Orgi beweert nooit meer terug te komenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Of vergeet ik sommige dingen gewoon snel?
Die zijn nog niet gesignaleerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze is moe klinkt spannend![]()
En van de meet van TB en A?
Dat heb ik nog wel meegekregen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Orgi beweert nooit meer terug te komen![]()
Zitten nu vast in bad bij te komen met een glas wijn in de handquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zijn nog niet gesignaleerd
Nee, Christine en MB gingen meeten in 's Gravenhage en timbob en Airelle in Utrecht.quote:
timbob en Airelle zitten in een boom. Z-O-E-N-E-Nquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Christine en MB gingen meeten in 's Gravenhage en timbob en Airelle in Utrecht.
Van die laatste wil ik wel foto'squote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
timbob en Airelle zitten in een boom. Z-O-E-N-E-N![]()
![]()
En Christine en MB ook
Maar zij niet met jou.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
Ik wilde ook mini-meeten met Chris en Miss!.
Wel.quote:
En ik dan??quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
timbob en Airelle zitten in een boom. Z-O-E-N-E-N![]()
![]()
En Christine en MB ook
Huh?quote:
Ik wel behalve met TB danquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Wat is daar mee?
Wil jij ook zoenen met timbob, Christine, MB of Airelle?
Goh..het duurde evenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in een boom zitten.
Ja sorry...quote:
En iedereen die in die boom zitquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja sorry...Traag van begrip soms.
* Bupatih knuffelt een boom![]()
Ook de eekhoorntjes???quote:
En de boomluis???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |