Ben nu m'n kater aan het wegdrinken en thuis dronken zijn is ook niet allesquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:25 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
gewoon thuisblijven
Ja eeeeeeeeeeeh ik moet wel even eerst mijn make-up van gister wegwassen en nieuwe zetten ja. En m'n wenkbrauwen beginnen weer door te groeien, moet ik ook even bijwerken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:27 schreef sitting_elfling het volgende:
why de neuk moet je je klaarmaken, trek gewoon je jas aan en vertrek, zo moeilijk nie ?
oh.. je bent ijdel, ander verhaal
![]()
Da's lullig voor de lui waar je mee hebt afgesproken... Die staan nu tussen de oranjegekken op jou te wachten!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
(...)
Had al anderhalf uur geleden afgesproken maar ben nog steeds hier op forum aan rondhangen
Erg storend
Neuh, heb ze uiteraard wel gebeld om te zeggen dat ik ze wel vind ergens in de stad. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:29 schreef Mieky het volgende:
[..]
Da's lullig voor de lui waar je mee hebt afgesproken... Die staan nu tussen de oranjegekken op jou te wachten!![]()
jawel, dat is leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ben nu m'n kater aan het wegdrinken en thuis dronken zijn is ook niet alles![]()
Ja maar dat was zeker met een wijffie, die moeten sowieso langer wachten dan vrienden.quote:
Nee man, dan krijg je zo'n 'gruizerig' gevoel.quote:
Nee hoor, kameradenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
Ja maar dat was zeker met een wijffie, die moeten sowieso langer wachten dan vrienden.
Minder rechten enzo.
Wat is gruizerigquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je zo'n 'gruizerig' gevoel.![]()
Zoemende oren en het gevoel dat je een vers gedroogde handdoek bent... ken je dat niet?quote:
Ja, ook als gozer moet je op je uiterlijk letten he!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:36 schreef edgewalker het volgende:
dus zonder make up zie je niet uit
'Achmet' schrijf je normaal gesproken met een d, 'hebbe' met een n, 'jullie' in dit geval met een hoofdletterquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:47 schreef achmet het volgende:
jullie hebbe allemaal adhd
Met makeup? Ja als je achternaam Manson is snap ik het welquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, ook als gozer moet je op je uiterlijk letten he!
Ik heb geen beltegoed meerquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:56 schreef t-8one het volgende:
bel je je vrienden op: ik kom wat later, moet mezelf nog klaar maken
Er is geen regel voor namen dat is 1.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Achmet' schrijf je normaal gesproken met een d, 'hebbe' met een n, 'jullie' in dit geval met een hoofdletter
Ja, neem daar een voorbeeld aan!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
Mja ikke ook
Had ook al veel eerder in de stad willen zijn
Ga zo maar 's die kant op denk ik...
Mja, ga ik nu ook maar eens doen. Maar m'n vrienden zijn nu vast niet meer te vinden...zullen wij anders afspreken?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
Mja ikke ook
Had ook al veel eerder in de stad willen zijn
Ga zo maar 's die kant op denk ik...
Shit, hij heeft me doorquote:
Er zullen nu vast wel mensen in het café zitten met hetzelfde probleem. Probeer het daar eensquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mja, ga ik nu ook maar eens doen. Maar m'n vrienden zijn nu vast niet meer te vinden...zullen wij anders afspreken?
[..]
Shit, hij heeft me door
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja eeeeeeeeeeeh ik moet wel even eerst mijn make-up van gister wegwassen en nieuwe zetten ja. En m'n wenkbrauwen beginnen weer door te groeien, moet ik ook even bijwerken.
quote:Geslacht: Man
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben gewoon te lui om me klaar te maken om richting stad in te gaan
Had al anderhalf uur geleden afgesproken maar ben nog steeds hier op forum aan rondhangen
Erg storend
Moest je daarvoor een bijna jaar oude topic voor omhoog schoppen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |