Jij leest zeker de Telegraaf he?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het zou zonovergoten worden vandaag! Stond in de krant van donderdag.
Ja.quote:
Arme jongen, ik leef met je mee.quote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:30 schreef Skaai het volgende:
Ha, wie woont er dan ook in Rotterdam!
Het zal er maar regenen
Zit je in Rotterdam????quote:
Ja gezellig hoor!quote:
Almerequote:
Nee, het asielzoekers centrum is 2 wijken verderop.quote:
Het is nog geen 3 uurquote:
Alexanderpolder.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je in Rotterdam????
Want hier regent het niet..
Daar was ik om m'n tiende ook bijna naar toe verhuisd.quote:
Ah, dan zal het hier zo ook wel beginnen.quote:
En tóch ga ik wegquote:
Bijna! Welk deel en welke wijk zou je dan 'bijna' naartoe verhuizen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar was ik om m'n tiende ook bijna naar toe verhuisd.
Je houdt niet van me he?quote:
Ik hou wel van je snoeziepoeziequote:Op zaterdag 30 april 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je houdt niet van me he?
Je hebt een ander, daar in Grunn!
Als je van me houdt dan blijf je!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hou wel van je snoeziepoezie
En waar in Almere weet ik niet, ik was 10 ja!
Bijna alle rijtjes/vrijstaande huizen hebben hier een grote zolderquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
Het was iig een huis met een hele grote zolder.
JA NOU MAAK HEM DAN ZO LEUK DAT IK ER OOK NOG EEN BERICHTJE WIL POSTENquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:35 schreef PeRi het volgende:
SKAAI LURCKSTER IN MN FOBO HEH!!!!!2!2!2!`231
NEE!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
JA NOU MAAK HEM DAN ZO LEUK DAT IK ER OOK NOG EEN BERICHTJE WIL POSTEN!1!!!!
ALS JE ME DAN WEL DIE LINK VAN DAT WEBLOG DING VAN JE GEEFT, WANT IK GA ER NIET NAAR ZOEKEN!quote:
TRUT KIJK DAN OOK GOED MAN. BIJ HOMEPAGE!!!!!!!!!31\!!~3ezem woquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
ALS JE ME DAN WEL DIE LINK VAN DAT WEBLOG DING VAN JE GEEFT, WANT IK GA ER NIET NAAR ZOEKEN!![]()
12!!1!!1!!
ACH KRIJG LEKKER JEUK AAN JE MILT!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
TRUT KIJK DAN OOK GOED MAN. BIJ HOMEPAGE!!!!!!!!!31\!!~3ezem wo
DAT KAN NIET WANT DAAR KAN IK TOCH NIET BIJquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
ACH KRIJG LEKKER JEUK AAN JE MILT!!!11!!!!22!~!
DAAROM, DAT JE PROBEERT TE KRABBEN MAAR DAT HET NIET KAN11!! 4@$1!1!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
DAT KAN NIET WANT DAAR KAN IK TOCH NIET BIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Is dat je eerste topic? Leuke TTquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn topic loopt goed![]()
Ben een beetje trots op mijn eerste showchat topic![]()
Static of duiveltja moet alleen zwaaiende nog even veranderen in waaiendequote:
Ik vond het wel geinig klinkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Static of duiveltja moet alleen zwaaiende nog even veranderen in waaiende
Ooit gehoord van zwaaiende wimpels?
Lekker vroeg!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:29 schreef haagse_elfje het volgende:
amper....
ik kwam vanochtend om 07:30 thuis
Duhquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mark, dat over Kim Holland was een grapje toch?
Whehe, ik een uurtje eerderquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:29 schreef haagse_elfje het volgende:
amper....
ik kwam vanochtend om 07:30 thuis
En nu pas wakker ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
Leve de koningin, hoera hoera!
Ik heb het netjes gehouden, was om 4.00 uur al thuis
whehe, das nie duur.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
4 DVD's voor 10 euro
Ik weet niet eens meer welke, ze liggen ergens boven
Ik vond het nogal een belediging voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
DuhMaar ze lijkt er wel een beetje op, als je alleen die avater gezien hebt
Skaai kan dat van mij wel hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een belediging voorSkaai
![]()
Ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:56 schreef Duiveltja het volgende:
Pfff ik ben nu echt rot.... donderdag en vrijdag pre-koninginnendag stappenslaat er wel in.
Ja het was ook stervensdruk man...echt niet normaal gewoon.quote:
quote:
Overal en nergensquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja het was ook stervensdruk man...echt niet normaal gewoon.
Welke tent ben jij geweest gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |