen.
Hmm ik kan er ook niets meer over vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef Bhai het volgende:
Volgens mij klopt dat verhaal over "virtuele" cc niet. Kan niks vinden op de site van ABN....
Maak je me voor niks blij
Het was er echtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef Bhai het volgende:
Heb je niet gedroomd ofzo
Want als er zoiets was, denk ik dat daar veel meer mensen interesse in zouden hebben gehad
Nee, heb ik niet kunnen vindenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
En dat staat niet op rabobank.nl?
Kijk dat moest ik even wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef werty het volgende:
Bij ING kun je online zelf het percentage aanpassen. Toen ik een ING-card had had ik hem meestal gewoon op 100% staan. Dan wordt aan het eind van de maand het volledig openstaande bedrag geincasseerd.
De ABN heeft deze mogelijkheid ook, alleen kun je het volgens mij niet online aanpassen.
De meeste banken maken hier alleen niet veel reclame voor omdat ze bij een terugbetaling van 100% geen rente vangen.
ik heb het wel bij 10 verschillende instanties geprobeerd, maar als je niet meer dan 1150 netto verdient krijg je er nergens 'e'enquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:37 schreef newyorkcity het volgende:
Oke ik zou het hele topic kunnen doorlezen..
Ik wil graag een rabocard aanvragen. Weet iemand of er een minimum inkomen is vereist? Ik hoef niet zo veel credit op de card, misschien 500 euro ofzo..
Jezus wat moet ik dan wel een geluk hebben gehad met 2 uit 2.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik heb het wel bij 10 verschillende instanties geprobeerd, maar als je niet meer dan 1150 netto verdient krijg je er nergens 'e'en
wat? waar!quote:Op maandag 12 juni 2006 11:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus wat moet ik dan wel een geluk hebben gehad met 2 uit 2.
![]()
Welke heb je geprobeerd?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik heb het wel bij 10 verschillende instanties geprobeerd, maar als je niet meer dan 1150 netto verdient krijg je er nergens 'e'en
Een cc van de Postbank kun je al aanvragen als min. 650 euro per maand op je rekening ontvangt. De maximale bestedingsruimte is wel afhankelijk van je inkomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Elusive het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor het meeste kans maakt bij je eigen bank. Zij hebben immers de meeste gegevens al van je en kunnen vrij makkelijk zien of je genoeg inkomen per maand hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:20 schreef Woffel het volgende:
Zijn er ook nog maatschappijen waar een spoedaanvraag mogelijk is, en dan heb ik over cc binnen 2 / 3 dagen... gezien de reacties in dit topic vast niet... extra bijkomende kosten zijn geen probleem...
Volgens mij kun je dat via je bank wel regelen. Alhoewel, dat ligt er natuurlijk aan welke bank je hebt.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:56 schreef unstoppablemark het volgende:
Hoi
Weet iemand een credit card waar je geen vast inkomen voor nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |